Τοπικά

Αύξηση έως 50% στα φροντιστήρια μαθητών της Α’ Λυκείου

Μέχρι και 50% έχει αυξηθεί το ποσοστό των μαθητών της Α’ Τάξης Λυκείου που οργανωμένα κάνει φροντιστήρια για να προετοιμαστεί στα μαθήματα που θα διαγωνιστεί για τις πανελλαδικές εξετάσεις.
Μπορεί το υπουργείο Παιδείας να μην έχει ανακοινώσει ακόμη το σύστημα εισαγωγής στις πανελλαδικές εξετάσεις που θα ισχύσει σε δύο χρόνια, ωστόσο για πολλές οικογένειες είναι δεδομένο ότι τα παιδιά τους θα δώσουν πάλι εισαγωγικές εξετάσεις.

Η πρόεδρος του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Φροντιστών Νομού Μαγνησίας κ. Ιωάννα Βεδουρά επισήμανε πως «ένα νέο στοιχείο που προκύπτει τα τελευταία χρόνια, είναι πως οι μαθητές από την Α’ Τάξη Λυκείου ξεκινούν οργανωμένα τα φροντιστήρια ενόψει των πανελλαδικών εξετάσεων κάνοντας μαθήματα για αυτά που θα διαγωνιστούν. Μέχρι και πρότινος οι μαθητές έκαναν φροντιστήριο από λίγες ώρες σε διάφορα βασικά μαθήματα, όπως μαθηματικά, φυσική, χημεία, αρχαία, γλώσσα. Και αυτό το έκαναν, γιατί ήθελαν να έχουν πιο καλούς βαθμούς σε όλα τα μαθήματα, για να αποκτήσουν σφαιρική γνώση και κουλτούρα ή γιατί δεν είχαν αποφασίσει, ποια τελικά κατεύθυνση θα λάβουν στη Β’ Τάξη Λυκείου. Βέβαια και τώρα υπάρχει αυτό το ποσοστό μαθητών που το επιδιώκει. Όμως πλέον έχει αυξηθεί ίσως και 50% το ποσοστό των μαθητών της Α’ Τάξης που στοχευμένα κάνουν φροντιστήριο σε μαθήματα που θα διαγωνιστούν στις πανελλαδικές εξετάσεις. Μάλιστα, αν χρειαστεί διαθέτουν και περισσότερες ώρες μόρφωσης. Γενικότερα, βλέπουμε πως η επένδυση του γονέα για την εκπαίδευση του παιδιού του αποτελεί μια σταθερή αξία».
Σύμφωνα με την πρόεδρο το μέσο μηνιαίο κόστος για την προετοιμασία των μαθητών στην Γ’ Τάξη ενόψει πανελλαδικών κυμαίνεται στα 200-300 ευρώ, ενώ ο μέσος χρόνος ωρών διδασκαλίας την εβδομάδα είναι οι δεκατέσσερις.
Η κ. Βεδουρά συμπλήρωσε πως τα τελευταία δύο με τρία χρόνια έχει μειωθεί και το φαινόμενο των καθυστερήσεων πληρωμής των γονέων προς τα φροντιστήρια. Αυτό συμβαίνει, γιατί ο κόσμος ξεπέρασε το σοκ των πρώτων χρόνων της κρίσης, οργάνωσε διαφορετικά τη ζωή του και προσπαθεί να αντιμετωπίζει διαφορετικά τις υποχρεώσεις του, ειδικά σε ό,τι έχει να κάνει με τα παιδιά».
Όσο δε τις περιπτώσεις άπορων μαθητών η πρόεδρος του συλλόγου εκπαιδευτικών φροντιστών ανέφερε πως «το κάθε φροντιστήριο χωριστά ακολουθεί τακτικές για να μην μείνουν αβοήθητοι οι άποροι μαθητές. Υπάρχουν και φροντιστήρια που δεν λαμβάνουν καθόλου δίδακτρα σε μαθητές από φτωχές οικογένειες. Εξάλλου κάθε φροντιστήριο, ανάλογα και με το μέγεθός του, έχει να αντιμετωπίσει μία με δύο περιπτώσεις άπορων μαθητών. Ακόμη εφαρμόζονται συνήθως άλλες τιμές για οικογένειες που έχουν δύο παιδιά ή τρία σε ένα φροντιστήριο».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το