Τοπικά

Διακοπή υδροδότησης σε 870 καταναλωτές για οφειλές

Σε εκατοντάδες διακοπές υδροδότησης λόγω οφειλών μεγαλύτερων των 80 ευρώ προχώρησε η ΔΕΥΑΜΒ μέχρι το τέλος Ιουλίου, στο πλαίσιο εφαρμογής σχετικής απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου. Από την ημέρα εφαρμογής της στις αρχές Ιουνίου έγινε διακοπή υδροδότησης για ανεξόφλητες οφειλές σε 870 καταναλωτές, ενώ σε 550 περιπτώσεις η Επιχείρηση προχώρησε σε επανασύνδεση λόγω καταβολής της οφειλής. Στο μεταξύ, μικρό είναι το ενδιαφέρον καταναλωτών να υπαχθούν στις ευνοϊκές ρυθμίσεις και να ρυθμίσουν τις οφειλές τους, σύμφωνα με το νέο Ν. 4483/31-7-2017, καθώς από τις 21 Αυγούστου που τέθηκε σε ισχύ, μόνο τέσσερις προσήλθαν στη ΔΕΥΑΜΒ για να λάβουν σχετικές πληροφορίες.

Να αναφερθεί ότι η απόφαση για διακοπές υδροδότησης λόγω οφειλών είχε ληφθεί το 2015 και βάσει αυτής όλες οι ληξιπρόθεσμες οφειλές μπορούν να ρυθμιστούν με μηνιαίες δόσεις και αν δεν τηρηθούν η ΔΕΥΑΜΒ θα τις βεβαιώνει στο Δημόσιο Ταμείο.
«Εμείς προχωρούμε σε εφαρμογή της απόφασης και μέχρι τις 31 Ιουλίου έγινε διακοπή υδροδότησης σε 870 οφειλέτες, ενώ από αυτούς οι 550 προσήλθαν στη ΔΕΥΑΜΒ και εξόφλησαν την οφειλή τους ή προχώρησαν σε διακανονισμό» ανέφερε ο πρόεδρος του Δ.Σ. της Επιχείρησης Άρ. Σαββάκης.
Ο ίδιος προσέθεσε, ότι «τον Αύγουστο δεν έγινε καμία διακοπή υδροδότησης και σε 1.000 καταναλωτές για οφειλές πάνω από 1.000 ευρώ έχουν σταλεί επιστολές στα σπίτια τους, εκτός από την ενημέρωση που υπήρξε μέσω του τοπικού Τύπου».

Μικρό ενδιαφέρον
Στο μεταξύ, όπως προαναφέρθηκε, μικρό είναι το ενδιαφέρον καταναλωτών να υπαχθούν στις ευνοϊκές ρυθμίσεις και να ρυθμίσουν τις οφειλές τους, σύμφωνα με το νέο Ν. 4483/31-7-2017. Από την αρχή της εβδομάδας που τέθηκε σε εφαρμογή, μόνο τέσσερις καταναλωτές προσήλθαν στη ΔΕΥΑΜΒ για να λάβουν πληροφορίες σχετικά με τον νέο νόμο και όσα προβλέπει.
«Θεωρώ ότι η μικρή προσέλευση καταναλωτών οφείλεται στο γεγονός ότι η Επιχείρηση δίνει ήδη τη δυνατότητα ρύθμισης των οφειλών τους. Θα κάνουμε το επόμενο χρονικό διάστημα ευρέως γνωστά τα πλεονεκτήματα του νέου Νόμου, αλλά δεν εξαρτάται από εμάς αν θα ενδιαφερθούν οι καταναλωτές» επισήμανε ο πρόεδρος του Δ.Σ. της ΔΕΥΑΜΒ.
Να αναφερθεί ότι με ανακοίνωσή τους ο Δήμος Βόλου και η ΔΕΥΑΜΒ καλούν τους δημότες να προσέλθουν και να δηλώσουν οικειοθελώς τις οφειλές τους, προκειμένου να υπαχθούν στις ευνοϊκές ρυθμίσεις και να ρυθμίσουν τις οφειλές τους, σύμφωνα με το Ν. 4483/31-7-2017 «Ρυθμίσεις για τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου οργάνωσης και λειτουργίας των Δημοτικών Επιχειρήσεων Ύδρευσης Αποχέτευσης (Δ.Ε.Υ.Α.) – Ρυθμίσεις σχετικές με την οργάνωση, τη λειτουργία, τα οικονομικά και το προσωπικό των Ο.Τ.Α.».
Μετά τις 20 Αυγούστου μπορούν να προσέρχονται στο δημοτικό κατάστημα στο τμήμα Ταμείου, προκειμένου να υποβάλουν αιτήσεις για ρύθμιση των οφειλών τους.
Για περισσότερες και αναλυτικότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται άμεσα στο τμήμα προσόδων (Δημαρχιακό κατάστημα) ή στα γραφεία της ΔΕΥΑΜΒ, αντίστοιχα.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το