Τοπικά

Αύξηση των πωλήσεων 20% στις κάβες – Τα «έτσουξαν» Βολιώτες και επισκέπτες στις γιορτές

Τα «έτσουξαν» οι Βολιώτες και οι επισκέπτες της πόλης κατά την περίοδο των γιορτών, με τις πωλήσεις στις κάβες να καταγράφουν αύξηση περίπου στο 20% έναντι της γιορτινής περιόδου του 2021. Και η χρονιά «έκλεισε» με θετικό πρόσημο, μιας και όλο το 2022 σημειώθηκε αύξηση σε σχέση με το 2021, με τη χρονιά να χαρακτηρίζεται αρκετά καλή.

Καλύτερο το 2022 στις πωλήσεις για τις κάβες, αλλά σημαντική αύξηση καταγράφηκε και την περίοδο των Χριστουγέννων, της Πρωτοχρονιάς και των Φώτων σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.
Όπως τόνισε ο κ. Νικόλαος Λιάππης, ιδιοκτήτης κάβας ποτών «η περίοδος των γιορτών κύλισε πολύ καλύτερα από ό,τι πέρσι την αντίστοιχη περίοδο. Γενικότερα ο μήνας Δεκέμβριος ήταν καλύτερος από τον αντίστοιχο μήνα του 2021, ενώ αύξηση παρατηρήθηκε όλη τη χρονιά του 2022 σε σχέση με το 2021».
Ο ίδιος σημείωσε πως θεωρεί ότι όλοι είναι ευχαριστημένοι από την περίοδο των γιορτών κι αυτό οφείλεται κυρίως από τη μεγάλη επισκεψιμότητα στον Βόλο και το Πήλιο. «Η αύξηση είναι πάνω από 20% την περίοδο των γιορτών. Και το καλοκαίρι ήταν «δυνατό», επίσης ο Οκτώβριος πήγε πολύ καλά, κάτι που δεν το περιμέναμε, ενώ ελπίζουμε να συνεχιστεί αυτή η κατάσταση» επισήμανε.
Σύμφωνα με τον ίδιο, τα «σκληρά» ποτά, όπως το ουίσκι και η βότκα, παρουσίασαν μεγάλη κάμψη, με τους καταναλωτές να στρέφονται στο τσίπουρο και το κρασί. «Η αλλαγή αυτή δεν έγινε απαραίτητα για οικονομικούς λόγους. Ο κόσμος το «γύρισε» στα ελληνικά αποστάγματα, ίσως και της ίδιας αξίας με το ουίσκι και τη βότκα. Κι αυτό είναι καλό για την ενίσχυση των Ελλήνων οινοπαραγωγών» κατέληξε ο ίδιος.
Από την πλευρά του ο κ. Σωτήρης Παπαγιάννης επιχειρηματίας του ίδιου χώρου σημείωσε πως η εορταστική περίοδος του 2022 κύλισε καλύτερα από την αντίστοιχη του 2021. «Η αύξηση στις πωλήσεις ανήλθε περίπου στο 20% και στη λιανική και στη χονδρική. Ανεβασμένη είναι η κίνηση και στο σύνολο της χρονιάς του 2022 σε σχέση με το 2021».
Ο ίδιος τόνισε πως το 2022 ήταν καλύτερο από το 2021, θεωρώντας πως σε αυτό συνέβαλε και το γεγονός ότι το 2021 υπήρξαν και περιορισμοί λόγω του κορωνοϊού, κάτι που δεν ίσχυε τόσο το 2022, αλλά, ιδίως στην εορταστική περίοδο φέτος, ο Βόλος και το Πήλιο «πλημμύρισαν» από επισκέπτες.
Όσον αφορά στις προτιμήσεις των καταναλωτών, ο ίδιος επισήμανε πως κάθε ποτό έχει τον κόσμο του, όπως και το ουίσκι, το τσίπουρο, το κρασί κ.λπ.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το