Τοπικά

Δέσμευση Σταϊκούρα σε Μπουκώρο για λειτουργία του Μουτζούρη το Πάσχα

Σύμφωνα με την απάντηση που έλαβε ο βουλευτής Μαγνησίας και πρόεδρος της Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου Χρήστος Μπουκώρος, σε σχετική ερώτηση του για την αποκατάσταση της γραμμής του Πηλίου και την επαναλειτουργία του Μουτζούρη, ο υπουργός δεσμεύτηκε δημόσια στη Βουλή πως εξασφαλίστηκαν κονδύλια 2,48 εκ ευρώ για τις οριστικές αποκαταστάσεις της γραμμής του Πηλίου, ενώ ο θρυλικός Μουτζούρης θα λειτουργεί για το Πάσχα.
Συγκεκριμένα στην απάντησή ο κ. Σταϊκούρας επεσήμανε πως: «για το τρενάκι και τη γραμμή του Πηλίου εξασφαλίστηκαν κονδύλια για μόνιμες αποκαταστάσεις ύψους 2,48 εκ. ευρώ, ενώ έχω τη διαβεβαίωση του ΟΣΕ ότι θα υπάρξει προσωρινή αποκατάσταση τις ημέρες του Πάσχα. Μας ενδιαφέρει όχι μόνο η προσωρινή λύση αλλά και η μόνιμη αντιμετώπιση με όρους υψηλότερης ανθεκτικότητας».
Επιπλέον, ο υπουργός τόνισε πως θα στοιχίσει περισσότερο από τον κεντρικό άξονα ο σιδηροδρομικός άξονας Βόλου- Λάρισας, ενώ υπάρχει διακριτή πρόβλεψη α) για σηματοδότηση τηλεδιοίκησης β) για αναβάθμιση της σύνδεσης του λιμένα Βόλου με το σιδηρόδρομο και γ) έχει ενταχθεί στο σχεδιασμό, η αντιμετώπιση των πολύ σοβαρών προβλημάτων στη γέφυρα του Κραυσίδωνα.
Ο βουλευτής Μαγνησίας Χρήστος Mπουκώρος, μετά την απάντηση και τη δέσμευση του αρμόδιου υπουργού σημείωσε πως: «Παρόλο που χάθηκε αρκετός χρόνος αρχικά, ισχύει το συμφωνηθέν από τον Ιανουάριο χρονοδιάγραμμα για την περάτωση των εργασιών με τον ΟΣΕ, ώστε να είναι λειτουργική η γραμμή του θρυλικού Μουτζούρη».
Επισημαίνεται, πως σύμφωνα με το σχεδιασμό του αρμόδιου υπουργείου προχωρά η οριστική αποκατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου από τις εκτεταμένες ζημιές που προέκυψαν από τον «Daniel», με προδιαγραφές σημαντικής επαύξησης της ανθεκτικότητας αυτού.
Το κόστος των εν λόγω εργασιών ανέρχεται στα 463 εκατ. ευρώ, με ΦΠΑ και αφορούν την οριστική αποκατάσταση της γραμμής του κύριου άξονα 173,6 εκατομμύρια ευρώ, την γραμμή Βόλου – Λάρισας 192,2 εκατομμύρια ευρώ, την οριστική αποκατάσταση της γραμμής του Πήλιου 2,48 εκατομμύρια ευρώ, την οριστική αποκατάσταση της γραμμής Παλαιοφάρσαλου – Καλαμπάκας 57,04 εκατομμύρια ευρώ και τη σηματοδότηση – τηλεδιοίκηση της γραμμής του κύριου άξονα 37,2 εκατομμύρια ευρώ.
Με την ολοκλήρωση των παραπάνω εργασιών, το σιδηροδρομικό δίκτυο της Κεντρικής Ελλάδας θα συμμορφώνεται με τις απαιτήσεις διαλειτουργικότητας του Ευρωπαϊκού Σιδηροδρομικού Δικτύου.

Share

Πρόσφατα άρθρα

Με επιτυχία Πιστοποιημένο Σεμινάριο Βασικής Υποστήριξης Ζωής ΚΑΡΠΑ από τη ΛΕΔ και την Επί.Ζω

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε σήμερα το απόγευμα στο Κλειστό Γυμναστήριο «Βάκης Παρασκευόπουλος», Πιστοποιημένο Σεμινάριο Βασικής Υποστήριξης…

24 Απριλίου 2024

Σαρηγιάννης: Περιμένουμε να δούμε νέο επεισόδιο με την αφρικανική σκόνη στα μέσα Μαίου

Εν αναμονή της σταδιακής υποχώρησης της αφρικανικής σκόνης, o Δημοσθένης Σαρηγιάννης, καθηγητής Περιβαλλοντικής Μηχανικής στο…

24 Απριλίου 2024

Ιράν: Διάσημος ράπερ καταδικάστηκε σε θάνατο γιατί στήριζε τις διαδηλώσεις

Δικαστήριο στο Ιράν καταδίκασε σε θάνατο τον διάσημο ράπερ Τουμάτζ Σαλεχί για κατηγορίες που συνδέονται…

24 Απριλίου 2024

Καρέ καρέ το επεισόδιο στη Βουλή – Στην Ευελπίδων αναμένεται να οδηγηθεί ο Φλώρος, με κάταγμα στη μύτη ο Γραμμένος

Άγριες και πρωτοφανείς ήταν οι εικόνες που διαδραματίστηκαν το μεσημέρι έξω από τον χώρο της…

24 Απριλίου 2024

Δώρο Πάσχα 2024: Έως την 1η Μαΐου η πληρωμή του – Τι ισχύει σε περίπτωση μη καταβολής

Έως και την 1η Μαΐου του 2024 θα πρέπει οι εργοδότες να πληρώσουν το φετινό Δώρο…

24 Απριλίου 2024

Ισπανία: Στο στόχαστρο έρευνας για διαφθορά η σύζυγος του πρωθυπουργού Πέδρο Σάντσεθ

Ισπανικό δικαστήριο ανακοίνωσε σήμερα ότι ξεκίνησε προκαταρκτική έρευνα σε βάρος της συζύγου του Ισπανού πρωθυπουργού…

24 Απριλίου 2024