Τοπικά

Διεύθυνση Υγείας προς ΔΕΥΑΜΒ: Καμία καθυστέρηση στην ενημέρωση για το πρόβλημα στο νερό της Αγριάς

Σχετικά με τον ισχυρισμό της  ΔΕΥΑΜΒ, σε απαντητική επιστολή της προς τον Ιατρικό Σύλλογο Μαγνησίας, ότι ενημερώθηκε στις 19 Μαϊου για το πρόβλημα ποιότητας στο νερό της Αγριάς, η Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας απορρίπτει την ευθύνη χρονοκαθυστέρησης που έμμεσα της αποδόθηκε από τη διοίκηση της Επιχείρησης.

Σύμφωνα με τη Διεύθυνση Υγείας, η υπηρεσία  διενήργησε (μεταξύ και πολλών άλλων δειγματοληψιών), δειγματοληψία πόσιμου ύδατος από κοινού με την Δ.Ε.Υ.Α.Μ. Βόλου στην T.K. Αγριάς στις 30-3-2021.
Οι εκθέσεις αποτελεσμάτων χημικής ανάλυσης (υπέρβαση σε υδράργυρο, μόλυβδο) απεστάλησαν από το αρμόδιο πιστοποιημένο εργαστήριο στην υπηρεσία στις 17-5-2021, χρονικό διάστημα για το οποίο ουδεμία ευθύνη φέρει η Διεύθυνση Υγείας.

Τάχιστα η υπηρεσία την ίδια ημέρα, αφού ενημέρωσε προφορικά την ΔΕΥΑΜΒ, της απέστειλε σχετικό έγγραφο με αριθμ.πρωτ. 183467/19-5-2021, για λήψη άμεσων μέτρων και ενεργειών για την διασφάλιση της ποιότητας του νερού ανθρώπινης κατανάλωσης, στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων της.
Σαφώς και δεν προκύπτει θέμα καθυστέρησης, σχετικά με την ενημέρωση των υπευθύνων ύδρευσης, αλλά ταχύτητα και αμεσότητα.
Τέλος, επισημαίνεται, ότι η Διεύθυνση Υγείας ασκεί εποπτικό και μόνο ρόλο, περί της ποιότητας του νερού ανθρώπινης κατανάλωσης.

 

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το