Τοπικά

Δημιουργίες τοίχου από ανησυχίες μαθητών – Στο 4ο Λύκειο Βόλου το wall art “Θ”

Σ17 Φ1 (5)

Για μια ακόμα φορά το 4ο ΓΕΛ Βόλου αποδεικνύει εμπράκτως ότι όταν το σχολείο λειτουργεί σωστά και παρέχει στους μαθητές παιδεία ανθρωπιστικού – κατ’ ουσία κι όχι κατ’ όνομα – περιεχομένου, τότε οι οποιεσδήποτε διαφορές μεταξύ τους μπορούν να υπερκεραστούν και τα παιδιά να μεγαλουργήσουν, καταθέτοντας την ψυχή τους σε ό,τι κι αν αποφασίσουν να ασχοληθούν.

Μια ομάδα μαθητών του σχολείου αποτελούμενη από τους Σάιν και Κίαν Νεζάντ (με πατέρα περσικής καταγωγής και μητέρα Αγγλίδα), Χρήστο και Γιώργο Θάνο, αδερφών αλβανικής καταγωγής και τον εξάδελφό τους Διονύση Νάνο διέπρεψε και συνεχίζει να διαπρέπει στον καλλιτεχνικό τομέα.

Όλοι τους φοίτησαν είτε για κάποιο διάστημα, είτε καθ’ όλη τη διάρκεια στο 4ο ΓΕΛ Βόλου με διευθυντή τον κ. Ιωαννίδη Νικόλαο, ο οποίος στηρίζει τις καλλιτεχνικές ανησυχίες των μαθητών του σχολείου, δίνοντάς τους πάντα ευκαιρίες για να αναδείξουν το ταλέντο τους, καλλιεργώντας ταυτόχρονα ένα κλίμα αγαστής συνεργασίας και συνύπαρξης όλων των μαθητών του σχολείου ανεξαρτήτως «εθνικής προέλευσης».

Έτσι, η εν λόγω ομάδα δημιούργησε όλα τα βίντεο για τα προγράμματα Comenius που το σχολείο έχει υλοποιήσει τα τελευταία χρόνια, εκ των οποίων ένα έχει βραβευθεί και από το Δήμο Βόλου. Φέτος το καλοκαίρι λίγο πριν τη λήξη της περασμένης σχολικής χρονιάς, ασχολούμενη με τη Wall Art αξιοποίησε καλλιτεχνικά έναν τοίχο του σχολείου όπως εικονίζεται και στη φωτογραφία.

O Γιώργος Θάνος, ο κύριος υπεύθυνος του έργου απασχολείται τελευταία στη «Θ» ως σκιτσογράφος και ετοιμάζει την πρώτη του έκθεση ζωγραφικής σε τοπική γκαλερί. Φοιτά από τη νέα ακαδημαϊκή χρονιά στο τμήμα Νοσηλευτικής μαζί με τον αδελφό του. Ο Κία Νεζάντ ήταν ο μαθητής με την υψηλότερη επίδοση μεταξύ των φοιτητών στα Επαγγελματικά Λύκεια του Βόλου για τη φετινή σχολική χρονιά.

Όπως επισήμανε ο διευθυντής του σχολείου οι όποιες «διαφορές» μεταξύ των μαθητών είναι δικό μας «δημιούργημα» και στην πραγματικότητα δεν ισχύουν. Όταν τα παιδιά συνειδητοποιήσουν – και σε αυτό οφείλουμε ως εκπαιδευτικοί να τα βοηθήσουμε – ότι είμαστε όλοι άνθρωποι με τις ίδιες ανησυχίες και τα ίδια όνειρα, τα οποία μπορούμε μόνο μέσω της συνύπαρξης της συνεργασίας και της αλληλοβοήθειας να πραγματοποιήσουμε τότε το αποτέλεσμα – όπως προκύπτει από αυτό που συμβαίνει στο σχολείο μας – είναι καταπληκτικό.

Ο Γιώργος Θάνος συμπλήρωσε ότι το σχολικό περιβάλλον μας, καλλιέργησε αρχικά και στη συνέχεια βοήθησε να «ξεδιπλωθούν» οι καλλιτεχνικές μας ανησυχίες. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στο διευθυντή και τους καθηγητές της σχολικής μονάδας, αλλά και σε όλους τους συμμαθητές μου, γιατί ποτέ δεν ήμασταν «ξένοι» ανάμεσά τους, δεν ήμασταν ποτέ οι «άλλοι».

Δημιουργούσαμε πάντα ενωμένοι, για το σχολείο μας, ένα σχολείο που αναγνωρίζει ταλέντα και σέβεται ανθρώπους.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το