Τοπικά

Η ΔΕΥΑΜΒ κατέθεσε μελέτη για ενεργειακή αναβάθμιση της εξόδου του Βιολογικού- Παραδέχεται εμμέσως το μείζον πρόβλημα

Ευθέως αμφισβητήθηκε σήμερα από τον πρώην διευθυντή του Βιολογικού κ. Κουτσιφέλη η μελέτη και ο τρόπος δημοπράτησης του έργου «Εκσυγχρονισμός και ενεργειακή αναβάθμιση του αντλιοστασίου ΕΕΛ της ΔΕΥΑΜΒ». Η μελέτη εγκρίθηκε με τη λευκή ψήφο του Μαργαρίτη Πατσιαντά και την αρνητική του προέδρου του Συλλόγου των εργαζομένων της Επιχείρησης Δημήτρη Κουτσιφέλη.

 

Πρόκειται για έργο αξίας 371.000, πλέον ΦΠΑ, που αφορά την ενεργειακή αναβάθμιση του αντλιοστασίου που διαθέτει τα λύματα στον Βιολογικό.

Η ΔΕΥΑΜΒ μέσω της μελέτης που κατέθεσε, παραδέχεται εμμέσως αλλά σαφώς ότι υπάρχει σοβαρό πρόβλημα στην έξοδο του Βιολογικού καθώς τα έργα αφορούν «στη προμήθεια, εγκατάσταση και παράδοση σε πλήρη και κανονική λειτουργία ολόκληρου του ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού του αντλιοστασίου εξόδου των επεξεργασμένων λυμάτων». Ο εκπρόσωπος των εργαζομένων στο διοικητικό συμβούλιο και πρώην διευθυντής στον Βιολογικό κ. Κουτσιφέλης δήλωσε πως η μελέτη πρέπει να κατατεθεί εκ νέου καθώς τη θεώρησε ελλιπέστατη.

 

Συγκεκριμένα, ο κ. Κουτσιφέλης ζήτησε το θέμα να συζητηθεί σε επόμενη συνεδρίαση του Δ.Σ. της ΔΕΥΑΜΒ αναφέροντας πως από την μελέτη λείπει η τεχνική περιγραφή, στα τεύχη δημοπράτησης λείπει το ενεργειακό κόστος και η συνολική παροχέτευση. «Εφόσον το θέμα θα επανέλθει στο Δ.Σ. με τη διακήρυξη του διαγωνισμού, να επανέλθει και η τεχνική μελέτη του έργου» είπε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε πως η ενεργειακή αναβάθμιση αφορά το πόσο «καίει» ανά κυβικό, ενώ ένσταση είχε και για τις υφιστάμενες εγκαταστάσεις που έχουν υποχρέωση να καλύπτουν την παροχή αιχμής.

 

Από την πλευρά του, ο Γαλάτης δεν έκανε δεκτή την πρόταση του κ. Κουτσιφέλη για αναβολή του θέματος και συζήτησή του σε νέα συνεδρίαση. Από πλευράς του ο κ. Πατσιαντάς συμφώνησε με τον κ. Κουτσιφέλη σχετικά με τις ενστάσεις που παρουσίασε. Η μελέτη του έργου εγκρίθηκε τελικά κατά πλειοψηφία ενώ ο κ. Κουτσιφέλης τόνισε πως ο ρόλος του στη συνεδρίαση είναι να λέει τις ενστάσεις που έχει.

Σύμφωνα με τη μελέτη:

ο ανάδοχος θα προμηθεύσει και με κατάλληλο προσωπικό και μέσα θα εγκαταστήσει και θα λειτουργήσει:

-Τα τέσσερα νέα αντλητικά συγκροτήματα.

-Τα νέα υδραυλικά εξαρτήματα (δικλείδες, βαλβίδες αντεπιστροφής, εξαρμωτικά κλπ).

-Τα νέα αντικραδασμικά στηρίγματα έδρασης των αντλιών.

-Τα νέα αντικραδασμικά σύνδεσης των αντλιών με τις σωληνώσεις αναρρόφησης και κατάθλιψης.

-Τις νέες σωληνώσεις αναρροφήσεως DN 400 (INOX ΑISI 304) με τα αντίστοιχα διαπεραστικά τοίχου (INOX ΑISI 304).

-Τις νέες σωληνώσεις καταθλίψεως μετά των απαραίτητων καμπυλών.

-Το νέο συλλέκτη DN600.

-Το σύστημα εξαερισμού του χώρου των πινάκων.

-Τον νέο ηλεκτρικό πίνακα χαμηλής τάσεως.

-Το σύστημα αυτοματισμού.

-Τις ηλεκτρικές εγκαταστάσεις από ηλεκτροκινητήρες αντλιών προς τον πίνακα χαμηλής τάσης.

-Τα διάφορα βοηθητικά όργανα και εξαρτήματα απαραίτητα για την ομαλή λειτουργία των

αντλητικών συγκροτημάτων του αντλιοστασίου.

-Τον μετρητή παροχής των επεξεργασμένων λυμάτων.

-Τον μετρητή πίεσης.

-Την τοποθέτηση inlet bell-mouth (INOX ΑISI 304) σε κάθε αγωγό αναρρόφησης εντός της δεξαμενής ελάχιστης διατομής DN 450 ώστε μελλοντικά, εάν απαιτηθεί, να δύναται να ανταποκριθεί σε αύξηση της παροχής και η ταχύτητα σχεδιασμού (inlet bell design velocity) να κυμαίνεται κοντά στην περιοχή των 1,7m/s.

-Τον καθαρισμό της υπαρχούσης δεξαμενής με αποφρακτικό όχημα και εξειδικευμένο συνεργείο.

-Την ολική παύση της λειτουργίας του αντλιοστασίου για τις ανάγκες της αντικατάστασης του υφιστάμενου και εγκατάστασης όλου του νέου εξοπλισμού ορίζεται σε ενενήντα εξι(96) ώρες. Προς τούτο ο ανάδοχος, θα πρέπει να ενεργήσει με ίδια μέσα και προσωπικό, ώστε τα επεξεργασμένα λύματα να διοχετευτούν στον παρακείμενο χείμαρρο μέσω των υφιστάμενων και των νέων υδραυλικών δικτύων που θα κατασκευαστούν προσωρινά μόνο γι’ αυτό το σκοπό.

-Ο Ανάδοχος θα λειτουργήσει και θα συντηρήσει το σύνολο των έργων που θα κατασκευάσει για περίοδο δυο μηνών, από την ημέρα της ολοκλήρωσης της θέσης σε αποδοτική λειτουργία και των δοκιμών ολοκλήρωσης.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το