Τοπικά

Μπάχαλο χωρίς προηγούμενο με τα ειδοποιητήρια για παλιές κλήσεις που στέλνει ο Δήμος Βόλου 

Συνολικά 25.000 Βολιώτες καλούνται να πληρώσουν στον Δήμο Βόλου κλήσεις ύψους 4,7 εκατ. ευρώ, που αφορούν στη χρονική περίοδο 2008 – 2012 και το χάος στις υπηρεσίες από τους διαμαρτυρόμενους οδηγούς καθημερινά μεγαλώνει. Οι διαμαρτυρίες δεν έχουν προηγούμενο, καθώς ειδοποιήσεις για πληρωμή κλήσεων έχουν να σταλούν από τον Δήμο Βόλου από το 2012, όταν 2.000 περίπου οδηγοί είχαν λάβει ειδοποιητήρια που αγνόησαν.

Χαμός επικρατεί στον πρώτο όροφο της Διεύθυνσης Μεταφορών και Επικοινωνιών των Περιφερειακών Ενοτήτων Μαγνησίας και Β. Σποράδων από την πρώτη ημέρα που δημοσιοποιήθηκε το αλαλούμ με τα ειδοποιητήρια του Δήμου Βόλου για παλιές κλήσεις από τη Δημοτική Αστυνομία.

Καθημερινά δεκάδες πολίτες περνούν από τη Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών για να ζητήσουν στοιχεία με την ιστορικότητα του οχήματός τους, ώστε να αποδείξουν στη συνέχεια ότι τις ημερομηνίες που γράφουν στα «μπιλιετάκια» που στάλθηκαν δεν ήταν κάτοχοι των οχημάτων ή είχαν αποσύρει τις πινακίδες.
Η αρμόδια υπηρεσία του Δήμου Βόλου πριν μέρες έστειλε ατομικές ειδοποιήσεις, με τις πληροφορίες να κάνουν λόγο για χιλιάδες περιπτώσεις, όπου γνωστοποιούν κατόχους οχημάτων να πληρώσουν παλιές κλήσεις από το 2008 ακόμα.

Όμως, σύμφωνα με πληροφορίες, πολλά αυτοκίνητα είχαν ήδη μεταβιβαστεί και αρμόδιοι υπάλληλοι της Διεύθυνσης Μεταφορών διερωτώνται από πού άντλησε τα στοιχεία ο Δήμος Βόλου χωρίς να είναι επικαιροποιημένα, με αποτέλεσμα να ταλαιπωρούνται οι πολίτες και οι υπάλληλοι της Διεύθυνσης Μεταφορών που εκδίδουν βεβαιώσεις για στοιχεία αυτοκινήτων (ιστορικό), τα οποία όμως είναι σωστά καταχωρημένα στην υπηρεσία.

Το μπάχαλο που έχει δημιουργηθεί δεν έχει προηγούμενο με δεκάδες πολίτες να επισκέπτονται και να περιμένουν στην ουρά μπροστά από τα γκισέ της Διεύθυνσης Μεταφορών και Επικοινωνιών των Περιφερειακών Ενοτήτων Μαγνησίας και Β. Σποράδων.

Σύμφωνα με υπεύθυνο γραφείου διεκπεραιώσεων αυτοκινήτων και συναφών υποθέσεων, μόνο προχθές ασχολήθηκε με 80 περιπτώσεις πολιτών που παρέλαβαν ατομικές ειδοποιήσεις για παλιές κλήσεις, αλλά τα αυτοκίνητά τους, οι πινακίδες των οποίων αναφέρονται στα «μπιλιετάκια», είτε έχουν μεταβιβαστεί πριν τις ημερομηνίες που γράφονται είτε έχουν παραδώσει πινακίδες.
Ο ίδιος εκτιμά ότι έχουν αποσταλεί 25.000 ατομικές ειδοποιήσεις για παλιές κλήσεις, από τις οποίες η πλειοψηφία είναι με λάθη. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, όπως ανέφερε, και εμείς από τα γραφεία διεκπεραιώσεων να μην μπορούμε να κάνουμε τη δουλειά μας και να εξυπηρετήσουμε τους πελάτες μας, αφού «φρενάρεται» η ροή της Διεύθυνσης Μεταφορών και Επικοινωνιών, λόγω φόρτου εργασίας, ενώ ο κόσμος μπλέκει σε μία κατάσταση που δεν είναι υπεύθυνος.

Στις υπηρεσίες επικρατεί χάος με τον φόβο βεβαίωσης των προστίμων στην εφορία. Οδηγοί λαμβάνουν ειδοποιήσεις πληρωμής για αυτοκίνητα που δεν κατέχουν. Οδηγοί έχουν λάβει ενημερώσεις για αυτοκίνητα που δεν είχαν ποτέ στην κατοχή τους και η κατάσταση βγαίνει εκτός ελέγχου στο ταμείο του Δήμου.

Ανακοίνωση του Δήμου Βόλου

Αναφορικά με τις αντιδράσεις και τις διαμαρτυρίες δημοτών, εύλογες και κατανοητές, για την κοινοποίηση ειδοποιητηρίων με τα οποία καλούνται να πληρώσουν οφειλές στο Δήμο από κλήσεις είτε της Δημοτικής Αστυνομία, είτε της Τροχαίας, παρελθόντων ετών και συγκεκριμένα από το 2008 και εντεύθεν, διευκρινίζουμε:

Δεν πρόκειται για απόφαση του Δήμου Βόλου, αλλά για την υποχρεωτική εφαρμογή διατάξεων του Νόμου, που βεβαίως, ισχύει για όλη τη χώρα. Οι υπάλληλοι είναι υποχρεωμένοι να προχωρήσουν στην υλοποίηση του μέτρου, άλλως κινδυνεύουν να διωχθούν για παράβαση καθήκοντος, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την εργασία τους.

Ο χρόνος που επιλέξαμε να στείλουμε τα ειδοποιητήρια έγινε με κριτήριο να δοθεί η δυνατότητα στους Δημότες να ενταχθούν στην ευεργετική ρύθμιση που «τρέχει» για καταβολή των οφειλομένων σε δόσεις και που ισχύει έως 30 Νοεμβρίου 2017, γνωρίζοντας καλά την οικονομική δυσπραγία που αντιμετωπίζουν μεγάλα τμήματα της κοινωνίας.

Ο Δήμος Βόλου, αποδεδειγμένα, δεν διακατέχεται από εισπρακτική αντίληψη, αλλά είναι υποχρεωμένος να ανταποκριθεί στις επιταγές του Νόμου. Παρά ταύτα οι υπηρεσίες του, όπως και το γραφείο του Δημάρχου, βρίσκονται στη διάθεση των δημοτών, και πάντα στα πλαίσια της νομιμότητας, να συνδράμουν στην αναζήτηση λύσεων που ενδεχομένως θα οδηγούσαν ακόμα και στην απάλειψη της οφειλής. Επαναλαμβάνουμε πάντα στο πλαίσιο της νομιμότητας.

Δυστυχώς οι περισσότερες περιπτώσεις διαπιστώνεται, από την επικοινωνία μας με τους προσερχόμενους πολίτες, δημιουργήθηκε από το γνωστό πελατειακό σύστημα που λειτούργησε και σε αυτή την περίπτωση, αλλά οι πολίτες εξαπατήθηκαν. Οι κλήσεις που σωρηδόν έσκιζαν μπροστά τους, τακτοποιώντας δήθεν την υπόθεση, διάφορα πολιτικά και κομματικά στελέχη, με θέσεις στην αυτοδιοίκηση, ήταν απλώς πυροτέχνημα, αφού οι παραβάσεις παρέμεναν στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές της υπηρεσίας όπου βεβαιώνονταν, με αποτέλεσμα να οδηγηθούμε στη σημερινή κατάσταση.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το