Τοπικά

Αυθορμητισμός, χιούμορ, μηνύματα και Νίκη Βόλου – Οι Βολιώτες youtubers «TechItSerious» με εκατομμύρια προβολές

Τρία αδέρφια, ο Μιχάλης Τσιντσίνης, 32 ετών, ο Δημήτρης, 30 ετών, και ο 22χρονος Αλέξης, οι Βολιώτες «youtubers» με την ονομασία «TechItSerious» και πολλούς «πιστούς» φίλους, με εκατομμύρια προβολές στα βίντεό τους, μιλούν σήμερα στη «Θεσσαλία». Ο αυθορμητισμός τους και το χιούμορ, τα μηνύματά τους και η «τρέλα» τους για τη Νίκη Βόλου είναι μόνο μερικά από τα πολλά, για τα οποία μίλησαν.

Οι «TechItSerious» έχουν το δικό τους κανάλι στο «youtube», το οποίο είναι ένα από τα κορυφαία στην Ελλάδα, σε ό,τι έχει να κάνει με τον χώρο της τεχνολογίας και του «gaming». Ο Μιχάλης τόνισε ότι στο κανάλι υπάρχουν τρεις κατηγορίες. «Η πρώτη είναι τα «gaming video», στα οποία παίζουμε διάφορα παιχνίδια ή τα παρουσιάζουμε, λέγοντας τη γνώμη μας για αυτά. Η δεύτερη είναι τα «unboxing-reviews», που παρουσιάζονται διάφορες συσκευές, δείχνοντας περισσότερο οθόνες, κινητά, ηλεκτρικά ποδήλατα και γενικά ό,τι έχει να κάνει με την τεχνολογία. Τέλος είναι το κομμάτι των «vlogs», που μας αρέσουν πάρα πολύ και στα οποία παρουσιάζονται κάποιες στιγμές από την καθημερινότητά μας». «Υπάρχει μία λογική πως καλά τα «videogames», η κλεισούρα και το παιχνίδι, αλλά κάνουμε κι άλλες δραστηριότητες, όπως πάμε για ιππασία, για καρτ, μία βόλτα στο Πήλιο, στη γειτονιά μας, επίσκεψη στις Θερμοπύλες και άλλους ιστορικούς χώρους, όπως και πολλά βίντεο από το γήπεδο και τη Νίκη Βόλου, που είναι η μεγάλη μας αγάπη, σε μπάλα και μπάσκετ», ανέφερε ο 32χρονος, για να προσθέσει: «Θέλουμε να περάσουμε στον κόσμο, ότι ακόμα και στη γειτονιά του και στην πόλη γύρω του μπορεί να βρει ωραία σημεία, για να περάσει χρόνο με την οικογένειά του, να τα βρει με τον εαυτό του κ.λπ. Μπορεί να είμαστε ένα «gaming» κανάλι, αλλά θέλουμε να δείξουμε και στα παιδιά που μας ακολουθούν, να μην είναι κολλημένοι πάνω σε αυτό το κομμάτι».

Ο Αλέξης συμπλήρωσε πως «όσο μπορούμε, προσπαθούμε να περνάμε και κάποια μηνύματα. Στα παιδιά λέμε ότι η προτεραιότητά σας είναι το διάβασμα, το σχολείο, να σπουδάσετε. Ακόμα και αυτοί που θέλουν να γίνουν «youtuber», τους λέμε ότι δεν είναι κάτι εύκολο». Όσον αφορά στο μότο τους ο Δημήτρης λέει πως είναι το «gaming, unboxing, vlogs» με ισχυρή δόση καφρίλας» και εξηγεί: «Θέλουμε να είμαστε αυθόρμητοι, να βγάζουμε χιούμορ. Τα βίντεο δεν είναι όλα σε επαγγελματικό επίπεδο, για αυτό και η καφρίλα στο τέλος. Αυτό είναι και το μότο του καναλιού», με τον Μιχάλη να συμπληρώνει ότι «η λέξη καφρίλα μπήκε επειδή όλα γίνονταν με πολύ χιούμορ και αυθορμητισμό, κάτι που έχουμε κρατήσει έως σήμερα. Δεν θα «στήσουμε» τίποτα. Θα βάλουμε μία κάμερα, να γράψει και οι συμπεριφορές μας θα είναι αυθόρμητες, όπως και αυτά που θα πούμε. Θέλουμε όλα να τα παρουσιάζουμε με χιούμορ, όπως είμαστε και στη ζωή μας».

Το όνομα «TechItSerious» είχε κατοχυρωθεί στο «youtube» από το 2013, εξηγεί ο Δημήτρης: «Ο σκοπός αρχικά ήταν να κάνουμε τεχνολογικές ειδήσεις, άσχετο με αυτό που εν τέλει δημιουργήθηκε. Κάποια στιγμή ήθελε και ο Αλέξης να κάνει ένα κανάλι στο «youtube» και έτσι αποφασίσαμε να το χρησιμοποιήσουμε. Αρχίσαμε οι δυο μας στην αρχή με βιντεάκια, παίζοντας παιχνίδια και μετά συμμετείχε και ο Μιχάλης». Ο μεγάλος αδερφός επισήμανε σε σχετική ερώτηση, ότι «ο όρος επαγγελματίας «youtuber» στην Ελλάδα είναι αστείος. Δεν πληρώνεσαι και ζεις από το «youtube». Εμείς είμαστε τρία άτομα, δεν βγαίνει ένας βασικός μισθός. Είναι κυρίως συμπληρωματικό και ένα χόμπι. Αποτελεί μεγάλη χαρά να διασκεδάζεις τον κόσμο. Υπάρχουν άτομα, που μας λένε, «δεν είμαι καλά, δεν περνάω καλά, έχω δυσκολίες και σας βλέπω και ξεχνιέμαι».

Το κομμάτι «Νίκη Βόλου»
Ο 32χρονος Μιχάλης επισήμανε πως «είμαστε μία οικογένεια, που είναι εμποτισμένο μέσα μας το DNA του Μικρασιάτη. Αυτομάτως αυτό μας κάνει άρρηκτα συνδεδεμένους με τη Νίκη Βόλου. Ο θείος και νονός του Δημήτρη, ο Γιώργος Τσιντσίνης, υπήρξε πρόεδρος της Νίκης τη δεκαετία του ’90. Τεράστια η αγάπη για αυτή την ομάδα. Είμαστε μόνο Νίκη. Κάποια στιγμή έκανα εκπομπές στο ραδιόφωνο της Νίκης, ενώ είμαι εκπρόσωπος Τύπου και δημοσίων σχέσεων στη Διοικούσα Επιτροπή του μπάσκετ της Νίκης. Επιπλέον φέτος έχουμε αναλάβει τα «social media» σε ποδόσφαιρο και μπάσκετ. Xωρίς να αποτελεί σημάδι έπαρσης, έχει ανέβει πανελλήνια η αγάπη και το ενδιαφέρον για αυτή την ομάδα και μέσα από τα δικά μας βίντεο». Ο 30χρονος Δημήτρης τόνισε ότι περνάμε στον κόσμο μέσα από τα βίντεο με τη Νίκη «πήγαινε στο γήπεδο, ξέδωσε, δες ποδόσφαιρο, ασχολήσου με τον αθλητισμό, πάντα σε λογικό πλαίσιο και μακριά από ακρότητες». Η σειρά από βίντεο με τίτλο «Πάμε γήπεδο», έχουν εκατομμύρια προβολές. «Στα βίντεο δεν είναι μόνο το γήπεδο. Αναφερόμαστε σε ιστορικά στοιχεία, πάμε σε γειτονιές της Νέας Ιωνίας, αναφέρουμε την ιεροτελεστία της Κυριακής του Νικιώτη, με την εκκλησία, το τσιπουράδικο, το γήπεδο, τον χαβαλέ κ.λπ.», εξηγεί ο Δημήτρης. Από την πλευρά του ο Αλέξης τόνισε ότι ήταν ένα από τα όνειρά του να δουλεύει και να προσφέρει στη Νίκη Βόλου: «Από πολύ μικρός ήθελα να είμαι κοντά στην ομάδα, να μιλάω με τους παίκτες και μου άρεσε πάρα πολύ από παιδάκι, κάτι που έχουμε καταφέρει, κάνοντας και πολλούς παίκτες φίλους μας», με τον Δημήτρη να προσθέτει, πως «καταφέραμε όλη η Ελλάδα να μιλάει για τη Νίκη Βόλου και να βλέπει την ομάδα, που από μόνο του είναι κάτι πολύ δυνατό». Ο Αλέξης τόνισε πως «από πολύ παλιά δημιουργούμε βιντεάκια οπαδικά για τη Νίκη, τους αγώνες, προβάλλοντας την ομάδα και καλύπτοντας τις μεγάλες στιγμές της. Βίντεο με τη Νίκη έχει μπει στο νούμερο ένα κανάλι οπαδών σε όλο τον κόσμο».

Εκατομμύρια προβολές
Οι συνδρομητές στο «youtube» είναι περίπου 270.000, 100.000 στο «Instagram», ενώ οι προβολές στα βίντεο έχουν ξεπεράσει τις 120 εκ. Αυτό από μόνο του έχει δημιουργήσει και «υποχρεώσεις», σύμφωνα με τον Μιχάλη: «Παλιότερα παίζαμε ένα παιχνίδι και τραβούσαμε βίντεο. Τώρα ο κόσμος έχει απαιτήσεις και έχει προκύψει η ανάγκη «πρέπει να βγάλω περιεχόμενο». Μπορεί μία μέρα να μην έχουμε όρεξη, να έχουμε τα προσωπικά μας, αλλά πρέπει να κάτσουμε να βγάλουμε το δίωρο «live». Και θα ευχαριστηθούν 20.000 μοναδικοί συνδρομητές, που θα δουν έστω και 5 λεπτά». Σύμφωνα με τον Δημήτρη, στο «youtube» υπάρχουν πολλοί, που παριστάνουν κάτι άλλο από αυτό που είναι πραγματικά: «Μέχρι και ο τρόπος που μιλάνε κάποιοι, όταν είναι μπροστά στην κάμερα, είναι διαφορετικός, κάτι που σε τρομάζει».

«Παράξενα»
Όσον αφορά στα πιο παράξενα, που τους έχουν συμβεί, ο Δημήτρης τόνισε ότι είχε πάει εκδρομή στη Ρώμη και τη στιγμή που βρισκόταν στο Βατικανό, οι μαθητές ενός σχολείου από την Ελλάδα τον αναγνώρισαν και άρχισαν να βγάζουν φωτογραφίες μαζί του. Από την πλευρά του ο Αλέξης αναφέρθηκε σε άλλο περιστατικό: «Γυρνώντας από επαγγελματικό ταξίδι με τον Μιχάλη από την Κίνα, στο αεροδρόμιο του Κατάρ, που ήταν ενδιάμεσος σταθμός, μας ρώτησε ένας Έλληνας, φύλακας σε πλοία, αν είμαστε οι «TechItSerious» και μας ευχαρίστησε, διότι περνούσε τον χρόνο του, βλέποντας βιντεάκια μας». Και ο Μιχάλης έχει να διηγηθεί μία ιστορία: «Κάποια στιγμή ήρθαν έξω από το σπίτι μας μαθητές από σχολείο της Αλεξανδρούπολης, που επισκέφτηκαν τον Βόλο για εκδρομή. Ανέβηκαν 25 άτομα από την παραλία του Βόλου έως τη Νέα Ιωνία και μας περίμεναν έξω από το σπίτι, για να βγάλουν φωτογραφίες».

Ιδέες και μηνύματα
Πώς όμως «γεννιούνται» οι ιδέες για τα βίντεο; «Παίρνουμε ιδέες και από ξένους «youtubers», όπως για παράδειγμα δημοφιλή παιχνίδια, τα οποία είναι πολύ γνωστά στο εξωτερικό. Στο κομμάτι των «unboxing» παρουσιάσεων μπορεί να έρθει μία εταιρεία και να θέλει να προμοτάρει ένα προϊόν», εξηγεί ο Δημήτρης. «Στα «vlogs» μια ιδέα που είχαμε και άρεσε, είναι το «Χριστούγεννα με τους TechItSerious» και το «Πάσχα με τους TechItSerious». Πέρασε στον κόσμο αυτό το οικογενειακό κλίμα, τα κουλουράκια που φτιάχνει η μαμά, το αρνί που ψήνει ο μπαμπάς με τον παππού και τη γιαγιά, τα κόκκινα αυγά, τα δώρα που ανταλλάσσουμε κ.λπ.» σημείωσε ο Μιχάλης. «Είναι δύσκολο να εκθέτεις τις προσωπικές σου στιγμές στον κόσμο. Εμείς απλά θέλουμε να δείξουμε τη δύναμη μίας οικογένειας και το πώς η αγάπη μεταξύ των μελών μπορεί να είναι σημαντική, κάτι που το θεωρούμε θεμέλιο λίθο της ελληνικής κοινωνίας. Στα «vlogs» θέλουμε να περάσουμε και μηνύματα» πρόσθεσε. Ο Αλέξης από την πλευρά του έχει μία τεράστια αγάπη, σε ό,τι έχει να κάνει με την ιστορία. «Πήγαμε στις Θερμοπύλες, ενώ έχουμε σκοπό να επισκεφτούμε κι άλλα ιστορικά σημεία. Ακόμα και στον Βόλο κάναμε ένα «vlog» στο φρούριο των Παλαιών, το οποίο δεν το γνωρίζουν Βολιώτες», τόνισε ο 22χρονος.

Ημερομηνία λήξης
Ο Μιχάλης ανέφερε πως όλο αυτό έχει ημερομηνία λήξης: «Δεν μπορώ να φτάσω στα 50 μου και να κάνω το ίδιο. Πήραμε μία απόφαση εδώ και 2 χρόνια, χρησιμοποιώντας και το «όνομα» των «TechItSerious», τις γνώσεις μας και τον εξοπλισμό μας, και πλέον έχουμε δημιουργήσει μία εταιρεία, όπου αναλαμβάνουμε υπηρεσίες διαφήμισης, από κατασκευή ιστοσελίδων έως διαχείριση «social media», σε ό,τι έχει να κάνει με το βίντεο, τη φωτογραφία, γάμους, βαπτίσεις, αγώνες ράλι, αναβάσεις, βίντεο κλιπ, εκδηλώσεις κ.λπ. Δεν φοβόμαστε τη δουλειά. Δεν έχουμε γίνει «ντίβες» και δεν φοβόμαστε το μεροκάματο. Λίγο δύσκολο να σε εμπιστευτεί ο άλλος βέβαια, αλλά αν δει δουλειές μας, θα το καταλάβει». «Ο Δημήτρης έχει τελειώσει Πληροφορική, ο Αλέξης τελείωσε Ψηφιακά Μέσα και Επικοινωνία, ενώ εγώ ήμουν ο πιο άσχετος, αφού τελείωσα Ωκεανογραφία και Θαλάσσιο Περιβάλλον. Έχουμε κάποια σχέση με όλο αυτό το αντικείμενο, για αυτό και «στήσαμε» και την εταιρεία», κατέληξε ο Μιχάλης.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το