Τοπικά

Δεν έχουν πάει σχολείο εδώ και έναν χρόνο – Δεκάδες μαθητές Δημοτικών στη Μαγνησία παραμένουν στα σπίτια τους

Σε αρκετές δεκάδες υπολογίζονται οι μαθητές Δημοτικών της Μαγνησίας οι οποίοι για διάφορους λόγους δεν έχουν βρεθεί στη σχολική αίθουσα από τον περασμένο Μάρτιο, οπότε και εκδηλώθηκε η υγειονομική κρίση.
Πρόκειται για παιδιά που είτε τα ίδια είτε οι γονείς ή κάποιοι παππούδες που διαμένουν μαζί τους, αντιμετωπίζουν προβλήματα υγείας και κινδυνεύουν ακόμη περισσότερο σε σχέση με τον γενικότερο πληθυσμό από τον κορωνοϊό.
Γι’ αυτά τα παιδιά συνεπώς η παραμονή στο σπίτι αποτελεί την κύρια ασφαλή επιλογή για να μη νοσήσουν τα ίδια ή τα αγαπημένα τους πρόσωπα. Ειδικά αυτή την περίοδο που υπάρχουν μεταλλάξεις και ο ιός μεταδίδεται πιο εύκολα.
Και εδώ προκύπτει το ζήτημα της μαθησιακής τους επαφής με το σχολείο, κατά πόσο δηλαδή μπορούν να εξελίσσονται γνωστικά, αφού τώρα οι μαθητές επέστρεψαν στα θρανία και τηλεκπαίδευση δεν γίνεται.

Επίσης είναι και κοινωνικοί λόγοι, καθώς αυτά τα παιδιά για λόγους που προαναφέρθηκαν έχουν στερηθεί τον φυσικό τους χώρο, δηλαδή το σχολείο για δώδεκα μήνες.
Ο πρόεδρος του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κ. Απόστολος Μούσιος ανέφερε πως είναι ένα σημαντικό θέμα, καθώς αυτά τα παιδιά για λόγους προστασίας από την πανδημία δεν μπορούν να βρίσκονται στο σχολείο, ενώ από την άλλη πρέπει να έχουν και μια επαφή με αυτό. Είναι μία πολύ δύσκολη ισορροπία. Ο αριθμός τους δεν είναι καταγεγραμμένος, αλλά αν από κάθε σχολείο υπάρχουν δύο-τρεις τέτοιες περιπτώσεις, τότε ο συνολικός τους αριθμός μπορεί να κυμαίνεται μεταξύ 150-200 μαθητών.
Πριν λίγους μήνες το υπουργείο Παιδείας είχε ένα σχέδιο για την πραγματοποίηση τηλεκπαίδευσης σε μαθητές που δεν μπορούσαν να βρίσκονται σε σχολείο. Μάλιστα την τηλεκπαίδευση θα την έκαναν οι δάσκαλοι που λάμβαναν άδεια ειδικού σκοπού και οι οποίοι επίσης δεν βρίσκονταν στα σχολεία.

«Αυτό για διάφορους λόγους δεν περπάτησε τελικά, γιατί δεν είναι εύκολο να δημιουργηθεί μια ψηφιακή τάξη από μαθητές που δεν έχουν καμία προηγούμενη συνύπαρξη, ενώ και η παράδοση των διδακτικών ενοτήτων είναι σε διαφορετικά στάδια» επισήμανε ο κ. Μούσιος.
Διευθυντής Δημοτικού του Βόλου μάς ανέφερε πως στο σχολείο τέσσερις-πέντε μαθητές για διάφορους λόγους πρέπει να βρίσκονται στα σπίτια τους , με αποτέλεσμα να μην έχουν έρθει στις αίθουσες διδασκαλίας από τον περασμένο Μάρτιο. Και οι δάσκαλοι για να έχουν μια γνωστική επαφή με τους μαθητές προσπαθούν με κάθε τρόπο να τους μην τους αφήσουν διδακτικά πίσω».

Ο ίδιος πρόσθεσε πως οι εκπαιδευτικοί αποστέλουν μέσω email τις εργασίες στους μαθητές, ενώ κάποιες φορές μετά τη λήξη του διδακτικού ωραρίου πηγαίνουν στα σπίτια των μαθητών και τις παραδίδουν. Άλλες φορές έρχονται οι γονείς και λαμβάνουν από το σχολείο τις εργασίες. Επίσης οι εκπαιδευτικοί ανεβάζουν εργασίες στην πλατφόρμα της ασύγχρονης εκπαίδευσης. Γενικότερα γίνεται μία προσπάθεια, ώστε αυτοί οι μαθητές να μην αποκοπούν από την εκπαιδευτική διαδικασία. Και αυτό το πετυχαίνουμε».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το