Τοπικά

Δεν έκλεισε θετικά ο πρώτος μήνας εκπτώσεων – Απογοητευτικός ο Ιούλιος για την εμπορική αγορά Βόλου

Δεν απέδωσε τα αναμενόμενα ο Ιούλιος για τον εμπορικό κόσμο του Βόλου, που είδε τις εκπτώσεις να περνούν, ουσιαστικά, αδιάφορες για την πλειοψηφία των καταναλωτών. Η ακρίβεια αποδυναμώνει το καταναλωτικό ενδιαφέρον, αφού όσο κι αν υπάρχει η επιθυμία για αγορές, τα άδεια πορτοφόλια λειτουργούν ανασταλτικά σε οποιαδήποτε αγορά.
Οι θερινές εκπτώσεις άρχισαν στις 8 Ιουλίου και θα λήξουν στις 31 Αυγούστου. Ο πρώτος μήνας των εκπτώσεων, όμως, ο Ιούλιος δεν έκλεισε με θετικό πρόσημο, σύμφωνα και με τον πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου Βόλου, Απόστολο Οντόπουλο. Ο ίδιος ανέφερε πως ο Ιούλιος δεν ολοκληρώθηκε όπως επιθυμούσε ο εμπορικός κόσμος, αφού τα νοικοκυριά δέχονται μεγάλες πιέσεις από την ακρίβεια. «Η ακρίβεια βρίσκεται παντού και συρρικνώνει το διαθέσιμο εισόδημα, ειδικά όταν μιλάμε για καταναλωτικά αγαθά. Ιδιαίτερα στο μάρκετ και στα τρόφιμα οι αυξήσεις είναι τεράστιες και μαζί με τις υποχρεώσεις του κάθε νοικοκυριού, «απορροφούν» το μεγαλύτερο μέρος του εισοδήματος των καταναλωτών», σημείωσε.
Ο πρόεδρος του ΕΣΒ επιπλέον σχολίασε ότι ούτε ο τουρισμός έχει βοηθήσει ιδιαίτερα την αγορά, καθώς, ενδεχομένως και οι επισκέπτες της πόλης θέτουν προτεραιότητες για το πού και το πώς θα ξοδέψουν τα χρήματά τους.
Και όλα αυτά, ενώ οι έμποροι καλούνται εξίσου να αντιμετωπίσουν μεγάλες αυξήσεις σε λειτουργικά κόστη, αλλά και αναλώσιμα είδη.

Μικρή αισιοδοξία για τον Αύγουστο

Ωστόσο, απομένει σχεδόν ένας μήνας ακόμη εκπτώσεων και σε αυτόν οι έμποροι αποθέτουν τις ελπίδες τους ότι θα καταφέρουν κάπως να εξισορροπήσουν την κατάσταση. Ο κ. Απ. Οντόπουλος ανέφερε ότι ο Αύγουστος είναι καλός μήνας συνήθως για ορισμένους μόνο κλάδους του εμπορίου, αν και δεν υπάρχει πλέον η κινητικότητα των προηγουμένων ετών.

«Επέλαση» των κινέζικων σάιτ

Και σαν να μην έφταναν τα παραπάνω, πτώση καταγράφεται και στις διαδικτυακές πωλήσεις. Γενικά, το 2024, σύμφωνα με τον κ. Οντόπουλο, εμφανίζει μία πτώση στις διαδικτυακές αγορές, αν και τα προηγούμενα χρόνια – και ειδικά στην περίπτωση των καραντίνων λόγω του κορωνοϊού- είχε σημειωθεί τεράστια αύξηση. Ο πρόεδρος του ΕΣΒ απέδωσε την πτώση στην «επέλαση» των κινέζικων ιστοσελίδων πώλησης, όπως το shein και το temu, παρά το γεγονός ότι οι πρακτικές τους πλέον κρίνονται τουλάχιστον αμφιλεγόμενες από καταναλωτές και Αρχές.

Ρεπορτάζ
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΛΑΜΠΡΟΝΙΚΟΥ

Share

Πρόσφατα άρθρα

Καταδικάστηκε 55χρονος που παρίστανε τον επιστήμονα με πλαστά πτυχία

Διοργάνωνε διαλέξεις και σεμινάρια σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας όπου μιλούσε για την ευεξία των…

20 Σεπτεμβρίου 2024

Σχολεία: Έτσι θα είναι τα lockers που θα αφήνουν τα κινητά τους οι μαθητές

Σε lockers, δηλαδή ειδικά ντουλαπάκια, θα αφήνουν τα κινητά τους τηλέφωνα οι μαθητές όπως ανακοίνωσε…

19 Σεπτεμβρίου 2024

Γαλλία: Ένας από τους βιαστές ζήτησε συγγνώμη στη Ζιζέλ – «Έκανα ότι μου είπε ο Πελικό»

Ένας από τους άνδρες που κατηγορούνται ότι βίασαν τη Ζιζέλ Πελικό στην πολύκροτη υπόθεση που…

19 Σεπτεμβρίου 2024

Ψήφισμα του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου: Η Ουκρανία πρέπει να είναι σε θέση να πλήξει στρατιωτικούς στόχους στη Ρωσία

Με ψήφισμα που υιοθέτησε το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ζητά να αρθούν οι περιορισμοί που εμποδίζουν την…

19 Σεπτεμβρίου 2024

Δολοφονία Κατσουρή: Αντιμέτωποι με κακούργημα οι αξιωματικοί της ΕΛΑΣ για την είσοδο των Κροατών οπαδών

Τον ποινικό έλεγχο των πέντε αξιωματικών της ΕΛΑΣ που είχαν κρίσιμο ρόλο στις αποφάσεις για…

19 Σεπτεμβρίου 2024

Με 90 συμμετοχές θα διεξαχθεί η 43η Seajets Ανάβαση Πορταριάς

Με 90 αξιόλογες συμμετοχές θα διεξαχθεί η 43η  Seajets Ανάβαση Πορταριάς το Σαββατοκύριακο 21 και…

19 Σεπτεμβρίου 2024