Τοπικά

Διάλεξη με θέμα «Αλλάζοντας τον κόσμο του marketing, από την Ελλάδα στις Η.Π.Α» στο Π.Θ.

amfitheatro

Ο κ. Πουρναράκης Δημήτρης, Account Manager της εταιρίας Nimbata, θα είναι ο ομιλητής στην τέταρτη διάλεξη του σεμιναρίου του διατμηματικού μεταπτυχιακού προγράμματος «Νέα Επιχειρηματικότητα, Καινοτομία και Ανάπτυξη», που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2015. Ο κ. Πουρναράκης θα μιλήσει με θέμα «Αλλάζοντας τον κόσμο του marketing, από την Ελλάδα στις Η.Π.Α».

Η Nimbata είναι μια παγκόσμια εταιρεία analytics που ειδικεύεται σε φωνητικές εφαρμογές στο cloud. Έχει αναπτύξει μία λύση καταγραφής και ανάλυσης της απόδοσης που έχουν οι τηλεφωνικές καμπάνιες μίας εταιρείας, μετά από έξι μήνες πιλοτικής διάθεσης σε μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις στη Γαλλία, την Αμερική και την Ελλάδα.
Στην «καρδιά» της υπηρεσίας βρίσκεται η λογική ότι η επιτυχία μίας online αντίστοιχης καμπάνιας έγκειται στην μέτρηση και στην εξαγωγή γνώσης από τα «χτυπήματα» και την ευρύτερη συμπεριφορά του χρήστη προς αυτήν, κάτι που πρέπει να ισχύσει και στην τηλεφωνική προσέγγιση ενός πελάτη από μία εταιρεία και αντιστοίχως.

H διάλεξη θα πραγματοποιηθεί στην Αίθουσα Α2 του τμήματος Μηχ. Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης, ώρα 7.00 μμ. ακριβώς και είναι ανοικτή στο κοινό.

Το θέμα των σεμιναρίων είναι “Διαχείριση της αλλαγής” και σκοπός είναι η ανάπτυξη προβληματισμού σε θέματα διαχείρισης αλλαγής σε διάφορα επίπεδα: νοοτροπίας, ανάπτυξης ηγετικών ικανοτήτων και εμπειρίας, αναδιοργάνωσης, αλλαγής στρατηγικής (pivot), αλλαγής του ανταγωνιστικού τοπίου, μετασχηματισμού του επιχειρηματικού περιβάλλοντος, αλλαγής των ρόλων των φορέων κ.ο.κ.

Το πρόγραμμα διοργανώνεται από τα Τμήματα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης, Οικονομικών Επιστημών και Μηχανολόγων Μηχανικών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το