Οικονομία

Black Friday 2022: Ετοιμάζεται η αγορά για τη «μάχη» με τις προσφορές – Τι πρέπει να προσέξουν οι καταναλωτές

Το «σήμα» για την έναρξη της Black Friday περιόδου που φέτος φαίνεται ότι θα είναι μεγαλύτερη από κάθε άλλη χρονιά, έδωσαν οι μεγάλες αλυσίδες με προϊόντα τεχνολογίας, ηλεκτρικές και οικιακές συσκευές, που έβγαλαν στον «αέρα» τις πρώτες προσφορές τους την επόμενη Κυριακή.

Μέσα στην εβδομάδα στη «μάχη» των προσφορών μπήκαν σταδιακά και αλυσίδες από τον κλάδο της ένδυσης και της υπόδησης, των αθλητικών ειδών, των καλλυντικών, προϊόντων για το σπίτι κτλ με την αγορά να προθερμαίνεται από πολύ νωρίς ενόψει της 25ης Νοεμβρίου.

Ουσιαστικά το τριήμερο από την Παρασκευή 25 Νοεμβρίου έως και την Κυριακή 27 Νοεμβρίου οπότε και θα είναι ανοιχτά τα μαγαζιά αναμένεται η κορύφωση των προσφορών της Βlack Friday, από μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις.

Παράλληλα, τη Δευτέρα 28 Νοεμβρίου ακολουθεί η Cyber Monday για να ολοκληρωθεί μια εκπτωτική περίοδος σχεδόν 15 ημέρων.

Μόλις 37 μέρες πριν από τα Χριστούγεννα, στη Θεσσαλονίκη ελάχιστα είναι τα καταστήματα που έχουν στολίσει τις βιτρίνες τους, ενώ οι καταναλωτές περιμένουν την Black Friday, ημέρα μεγάλων προσφορών.

Αλυσίδες και ηλεκτρονικά καταστήματα προσφέρουν τιμές χαμηλότερα έως 60% κατά μέσο όρο σχεδόν στα περισσότερα είδη, από τηλεοράσεις και laptop μέχρι κινητά τηλέφωνα και ψυγεία, επεκτείνοντας την περίοδο της Black Friday σε 15νθήμερο.

Οι μικρές επιχειρήσεις χωρίς διαφημιστικό budget υστερούν σε ανταγωνιστικότητα.

Πηγή:protothema

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το