Τοπικά

Διασκέδαση ακόμη και με δύο ευρώ για τους Βολιώτες “Θ”

Σ15 Φ1

Μέχρι και ποσοστό 80% είναι μειωμένος φέτος ο τζίρος των κέντρων εστίασης και διασκέδασης σε σχέση με πέρυσι το καλοκαίρι. Οι δύο πρώτοι μήνες του καλοκαιριού έκλεισαν με μεγάλο ποσοστό μείωσης στον τζίρο των καταστημάτων που προσπαθούν να επιβιώσουν κάτω από πολύ δύσκολες συνθήκες.
Παρά το γεγονός ότι οι Βολιώτες έχουν παραμείνει στην πόλη, αν και αδειούχοι, εντούτοις η κίνηση στα καταστήματα είναι υποτονική και ανεβαίνει κυρίως τις βραδινές ώρες. Το σημαντικό, όμως, είναι η περιορισμένη κατανάλωση που κάνουν οι πολίτες, ενώ ένας άλλος λόγος για τη μείωση του τζίρου, είναι και οι μειωμένες τιμές στα προϊόντα, ώστε να προσελκύσουν κόσμο οι καταστηματάρχες.
Η κατάσταση είναι πολύ δύσκολη και με αυτές τις συνθήκες δεν αποκλείεται μέχρι τέλος του χρόνου να κλείσουν αρκετά καταστήματα.
Τον Ιούνιο επικράτησαν οι άσχημες καιρικές συνθήκες, ενώ τον Ιούλιο το δημοψήφισμα και τα capital controls αποτελείωσαν την αγορά.
Ο πρόεδρος του Συλλόγου Ιδιοκτητών Καφέ, Εστιατορίων και γενικότερα Κέντρων Διασκέδασης κ. Γιάννης Γρηγορίου τόνισε πως «στους δύο πρώτους μήνες του καλοκαιριού ο τζίρος των κέντρων εστίασης και διασκέδασης είναι μειωμένος από πέρυσι φτάνοντας ακόμη και στο 80%. Τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα. Ο κόσμος είναι μουδιασμένος και δεν βγαίνει έξω ή αν το κάνει, πραγματοποιεί πολύ περιορισμένες καταναλώσεις».
Ο κ. Γρηγορίου σημείωσε ότι υπάρχουν διάφορα ποιοτικά στοιχεία που σκιαγραφούν το προφίλ της πτώσης του τζίρου. Έτσι ένα πρώτο στοιχείο είναι πως το πρωί η προσέλευση του κόσμου στα κέντρα εστίασης και διασκέδασης είναι μικρή, το μεσημέρι ανύπαρκτη και το βράδυ κάπως ανακάμπτει. Τελικά ο κόσμος βγαίνει έξω από τις 8 το απόγευμα μέχρι τις 11 το βράδυ. Ένα δεύτερο στοιχείο είναι πως μολονότι ο κόσμος δεν έχει πάει διακοπές και πολλοί περνούν την άδειά τους στο Βόλο ή σε κάποια πολύ κοντινά παραλιακά θέρετρα, εντούτοις δεν βγαίνουν συχνά έξω και ψάχνουν άλλους τρόπους κοινωνικής εξωστρέφειας, όπως συναντήσεις με παρέες στα σπίτια. Το τρίτο στοιχείο είναι ότι ο τζίρος μειώθηκε πολύ από πέρυσι, αλλά η προσέλευση του κόσμου είναι λιγότερο μειωμένη. Έτσι, πρώτον, οι πολίτες καταναλώνουν λιγότερα στις ταβέρνες, τα τσιπουράδικα, τις πιτσαρίες και δεύτερον, τα καταστήματα κρατούν πολύ χαμηλές τιμές στα προϊόντα τους για να προσελκύσουν κόσμο. Ουσιαστικά πολλοί συμπολίτες βγαίνουν έξω για να πιουν έναν καφέ των δύο ευρώ και να γυρίσουν σπίτι τους.
Ο κ. Γρηγορίου υπογράμμισε πως στα τσιπουράδικα, τις πιτσαρίες η μείωση του τζίρου σε σχέση με πέρυσι κυμαίνεται περίπου στο 50%, ενώ στις καφετέριες και σε άλλα κέντρα διασκέδασης αγγίζει ακόμη και το 80%. «Το πρώτο δίμηνο του καλοκαιριού λόγω των δυσμενών πολιτικών και οικονομικών εξελίξεων κύλησε πολύ άσχημα» κατέληξε ο ίδιος.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το