Τοπικά

Διημερίδα στο Τμήμα Αρχιτεκτόνων του Π.Θ. για τις σύγχρονες διεπιστημονικές τάσεις του αnimation

Για έκτη συνεχή χρονιά πραγματοποιείται από χθες στο Τμήμα Αρχιτεκτόνων του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας η διημερίδα «Κι όμως κινείται», οι εργασίες της οποίας θα ολοκληρωθούν σήμερα.
Η διημερίδα που φέτος εντάσσεται στο πλαίσιο του εορτασμού των 20 χρόνων λειτουργίας του Τμήματος Αρχιτεκτόνων, αποτελεί το σημείο συνάντησης των Ελληνικών Φεστιβάλ Κινούμενων Σχεδίων προβάλλοντας τη σημασία τους στην ακαδημαϊκή κοινότητα και ενισχύοντας τη συνεργασία και τον διάλογο μεταξύ των νέων δημιουργών και των θεσμοθετημένων χώρων έκφρασης.
Το Εργαστήριο Περιβαλλοντικής Επικοινωνίας και Οπτικοακουστικής Τεκμηρίωσης του Τμήματος Αρχιτεκτόνων Μηχανικών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας σε συνεργασία με το Διιδρυματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας για την Εκπαίδευση», διοργανώνουν τη διημερίδα που προσελκύουν πλήθος φοιτητών και επιστημόνων.

Η επιστημονική διημερίδα έχει σκοπό να προβάλει σύγχρονες διεπιστημονικές τάσεις και συνέργειες του αnimation, συνδυάζοντας πρακτικές σχεδιασμού με θεωρητικές προσεγγίσεις και εκπαιδευτικές διαδικασίες. Στο πλαίσιο της διημερίδας, πραγματοποιήθηκε ανοικτή προβολή των βραβευμένων ταινιών (2018-2019) των Ελληνικών Φεστιβάλ Κινουμένων Σχεδίων.
Ο καθηγητής του Τμήματος Αρχιτεκτόνων και διευθυντής του Εργαστηρίου Περιβαλλοντικής Επικοινωνίας και Οπτικοακουστικής Τεκμηρίωσης κ. Σπύρος Παπαδόπουλος τόνισε πως «στο Τμήμα Αρχιτεκτόνων έχουμε πολλά μαθήματα που ασχολούνται με την κινούμενη εικόνα και με την εμψύχωση της εικόνας, με αυτό που λέμε αnimation. Γι’ αυτό και θα παρουσιάσουμε στη δεύτερη μέρα όλο το ερευνητικό έργο του εργαστηρίου μας με μεταπτυχιακούς, διδακτορικούς και μεταδιδακτορικούς φοιτητές. Θα παρουσιάσουν την έρευνά τους για τα εικαστικά, την εικονική πραγματικότητα που δίνει τη δυνατότητα κινούμενης εικόνας και δημιουργίας ιστοριών. Φοιτητές δημιουργούν ταινίες με αφήγηση, ιστορία και τις στέλνουν ακόμη και σε διάφορα φεστιβάλ. Τα κινούμενα σχέδια έχουν ενταχθεί στα Πανεπιστήμια εδώ και χρόνια όσον αφορά στη διδασκαλία, ενώ σταδιακά εισάγεται και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση».
Μάλιστα πρόσθεσε πως «το αnimation προσφέρει τη διεύρυνση της αντίληψής μας για την πραγματικότητα. Η κινούμενη εικόνα μάς κάνει να αντιληφθούμε τον κόσμο με διαφορετικό τρόπο».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το