Τοπικά

Χρηματοδότηση 39.680 ευρώ για κοινόχρηστους χώρους εξασφάλισε ο Δήμος Αλμυρού

Την έγκριση της πρότασης του Δήμου Αλμυρού για τη δράση: «Επιχειρησιακό σχέδιο για την εξασφάλιση κοινοχρήστων και κοινωφελών χώρων- Ε.Σ.Ε.Κ.Κ.» και την ένταξή του Δήμου στον Άξονα Προτεραιότητας «Αστική Αναζωογόνηση & Λοιπές δράσεις Περιβαλλοντικού Ισοζυγίου» του Χρηματοδοτικού Προγράμματος «Δράσεις Περιβαλλοντικού Ισοζυγίου» έτους 2021, σε συνέχεια της υπ ́αριθμ. 4559/28-6-2021 πρόσκλησης, αποφάσισε το Πράσινο Ταμείο με την υπ’ αριθ. 237.1.4/2022 Απόφαση του (ΑΔΑ ΨΛΙΩ46Ψ844- ΜΑΧ).
Στο Ε.Σ.Ε.Κ.Κ. καταγράφονται, ανά Δήμο ή Δημοτική Ενότητα ή Δημοτική Κοινότητα, όλοι οι χαρακτηρισμένοι από το σχέδιο πόλης κοινόχρηστοι και κοινωφελείς χώροι. Καταγράφεται η θεσμοθετημένη κατάσταση, κατατάσσονται σε μια από τις κατηγορίες, όπως ορίζει η παρ. 2 του άρθρου 92 του ν. 4759/2020 και ιεραρχείται η απόκτησή τους με βάση την αναγκαιότητά τους για τον ευρύτερο πολεοδομικό σχεδιασμό του οικείου Δήμου, Δημοτικής Ενότητας ή Δημοτικής Κοινότητας, όπως ορίζει η παρ. 5 του άρθρου 92 του ν. 4759/2020.
Ο Δήμος Αλμυρού υπέβαλλε στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του Πράσινου Ταμείου αίτημα με τα δικαιολογητικά που προβλέπονται βάσει του οδηγού για τη χρηματοδότηση της δράσης του ΕΣΕΚΚ, συνολικού προϋπολογισμού 39.680,00 € συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α, το οποίο αίτημα έγινε δεκτό με την ως άνω απόφαση.
Σύμφωνα με την εκτίμηση της ανωτέρω πρότασης, περίπου 35 κοινόχρηστοι και κοινωφελείς χώροι αναμένονται να εμπίπτουν στις κατηγορίες που ορίζει η παράγραφος 2 του άρθρου 92 του ν. 4759/2020, για τους οποίους προκύπτει η ανάγκη ιεράρχησης της αναγκαιότητάς τους για τον ευρύτερο πολεοδομικό σχεδιασμό και η συμμετοχή τους στις δράσεις του προτεινόμενου Επιχειρησιακού Σχεδίου για την ολοκλήρωση της απαλλοτρίωσής τους.
Τα διακριτά στάδια υλοποίησης του Επιχειρησιακού Σχεδίου με τους αντίστοιχους χρόνους υλοποίησης ορίζονται ως κατωτέρω:
– Συλλογή των απαραίτητων στοιχείων για τη σύνθεση του υπόβαθρου (e-poleodomia). (2 μήνες).
– Συγκέντρωση των εκκρεμών υποθέσεων από τα αρχεία του Δήμου. (3 μήνες).
– Επεξεργασία στοιχείων για κατάταξη και χαρακτηρισμό καταστάσεων (περιπτώσεις 1 – 4) της παραγράφου 2 του άρθρου 92 του ν. 4759/2020. (3 μήνες).
Επεξεργασία στοιχείων για ιεράρχηση αναγκαιότητας των παραπάνω περιπτώσεων. (4 μήνες).

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το