Τοπικά

Χρυσή διάκριση για τη «Σύμπραξη Τουρισμού για τη Θεσσαλία» στα Tourism Awards 2018

Δυναμικά υποδέχεται την νέα τουριστική σεζόν η πρωτοπόρος για τα ελληνικά δεδομένα πλατφόρμα συνεργασίας, «Σύμπραξη Τουρισμού για τη Θεσσαλία», αποσπώντας στα Tourism Awards 2018, το Gold βραβείο για την καμπάνια “Thessaly Handcrafted by Time” στην κατηγορία Integrated Marketing Campaign.

Θέτοντας στο επίκεντρο την υποστήριξη της προώθησης του περιφερειακού και τοπικού τουριστικού προϊόντος της Θεσσαλίας, και τη συμβολή στην περιφερειακή τουριστική ανάπτυξη, η «Σύμπραξη Τουρισμού για τη Θεσσαλία» υλοποιεί, από το 2016, ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα δράσεων ανάδειξης της περιοχής ως τουριστικό προορισμό. Το πρόγραμμα περιελάμβανε, μεταξύ άλλων, σχεδιασμό και εκπόνηση Marketing Plan, στοχευμένη προβολή προορισμών και τοπικών προϊόντων της Θεσσαλίας μέσα από σύγχρονα εργαλεία marketing, δημιουργία περιεχομένου, υλοποίηση εκπαιδευτικής ημερίδας κ.α.
«Η Σύμπραξη Τουρισμού μεταξύ της Περιφέρειας με την Marketing Greece τον ΣΕΤΕ και την Coca-Cola Τρία Έψιλον, κατάρτισε το Στρατηγικό Σχέδιο Μάρκετινγκ και Ανταγωνιστικής Ταυτότητας της Θεσσαλίας. Με το “Thessaly Handcrafted by Time” και τη διαμόρφωση ενός ολοκληρωμένου Εμπειριολογίου τουριστικών προϊόντων, η Θεσσαλία προβάλλεται ως τουριστικός προορισμός που μπορεί να προσφέρει εμπειρίες και τις 4 εποχές του χρόνου. Μέσα από το site www.mythessaly.com και τα βίντεο που δημιουργήθηκαν, αναδεικνύεται με σύγχρονο τρόπο το μεγαλείο των προορισμών της Θεσσαλίας και δίνεται η δυνατότητα να μεταφερθεί «ψηφιακά» ο ενδιαφερόμενος στην περιοχή και να σχεδιάσει τις διακοπές του. Παράλληλα ως Περιφέρεια συμμετέχουμε σε επιλεγμένες εκθέσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό, για να παρουσιάσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τους προορισμούς μας, να αναδείξουμε νέους, φέρνοντας την προστιθέμενη αξία στη Θεσσαλία. Ήδη από την δουλειά που έχει γίνει όλα αυτά τα χρόνια στην Περιφέρεια Θεσσαλίας έχουμε απτά αποτελέσματα καθώς οι επισκέπτες σε μουσεία και αρχαιολογικού χώρους της Θεσσαλίας από τους 18.731 το 2011 έχουν φτάσει τους 77.892 το 2016. Έτσι η απασχόληση στον κλάδο του τουρισμού στη Θεσσαλία έχει παρουσιάσει αύξηση 2,2%, μέσα στην κρίση. Παράλληλα οι αφίξεις ξένων τουριστών από τις 242.609 το 2001, έχουν φτάσει τις 311.891 το 2015 και οι διανυκτερεύσεις έχουν αυξηθεί από τις 720.559 το 2011 σε 964.176 το 2015 αντίστοιχα» δήλωσε ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κώστας Αγοραστός,
Η Διευθύντρια Επικοινωνίας της Coca-Cola Τρία Έψιλον, κα Αγγελική Πατρούμπα σημείωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι καθώς η διάκριση αυτή επιβραβεύει τη δύναμη και τη σημασία της συνεργασίας μεταξύ του ιδιωτικού και του δημόσιου τομέα, όπως αυτή μπορεί να αναπτυχθεί μέσα από ένα παραδειγματικό μοντέλο ανάπτυξης. Παράλληλα, αναδεικνύει τη σημασία της σύμπραξης που δημιουργήσαμε για τη Θεσσαλία ως τουριστικό προορισμό στην Ελλάδα και το εξωτερικό αλλά και την αξία που δίνουμε τοπικά για τις επιχειρήσεις, την οικονομία, την απασχόληση και την κοινωνία».
«Η «Σύμπραξη Τουρισμού για τη Θεσσαλία» αποτελεί ένα επιτυχημένο μοντέλο συνεργασίας που επισφραγίζει την πεποίθηση μας ότι οι συνέργειες και η ιδιωτική πρωτοβουλία μπορούν να αποτελέσουν την κινητήριο δύναμη για τον τουρισμό, και είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για αυτό» δήλωσε σχετικά η CEO της Marketing Greece, κα. Ιωάννα Δρέττα.
Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο της Σύμπραξης Τουρισμού για τη Θεσσαλία. H MARKETING GREECE του ΣΕΤΕ κι η Coca-Cola Τρία Έψιλον ένωσαν τις δυνάμεις τους σε στρατηγική συνεργασία με την Περιφέρεια Θεσσαλίας σχεδιάζοντας και υλοποιώντας στο πλαίσιο της Σύμπραξης, ένα ολοκληρωμένο σχέδιο προβολής και δράσεων με πλήρη τεχνική υποστήριξη και υλοποίηση προωθητικών ενεργειών για την ανάπτυξη του Περιφερειακού Τουριστικού Προϊόντος της Θεσσαλίας..

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το