Τοπικά

Διεθνής βράβευση του 4ου Γυμνασίου Βόλου στο Ευρωπαϊκό Συνέδριο eTwinning 2017 στη Μάλτα

Άλλη μια σημαντική διάκριση για το 4ο Γυμνάσιο Βόλου το οποίο βραβεύτηκε στο Ευρωπαϊκό Συνέδριο eTwinning που έλαβε χώρα στη Μάλτα από τις 26 έως τις 28/10/2017.

Το 4ο Γυμνάσιο Βόλου βραβεύτηκε με το Βραβείο Mevlana για τη Διαπολιτισμική Κατανόηση στο Διαγωνισμό Ευρωπαϊκών βραβείων eTwinning στις 13 Μαρτίου 2017 για το έργο «Learning by Sharing in Virtual cafes – LSVC» και η συντονίστρια του έργου και υποδιευθύντρια του σχολείου κ. Μόσιαλου Ελένη ταξίδεψε στη Μάλτα για να παραλάβει το βραβείο στην τελετή απονομής που πραγματοποιήθηκε στις 26/10.

Το έργο υλοποιήθηκε κατά τη σχολική χρονιά 2015-2016 και συμμετείχαν μαθητές και καθηγητές από 5 σχολεία της Ευρώπης και συγκεκριμένα την Ελλάδα, την Τουρκία, την Ισπανία, την Νορβηγία και την Πολωνία.
Η Ελληνική αποστολή στη Μάλτα αποτελούνταν από τον κ. Παρασκευά Μιχάλη, Επίκουρο Καθηγητή ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας και Υπεύθυνο της Εθνικής Υπηρεσίας Υποστήριξης eTwinning και άλλους εννέα Έλληνες εκπαιδευτικούς τα έργα των οποίων επίσης διακρίθηκαν στον Πανευρωπαϊκό Διαγωνισμό βραβείων eTwinning που έγινε το Μάρτιο. Το επίκεντρο του συνεδρίου ήταν να μοιραστεί τον τρόπο με τον οποίο το eTwinning μπορεί να αυξήσει τις δυνατότητες των σχολείων να αντιμετωπίσουν τρεις βασικούς παράγοντες αποκλεισμού: πολιτισμικές διαφορές, εκπαιδευτικές δυσκολίες και γεωγραφικά εμπόδια.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το συγκεκριμένο έργο έχει βραβευθεί επίσης με Εθνική και Ευρωπαϊκή ετικέτα ποιότητας καθώς και με το 1ο βραβείο πανελληνίως στον 11ο Εθνικό Διαγωνισμό e-Twinning στην κατηγορία «Γυμνάσιο ηλικίες 13-15». Συγχαρητήρια επιστολή στο 4ο Γυμνάσιο απέστειλε και ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Μαγνησίας κ. Σαβελίδης ο οποίος τόνισε μεταξύ άλλων ότι «τέτοιου είδους διακρίσεις κρύβουν από πίσω πολλούς κόπους, απαιτούν την αφιέρωση προσωπικού χρόνου και πνευματικού μόχθου και γι αυτό αξίζουν τα θερμότερα συγχαρητήρια στους μαθητές και στις μαθήτριες, που έφεραν σε πέρας όλο αυτό το έργο. Όμως, χωρίς τη συμβολή και την παρότρυνση των εκπαιδευτικών δεν θα ήταν δυνατόν να υπήρχαν αυτά τα αποτελέσματα».

 

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το