Τοπικά

Η ΔΕΥΑΜΒ μετά από συνεχόμενες οφειλές δυο τριμήνων θα κόβει το νερό για οφειλή πάνω από 80 ευρώ

H ΔΕΥΑΜΒ θα κόβει το νερό στους καταναλωτές, εφόσον η οφειλή ξεπερνά τα ογδόντα ευρώ και μετά από συνεχόμενες οφειλές δύο τριμήνων. Όσοι δεν πληρώσουν σε δεκαπέντε ημέρες τις οφειλές τους, δεν θα έχουν νερό.

Οι ληξιπρόθεσμες οφειλές μπορούν να ρυθμιστούν σε μηνιαίες δόσεις, ενώ οι ληξιπρόθεσμες οφειλές που δε θα ρυθμισθούν, ή οφειλές που θα υπαχθούν αρχικά στη ρύθμιση και δεν θα τηρηθούν οι όροι του διακανονισμού, θα βεβαιωθούν στο Δημόσιο Ταμείο, σε συνεργασία με την αρμόδια Δ.Ο.Υ. Βόλου. Λόγω της κρίσης η απόκλιση μεταξύ των βεβαιωμένων οφειλών και των εισπραχθέντων διευρύνεται. Η διεύρυνση οφείλεται και στο γεγονός, ότι η υπηρεσία δεν προχωρεί σε διακοπές υδροδότησης, οι οποίες με απόφαση προβλέπονται σε περίπτωση «που η οφειλή ενός τριμήνου δεν υπερβαίνει το ποσό της εγγύησης. Τότε προβλέπεται να γίνεται διακοπή, στην περίπτωση που καταστεί ληξιπρόθεσμος ο επόμενος λογαριασμός».

Οι διακοπές υδροδότησης θα ξεκινήσουν τον Ιούνιο του 2017, ως εξής:
-Κάθε Κυριακή θα αναγγέλλεται στον τοπικό Τύπο, η περιοχή, που θα πραγματοποιούνται διακοπές, την επόμενη Τετάρτη και Πέμπτη. Ημερομηνία εκκίνησης είναι η Κυριακή 3 Ιουνίου και το πρώτο διήμερο διακοπών οι ημέρες Τετάρτη και 7 και 8 Ιουνίου αντίστοιχα. Οι ημέρες Δευτέρα και Τρίτη παρέχονται μετά από την ενημέρωση στους πολίτες, ώστε να τακτοποιήσουν ή να διακανονίσουν τις οφειλές τους. Για την υλοποίηση του προγράμματος, το μεν τμήμα ύδρευσης, θα διαθέτει συνεργείο τριών εργατοτεχνιτών στην πρωινή ζώνη, οι οποίοι θα απασχολούνται αποκλειστικά με τις διακοπές υδροδότησης και έναν εργατοτεχνίτη στην απογευματινή ζώνη, ο οποίος θα απασχολείται αποκλειστικά με τις τυχόν επανασυνδέσεις. Το συνεργείο διακοπών υδροδότησης, κάθε Παρασκευή θα πραγματοποιεί έλεγχο για τυχόν λαθροϋδροληψίες στα σημεία όπου πραγματοποιήθηκε διακοπή υδροδότησης, αλλά δεν πραγματοποιήθηκε τακτοποίηση ή διακανονισμός, ώστε στη συνέχεια να ακολουθηθούν τα οριζόμενα στον κανονισμό ύδρευσης.
Υπεύθυνη παρακολούθησης του προγράμματος ορίζεται η διεύθυνση Οικονομικής και Διοικητικής Υπηρεσίας, ενώ η Διεύθυνση Λειτουργίας και Συντήρησης Υποδομών έχει την ευθύνη της συγκρότησης των συνεργείων.

Ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο για βλάβες
Σήμερα για τα τηλεφωνικά αιτήματα πολιτών (αναγγελίες βλάβης δικτύων κ.λπ.), λειτουργούν δυο τηλεφωνικά κέντρα. Ένα στην ύδρευση με αριθμό 2421055555 και ένα στο βιολογικό με αριθμό 2421066156. Για λόγους ενιαίας και με ενιαίο τρόπο καταγραφής των αιτημάτων και οικονομίας προσωπικού, ώστε να καλύπτονται πλήρως οι βάρδιες των τηλεφωνικών κέντρων, θα υπάρξει ενοποίηση των τηλεφωνικών κέντρων σε αυτό της ύδρευσης με το τηλ. 2421055555. Η ενοποίηση να ξεκινήσει από την 28η Μαΐου.

Οργάνωση ελέγχου εγκατάστασης λιποσυλλεκτών
Διανεμήθηκε με απόδειξη παραλαβής επιστολή της υπηρεσίας σε όλους τους ιδιοκτήτες εστίασης για την υποχρέωση εγκατάστασης λιποσυλλέκτη, στο δεύτερο δεκαήμερο του Φεβρουαρίου. Με την επιστολή υπενθυμίζονταν η υποχρέωση εγκατάστασης λιποσυλλέκτη, σύμφωνα με τον Ειδικό Κανονισμό Αποχέτευσης και τάσσονταν ημερομηνία συμμόρφωσης μέχρι την 30ή Απριλίου. Δεδομένου ότι η τασσόμενη προθεσμία παρήλθε, επιβάλλεται να διενεργηθεί έλεγχος για την ανταπόκριση

Νέο τιμολόγιο για το 2018
Με σκοπό την επεξεργασία του θέματος των μετρήσεων κατανάλωσης πόσιμου νερού και την πρόβλεψη στο τιμολόγιο αντικειμενικών ιδιαιτεροτήτων (όπως πχ την αναγκαστική «κατανάλωση» νερού σε περιόδους παγετού στις ορεινές Δ.Ε.), ορίζεται επιτροπή αποτελούμενη από τρία μέλη, η οποία θα εξετάσει το τιμολόγιο της επόμενης χρονιάς, με τις ακόλουθες προϋποθέσεις: Έκδοση λογαριασμών ανά δίμηνο, με λογαριασμό ή λογαριασμούς έναντι. Περιορισμός της χρέωσης στο χειμερινό δίμηνο στις ορεινές Δ.Ε. Αναβάθμιση του υφιστάμενου λογισμικού. Αυτόματη παραγωγή από το λογισμικό του ποσού έναντι. Αυτόματη ειδοποίηση στις περιπτώσεις υπερκατανάλωσης, με εκτύπωση επιστολής προς τον καταναλωτή.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το