Θ Plus

Αυτή είναι η λέξη της χρόνιας, σύμφωνα με το λεξικό Cambridge: Πώς συνδέεται με δημοφιλές διαδικτυακό παιχνίδι

Οι ατελείωτες παραλλαγές των λέξεων με πέντε γράμματα κατέκλεισαν το διαδίκτυο το 2022, καθώς το παιχνίδι Wordle κυριάρχησε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στην ποπ κουλτούρα και καθόρισε ακόμη και τη λέξη της χρονιάς στο λεξικό Cambridge.

Αυτή είναι η λέξη της χρονιάς

Η λέξη «Homer» αναζητήθηκε στον ιστότοπο του Cambridge Dictionary περισσότερες από 79.000 φορές φέτος, με 65.401 αναζητήσεις να πραγματοποιούνται σε μία ημέρα – στις 5 Μαΐου.

Ο λόγος; Εκείνη την ημέρα ήταν η απάντηση του Wordle, προκαλώντας την απογοήτευση των μη Αμερικανών χρηστών που δεν ήταν εξοικειωμένοι με τον όρο, καθώς προσπαθούσαν να εξασφαλίσουν μια νίκη μαντεύοντας τη λέξη μέσα στο όριο των έξι απαντήσεων του παιχνιδιού.

Το «Homer» είναι ένας ανεπίσημος αμερικανοαγγλικός όρος για ένα home run στο μπέιζμπολ, ανέφερε το Cambridge Dictionary σε δελτίο τύπου την Τετάρτη. Άλλοι μπορεί να τον γνωρίζουν ως το όνομα ενός χαρακτήρα των Simpsons ή ενός αρχαίου Έλληνα ποιητή.

«Πολλοί παίκτες εκτός των ΗΠΑ δεν είχαν ακούσει αυτή τη λέξη στο παρελθόν», προστίθεται στο δελτίο. «Τεράστιος αριθμός παικτών εξέφρασε την απογοήτευση και την ενόχλησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά πολλοί στράφηκαν επίσης στο Cambridge Dictionary για να μάθουν περισσότερα».

«Εξακολουθώ να είμαι θυμωμένος για το ‘homer’», έγραψε ένα άτομο στο Twitter στις 31 Μαΐου. «Έχουν περάσει εβδομάδες τώρα. Εξοργισμένος».

Το φαινόμενο Wordle
Υπήρχαν αρκετές άλλες αμερικανοαγγλικές λέξεις που εμφανίστηκαν στο Wordle και αργότερα αυξήθηκαν στις αναζητήσεις στον ιστότοπο του Cambridge Dictionary – περιγράφονται από το δελτίο τύπου του λεξικού ως το «φαινόμενο Wordle».

Η αμερικανική ορθογραφία της λέξης «humor» είδε αυξημένη επισκεψιμότητα, με σχεδόν 30.000 αναζητήσεις την ημέρα που ήταν η απάντηση του Wordle, ενώ πιο ασυνήθιστες λέξεις όπως «caulk» και «bayou» αναζητήθηκαν επίσης χιλιάδες φορές.

Η επιλογή του Cambridge για τη λέξη της χρονιάς καταδεικνύει τη δημοτικότητα ενός απλού παιχνιδιού που μπορούσε να μοιραστεί διαδικτυακά, όταν οι περιορισμοί της παγκόσμιας πανδημίας περιόριζαν τις κοινωνικές αλληλεπιδράσεις για εκατομμύρια ανθρώπους, αναφέρει το CNN.

«Ίσως δεν είναι περίεργο ότι οι άνθρωποι απολαμβάνουν την εστίαση και τη νοητική πρόκληση ενός απλού παιχνιδιού λέξεων που μπορεί να αποτελέσει κοινή εμπειρία με την οικογένεια και τους φίλους, είτε είναι φυσικά μαζί είτε όχι, σε μια εποχή αστάθειας και παρατεταμένης ανάκαμψης από μια παγκόσμια πανδημία», δήλωσε στην ανακοίνωση η Wendalyn Nichols, από το Cambridge Dictionary.

«Ακόμη και τα παράπονα για την επιλογή των λέξεων φαίνεται να είναι μέρος της διασκέδασης». Μετά την viral δημοτικότητα του Wordle, αγοράστηκε από τους New York Times και οδήγησε το καλύτερο τρίμηνο όλων των εποχών σε καθαρές προσθήκες συνδρομητών στα τμήματα παιχνιδιών του, δήλωσε η διευθύνουσα σύμβουλος Meredith Kopit Levien στην ανακοίνωση των αποτελεσμάτων τον Μάιο.

Πηγή: Έθνος

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το