Τοπικά

Διαμαρτυρίες Βολιωτών για την αλληλογραφία

 

Δεν φαίνεται να ομαλοποιείται η κατάσταση με την αλληλογραφία των Ελληνικών Ταχυδρομείων στον Βόλο, αν και έχει περάσει πολύς καιρός από την εθελούσια έξοδο που «ξεκλήρισε» την υπηρεσία στη Μαγνησία.
Οι διαμαρτυρίες είναι έντονες από Βολιώτες, οι οποίοι παραλαμβάνουν την αλληλογραφία τους και κυρίως τους λογαριασμούς ληξιπρόθεσμους ακόμη και με 2 μήνες καθυστέρηση.

Βολιώτης, ο οποίος διαμένει στη συνοικία του Καραγάτς, αφού επισήμανε πως «με τα ΕΛΤΑ δεν φαίνεται να υπάρχει σωτηρία», σημείωσε πως λογαριασμοί που παραδόθηκαν στα Ελληνικά Ταχυδρομεία στις 24 Νοεμβρίου 2021, στις 2 Δεκεμβρίου 2021 και στις 30 Δεκεμβρίου 2021, έφθασαν στον προορισμό τους και οι τρεις μαζί στις 10 Ιανουαρίου 2022. «Δηλαδή ο ένας έφθασε μετά από 47 ημέρες, ο δεύτερος μετά από 38 μέρες και ο τρίτος μετά από 11 μέρες». Ο ίδιος σχολιάζοντας την όλη κατάσταση τόνισε πως «φαίνεται ότι δεν μπορούσαν να έρθουν ξεχωριστά. Ήθελαν και παρέα».
Βολιώτισσα επισήμανε πως μόνο μέσω μηνυμάτων μπορεί κανείς να είναι συνεπής στις πληρωμές των λογαριασμών του, τονίζοντας: «Τελευταίος λογαριασμός που μου ήρθε τον Οκτώβριο από τα ΕΛΤΑ ήταν του Ιουλίου…». Η ίδια διερωτήθηκε τι γίνεται σε περίπτωση που ένας πολίτης και ειδικότερα ένας ηλικιωμένος δεν είναι εξοικειωμένος με τα κινητά τηλέφωνα και τους υπολογιστές, ώστε να λαμβάνει τους λογαριασμούς σε μήνυμα ή στον email του;
Άλλος Βολιώτης σημείωσε πως σκέφτεται να αλλάξει πάροχο ρεύματος και φυσικού αερίου, διότι παρέλαβε στις 10/1/22 λογαριασμούς που έληξαν πριν έναν μήνα, επισημαίνοντας πως ψάχνει να αλλάξει εταιρεία, ασχέτως αν φταίνε τα ΕΛΤΑ.
Και δεν είναι οι μοναδικές περιπτώσεις, μιας και με καθυστέρηση 15 και πλέον ημερών παρέλαβε προχθές προϊστάμενος ιερού ναού τον λογαριασμό ρεύματος, εξαιτίας της δυσλειτουργίας των ΕΛΤΑ. Και δεν έφτανε μόνο αυτό, όπως ο ίδιος ανέφερε, καθώς τον ενόχλησε υπάλληλος εισπρακτικής εταιρείας, που συνεργάζεται με τον πάροχο του ηλεκτρικού ρεύματος, ενημερώνοντάς τον πως θα επιβληθεί τόκος υπερημερίας για την καθυστερημένη πληρωμή του λογαριασμού…
Υπεύθυνος εταιρείας με διαχειρίσεις πολυκατοικιών σημείωσε πως επικρατεί ένα αλαλούμ με τους λογαριασμούς ρεύματος και φυσικού αερίου κοινόχρηστων παροχών, οι οποίοι είτε «χάνονται» είτε παραλαμβάνονται με μεγάλη καθυστέρηση, ακόμη και 2 μηνών από τη λήξη της πληρωμής τους. «Αυτό έχει δημιουργήσει πολλές δυσλειτουργίες και αρκετά παράπονα των πελατών μας, οι οποίοι δεν μπορούν να προγραμματίσουν τα έξοδά τους» σημείωσε.
Τα Ελληνικά Ταχυδρομεία στη Μαγνησία μετά την εθελούσια έξοδο στις αρχές του 2021 είχε ως αποτέλεσμα να «ξεκληριστεί» η υπηρεσία και να απομείνουν μόλις 37 υπάλληλοι, μιας και αποχώρησαν 26 εργαζόμενοι. Το αποτέλεσμα αυτού ήταν η μεγάλη καθυστέρηση στην επίδοση της αλληλογραφίας, παρά τις διαβεβαιώσεις της κεντρικής διοίκησης πως η κατάσταση θα ομαλοποιηθεί, κάτι που ακόμα, τουλάχιστον στον Βόλο, δεν έχει φανεί…

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το