Τοπικά

Black Friday στον Βόλο – «Μικρές ανάσες» λόγω βροχής στην αγορά

Μικρές «ανάσες» έφερε τελικά στα ταμεία των εμπόρων η Black Friday, καθώς χθες που ήταν η κορύφωση των προσφορών, η έντονη βροχόπτωση από το πρωί μέχρι το μεσημέρι εξελίχθηκε σε αντικίνητρο για πολύ κόσμο να κατέβει στην αγορά και να ψωνίσει.
Οι έμποροι νιώθουν άτυχοι από την εξέλιξη που είχαν τα πράγματα, καθώς όλο το προηγούμενο διάστημα είχαν προετοιμαστεί κάνοντας προσφορές και προωθητικές ενέργειες διαφήμισης για να κεντρίσουν το ενδιαφέρον του καταναλωτικού κοινού.
Όμως ο καιρός δεν ήταν «σύμμαχος», με αποτέλεσμα να χαθεί η μισή μέρα της «Μαύρης Παρασκευής». Μάλιστα κάποιοι έμποροι έλεγαν με σαρκαστικό τρόπο πως η Παρασκευή ήταν όντως «μαύρη», λόγω της συννεφιάς και της καταρρακτώδους βροχής.
Οι προσφορές ξεκίνησαν προχθές Πέμπτη και φάνηκε να δημιουργείται μια καλή κινητικότητα. Όμως οι έμποροι ανέμεναν τη μεγάλη προσέλευση του κόσμου χθες Παρασκευή, κάτι που τελικά δεν έγινε στον βαθμό που ήλπιζαν. Το πρωί λόγω της βροχής η παρουσία του κόσμου δεν θύμιζε ότι είχαμε Black Friday, ενώ από το μεσημέρι και μετά που βελτιώθηκε ο καιρός υπήρξε κινητικότητα, αλλά δεν μπορούσε να σώσει την πρωινή χασούρα.
Οι ελπίδες των εμπόρων στρέφονται στη σημερινή μέρα, όπου πάλι οι προσφορές συνεχίζονται σε ένα τριήμερο ευκαιριών για τους καταναλωτές.
Εκτός, όμως από τον καιρό, ρόλο στη μειωμένη κατανάλωση σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, προφανώς έπαιξαν η άσχημη ψυχολογία πολλών λόγω της πανδημίας, ο φόβος για τα κρούσματα, η πίεση στους οικογενειακούς προϋπολογισμούς από την ακρίβεια. Ακόμη και το γεγονός ότι οι ανεμβολίαστοι μπορεί να θελήσουν να κάνουν το rapid test σήμερα Σάββατο για να μπορούν να κυκλοφορήσουν το Σαββατοκύριακο, ίσως να διαδραμάτισε ρόλο.
Ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Βόλου κ. Απόστολος Οντόπουλος επισήμανε πως η κατανάλωση το διήμερο της Πέμπτης και της Παρασκευής ήταν πιο αυξημένη σε σχέση με την προηγούμενη εβδομάδα, αλλά σε καμία περίπτωση δεν έφτασε τα επίπεδα του 2019. «Και ένας βασικός λόγος ήταν πως χθες το πρωί έβρεχε ασταμάτητα και ο κόσμος δεν κατέβηκε για να αγοράσει. Αν δούμε ότι πέρυσι η Black Friday πραγματοποιήθηκε λόγω της καραντίνας μόνο διαδικτυακά και ότι φέτος ήταν πεσμένη η κατανάλωση, τότε κάποιος μπορεί να υποστηρίξει ότι ο θεσμός φθίνει. Βέβαια αυτό θα το δούμε στην πορεία. Πάντως οι έμποροι περιμένουν και το Σάββατο να δουν, πώς θα κυλήσει η κατανάλωση, καθώς είχαν επενδύσει αρκετά σε αυτό το τριήμερο για να «ζεσταθούν» κάπως τα ταμεία μετά από έναν Νοέμβριο ο οποίος ήταν από τους χειρότερους των τελευταίων ετών όσον αφορά στην κατανάλωση».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το