Τοπικά

Διήμερο κινηματογραφικό εργαστήρι για μαθητές Δημοτικού από την ομάδα TALOS του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας

H ομάδα TALOS του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας προσκαλεί την Παρασκευή 27 και το Σάββατο 28 Δεκεμβρίου παιδιά Δημοτικού, σε ένα πρωτότυπο διήμερο κινηματογραφικό εργαστήρι (12 ωρών συνολικά).
Σε αυτό το «επεισόδιο» του Cinema Lab, τα παιδιά καλούνται να δημιουργήσουν τη δική τους ταινία, βασισμένα στην τεχνική του «stop motion» λαμβάνοντας έμπνευση από το βιβλίο του εκπαιδευτικού/συγγραφέα Δ. Λεϊμονή «Ο θαλασσοσφυριχτής». Μαζί με τα παιδιά θα βρίσκεται στο εργαστήρι και θα συνεργαστεί ο ίδιος ο συγγραφέας του βιβλίου. Εγγραφές εδώ: https://talos.uth.gr/cinema-lab/.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση: «Σε πρώτη φάση θα γνωρίσουμε την τεχνική του «stop-motion» και στη συνέχεια θα «σκαρώσουμε» τη δική μας ιστορία, η οποία θα διαδραματίζεται στον χωροχρόνο του Θαλασσοσφυριχτή, αλλά με ελαφρώς «πειραγμένη» εξέλιξη. Θα καταγράψουμε το νέο σενάριο, θα δημιουργήσουμε τα σκηνικά και θα διαμορφώσουμε τους ήρωες με πολλά και διαφορετικού είδους υλικά. Θα εμπνευστούμε, θα συνεργαστούμε, θα συνδυάσουμε τεχνικές και υλικά, θα πειραματιστούμε και φυσικά θα «γυρίσουμε» και θα μοντάρουμε την ταινία μας. Η μουσική δική μας και αυτή αφού θα τη δημιουργήσουμε με εναλλακτικούς τρόπους και υλικά της καθημερινότητας.
Στο πλαίσιο των εργαστηρίων μας, δίνουμε έμφαση στη βιωματική εμπλοκή παιδιών σε δραστηριότητες που βασίζονται στη STEAM/Making προσέγγιση. Ταιριάζουμε την τέχνη με τα εργαστήρια ρομποτικής και κυκλωμάτων, ώστε τα παιδιά να αναπτύξουν ποικίλες δεξιότητες μέσα από συνδυασμό σύγχρονων και παραδοσιακών πρακτικών.

Μέσα από το συγκεκριμένο εργαστήρι θέλουμε τα παιδιά να ακολουθήσουν το προσχέδιο δράσης που συμφωνήθηκε με την ομάδα, να διατυπώσουν εκτιμήσεις, απόψεις και να τις υποστηρίξουν με επιχειρήματα, να συζητήσουν, να αναλάβουν ευθύνες, να ακούσουν, να διαπραγματευτούν, να ανακαλέσουν εικόνες από πρόσωπα υπαρκτά ή φανταστικά και να τα αναπαραστήσουν δίνοντας έμφαση σε συμπεριφορές, λόγο, κίνητρα, πάθη, συναισθήματα. Να φανταστούν την πλοκή, να καταγράψουν σενάρια, να σχεδιάσουν, να κατασκευάσουν το σκηνικό και τους ήρωες, να δημιουργήσουν τη δική τους μουσική πλαισίωσης αντίστοιχη με την πλοκή που διαδραματίζεται, να συνδυάσουν και να χρησιμοποιήσουν πολλά και διαφορετικά από τα διαθέσιμα υλικά, να εξοικειωθούν με τη διαδικασία του μοντάζ που απαιτεί η τεχνική του stop motion».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το