Τοπικά

Χωρίς μελέτη βιωσιμότητας και μελέτη απόσβεσης η κατασκευή του γκαράζ της Φιλελλήνων

Με τις σοβαρές επιφυλάξεις της αντιπολίτευσης ψηφίστηκε κατά πλειοψηφία η κατασκευή του γκαράζ της Φιλελλήνων, με ίδιους πόρους ύψους 10,4 εκ. ευρώ. Η δημοτική αρχή κατηγορήθηκε πως δεν έχει καταθέσει μελέτη βιωσιμότητας, αλλά και κανένα στοιχείο για το πως θα υπάρξει απόσβεση του έργου. Ο κ. Μιζτικός τόνισε πως το έργο πρέπει να το κατασκευάσει ιδιώτης και σημείωσε πως δεν είναι δυνατόν να μειώνει η δημοτική αρχή τα κονδύλια για τα σχολεία και να επιβαρύνει με υπέρογκα ποσά τους δημότες για ένα πολυδάπανο έργο.
«Ο δήμος δεν μπορεί να είναι επιχειρηματίας», είπε
Το γεγονός ότι δεν υπάρχει μελέτη βιωσιμότητας και μελέτη απόσβεσης επισήμανε και η κ. Οικονόμου λέγοντας πως η δημοτική αρχή δεν έχει λάβει υπόψη της τα σημερινά δεδομένα και σκοπεύει να κατασκευάσει ένα φαραωνικό έργο χωρίς να υπολογίζει πως οι επί πληρωμή θέσεις στάθμευσης στην πόλη είναι άδειες. Πρότεινε να φτάσει το έργο μέχρι το ισόγειο και να κατασκευαστούν και τα καταστήματα για να έχει πόρους ο δήμος.
«Εάν αλλάξουν τα δεδομένα μπορεί να γίνει επέκταση, αλλά λάβετε υπόψη σας σε τι εποχές ζούμε», ανέφερε.
Ο αντιδήμαρχος Θ. Σταυρίδης είπε πως το έργο θα είναι έτοιμο το Πάσχα του 2019.
Υπέρ της κατασκευής του έργου με διεκδίκηση χρημάτων από το κράτος, τάχθηκε ο κ. Νάνος. Τον προβληματισμό του για την βιωσιμότητα του έργου εξέφρασε και ο ανεξάρτητος σύμβουλος κ. Διαμαντένιας. Τόνισε με τον προϋπολογισμό που προβλέπεται η κάθε θέση στάθμευσης θα κοστίσει 40.000 ευρώ.
Όπως είπε οι ενότητες του Δήμου Βόλου είναι υποβαθμισμένες αλλά η δημοτική αρχή θέλει να επενδύσει τα χρήματα των δημοτών στο πάρκιν.
Ο κ. Αποστολάκης δήλωσε πως το έργο δεν είναι βιώσιμο και πρότεινε να ολοκληρωθεί μέχρι το ισόγειο.
Ο Τέλης Δουλόπουλος διαφώνησε για μια ακόμη φορά με τον επικεφαλής της παράταξής του και ψήφισε θετικά την εισήγηση της δημοτικής αρχής. Για μια ακόμη φορά κατά της άποψής του επικεφαλής της παράταξής της ψήφισε και η Κατερίνα Τσοπουρίδου.

 

 

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το