Μαθητές της Γ‘ τάξης των τμημάτων Γραφικών Τεχνών, Δομικών Έργων – Γεωπληροφορικής και Φυσικοθεραπείας κέρδισαν το 2ο βραβείο στην κατηγορία Λυκείου στον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Map Competition με θέμα “Χαρτογραφώντας την προσβασιμότητα. Μπορεί ο συμμαθητής μου με αμαξίδιο να έρθει στο σχολείο;”. Μαθητές και των τριών τομέων συνεργάστηκαν και με τη χρήση ενός αναπηρικού αμαξιδίου, βιωματικά, χαρτογράφησαν τη διαδρομή από τη στάση του λεωφορείου ως τις εισόδους του σχολείου αλλά και τις πιθανές διαδρομές εντός του προαύλιου χώρου. Κατέγραψαν τα σημεία εύκολης πρόσβασης αλλά και τα πολλά σημεία (όπως σκάλες, σκαλοπάτια κ.λπ.) που θα μπορούσαν να βελτιωθούν προτείνοντας λύσεις συναφείς με τον τομέα τους (ράμπες, ειδικές επιστρώσεις, σωστές κλίσεις εδάφους, ειδικές σημάνσεις κ.ά.). Σκοπός ήταν η χαρτογράφηση των σημείων και η δημιουργία ενός story map. Απώτερος στόχος και ευχή η αναβάθμιση του χώρου, εντός και γύρω από το σχολείο, ώστε όλοι οι μαθητές και καθηγητές, με ή χωρίς κινητικές δυσκολίες, να έχουν αυτόνομη, απρόσκοπτη και ισότιμη πρόσβαση.
https://arcg.is/01WiLq
Μπροστά σε εκατοντάδες μπουκάλια αλκοόλ και πολλά λίτρα άγνωστης προέλευσης αλκοολούχου, διάφανου υγρού βρέθηκαν οι…
Σε δύο συμβάντα κλήθηκε να επέμβει η Πυροσβεστική Υπηρεσία Βόλου στη διάρκεια της εκδήλωσης για…
Φωτιά ξέσπασε το απόγευμα σε δένδρα στην περιοχήτης Ζαγοράς. Η Π.Υ. Βόλου ενημερώθηκε στι 17.45…
Συγκινητικές στιγμές εκτυλίχθηκαν το μεσημέρι της Τρίτης, στην κηδεία του Βασίλη Καρρά, στον Ιερό Ναό…
Σαν άλλος… Κέβιν Μακάλιστερ από την αγαπημένη ταινία «Μόνος στο Σπίτι» εμφανίστηκε ο Βρετανός πρωθυπουργός,…
Η αποκάλυψη στο ChatGPT των παραπόνων που έχουμε από τη δουλειά μας ή των πολιτικών…