Τοπικά

Δίκτυο σιδηροδρομικών Θεσσαλίας «Οριστική κατάργηση ζωτικών υπηρεσιών του ΟΣΕ στο Βόλο με απόφαση της κυβέρνηση»

 

Το Δίκτυο Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας με ανακοίνωσή του, έρχεται να επιβεβαιώσει το ρεπορτάζ που είχε δημοσιεύσει τον Νοέμβριο του 2021 η εφημερίδα «Θ» με πρωτοσέλιδο θέμα της για το κλείσιμο του ΟΣΕ στον Βόλο.

Σύμφωνα με το Δίκτυο Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας στις 30/05/2022 εγκρίθηκε ο νέος εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας του ΟΣΕ (ΦΕΚ 2623, τεύχος Β, 30/05/2022), που υπογράφεται από τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών της Κυβέρνησης της Ν.Δ. κ. Κ. Καραμανλή.
Όπως αναφέρει σε ανακοίνωση «Όπως είχαμε προειδοποιήσει, με αυτή την απόφαση μπαίνει οριστικό λουκέτο στις δύο πιο ζωτικές Υπηρεσίες του ΟΣΕ στο Βόλο. Στην Υπηρεσία Γραμμής – Δ΄ Τμήμα και στην Δ΄ Επιθεώρηση. Κλείνει ουσιαστικά, μετά από 138 χρόνια συνεχούς λειτουργίας, ο ιστορικός Σιδηροδρομικός Σταθμός του Βόλου. Πλέον όλες οι λειτουργίες του Σιδηροδρόμου στο Βόλο θα εκτελούνται με εντολές από τη Λάρισα.
Υλοποιείται έτσι το σχέδιο που οι μνημονιακές κυβερνήσεις ΝΔ -ΠΑΣΟΚ επιχείρησαν να υλοποιήσουν την περίοδο 2010 -2015 και το οποίο ακύρωσε η Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ με απόφαση επαναλειτουργίας των Υπηρεσιών του ΟΣΕ στο Βόλο (Φ.Ε.Κ. 3372, τεύχος Β, 19/10/2016). Ο κ. Μητσοτάκης όμως και η κυβέρνησή του δεν ξεχνούν. Πιστοί στο δόγμα της μείωσης προσωπικού και Υπηρεσιών (σχέδιο της Price Water House – PwC, από το 2010) έρχεται έξι χρόνια μετά, σήμερα που η Ε.Ε. σταματάει την ενισχυμένη εποπτεία και η Ελλάδα επιστρέφει στην Ευρωπαϊκή κανονικότητα, με ιστορική απόφαση του Eurogroup, όπως δηλώνει ο Υπουργός Οικονομικών κ. Σταϊκούρας, και τι κάνει ; Εφαρμόζει, χωρίς να πιέζεται από πουθενά, την νεοφιλελεύθερη πολιτική του. Μειώσεις προσωπικού και Υπηρεσιών. Αποκαλύπτεται με τον τρόπο αυτό το πραγματικό πρόσωπο της δεξιάς πολιτικής της κυβέρνησης και του ίδιου του Πρωθυπουργού. Όταν όλα τα ευρωπαϊκά κράτη, έχουν στραμμένο το βλέμμα τους στην πράσινη μετάβαση και επιδοτούν με τεράστια κεφάλαια τις σιδηροδρομικές μεταφορές ως τις πιο οικολογικές, στην χώρα μας αυτές υποβαθμίζονται. Η Κυβέρνηση Μητσοτάκη επιδεικνύει εδώ και 3 χρόνια προκλητική αδιαφορία για τον σιδηρόδρομο και μπορεί εύκολα πλέον να χαρακτηριστεί ως η πλέον αντισιδηροδρομική Κυβέρνηση της μεταπολίτευσης. Τρία χαμένα χρόνια για τον σιδηρόδρομο, χωρίς έργα υποδομής και με κατάργηση του σιδηρόδρομου σε πολλές περιοχές της χώρας. Αντίθετα καθημερινά στις τηλεοράσεις και στα συστημικά ΜΜΕ εξαγγέλλονται έργα που ΘΑ γίνουν.
Όμως και ο κόσμος της εργασίας, που υφίσταται τις συνέπειες αυτής της πολιτικής, δεν ξεχνά. Ο κ. Μητσοτάκης, στις επερχόμενες εκλογές, θα εισπράξει τις συνέπειες της πολιτικής του».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το