Τοπικά

Διαδραστική επικοινωνία για τους δημότες στη Σκιάθο μέσω εφαρμογής πληροφόρησης και διαχείρισης αιτημάτων

Με απόφαση του δημάρχου Σκιάθου εγκρίθηκε η τεχνική περιγραφή υπηρεσιών για υποστήριξη Mobile εφαρμογής πληροφόρησης και διαχείρισης αιτημάτων των δημοτών.
Σύμφωνα με την τεχνική περιγραφή, με τη χρήση της εφαρμογής διαχείρισης αιτημάτων, οι δημότες θα έχουν πρόσβαση σε χρήσιμες πληροφορίες, άμεση επικοινωνία με τον Δήμο, πρόσβαση όλο το 24ωρο και ενημέρωση σε περίπτωση άμεσης ανάγκης. Η υποστήριξη αφορά στη χρήση αυτόνομου Mobile Αplication με το όνομα του Δήμου (π.χ. Δημότης Σκιάθου) για τα λειτουργικά συστήματα android και ios. H εφαρμογή πρέπει να λειτουργεί και offline και να είναι διαθέσιμη δωρεάν για τους δημότες, είτε μέσα από τον λογαριασμό του αναδόχου στα σχετικά stores (Google Play και Ιos App Store). Ο χρήστης θα μπορεί να επιλέγει την αγγλική γλώσσα επιπλέον της ελληνικής. To ενημερωτικό σκέλος της εφαρμογής θα περιλαμβάνει
-ειδική ενότητα ενημέρωσης δημοτών για τον κορωνοϊό
-δυνατότητα διασύνδεσης με όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του Δήμου
-χρήσιμα τηλέφωνα του Δήμου
-νέα του Δήμου (το περιεχόμενο θα αντλείται αυτόματα από την ιστοσελίδα του)
-εκδηλώσεις
-εφημερεύοντα φαρμακεία
-Πολιτική προστασία με χρήσιμες διευθύνσεις, τηλέφωνα και οδηγίες
-Ειδική ενότητα «Δημοτικός Παιδικός Σταθμός».

Έτσι προς αποφυγή συνωστισμού και άμεσης επαφής με το προσωπικό, οι γονείς που επιθυμούν να εγγράψουν τα παιδιά τους, θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερώνονται μέσα από την εφαρμογή για τον κανονισμό, τις ώρες λειτουργίας και τις ανακοινώσεις του παιδικού σταθμού, αλλά και για τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για νέα έγγραφή παιδιού. Παράλληλα θα υπάρχει η δυνατότητα να κατεβάζει τις πληροφορίες στη συσκευή του. Για τον σκοπό αυτό θα δημιουργηθεί ειδική σελίδα στην εφαρμογή.
Το διαδραστικό σκέλος θα περιλαμβάνει τη δήλωση προβλημάτων, δηλαδή την υποβολή αναφορών από τους δημότες και τη διασύνδεσή τους με το σύστημα διαχείρισης αναφορών για τη διεκπεραίωσή τους. Σκοπός είναι να προστεθεί ένα επιπλέον κανάλι υποβολής αναφορών το οποίο θα είναι άμεσο στη χρήση του για τον δημότη. Για κάθε δήλωση θα υποβάλλονται οι ακόλουθες πληροφορίες: Περιγραφή, κατηγορία (πχ. λακκούβα), φωτογραφία, τοποθεσία, δημοτική και τοπική ενότητα.
Η δήλωση θα μπορεί να γίνεται επιτόπου ή εφόσον δεν υπάρχει σύνδεση δικτύου, να αποθηκεύονται και να υποβάλλονται οι παραπάνω πληροφορίες σε επόμενη φάση.
Μετά τη συμπλήρωση, ο χρήστης θα πατάει «υποβολή» και στη συνέχεια θα λαμβάνει έναν μοναδικό κωδικό αναφοράς για το οποίο ενημερώνεται αυτόματα. Ακόμη θα παρέχεται προβολή κατάστασης και ιστορικού για τις αναφορές που έχουν υποβληθεί από τον χρήστη. Οι κατηγορίες προβλημάτων θα αποτυπωθούν από τον Δήμο Σκιάθου σύμφωνα με τις ανάγκες και τις προτεραιότητές του.
Ο δημότης θα μπορεί να υποβάλει αναφορές και για θέματα της δημοτικής αστυνομίας.

Επίσης παρέχεται η δυνατότητα υποβολής αιτήσεων για έκδοση πιστοποιητικών και βεβαιώσεων. Η παραλαβή τους θα γίνει από την υπηρεσία με την επίδειξη της αστυνομικής ταυτότητας. Η εφαρμογή περιλαμβάνει τη χρήση λειτουργίας μηχανισμού μαζικής αποστολής μηνυμάτων για την καλύτερη επικοινωνία του Δήμου με τους πολίτες.
Τέλος ο δημότης θα έχει τη δυνατότητα να υποβάλει ερωτηματολόγιο απαντώντας σε ερωτήσεις που αφορούν στην ικανοποίησή του από τις υπηρεσίες και τις παροχές του Δήμου.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το