Τοπικά

Αυθεντικότητα και γαστρονομία, τα «όπλα» της Περιφέρειας Θεσσαλίας στην 36η διεθνή τουριστική έκθεση Philoxenia

Η φετινή PHILOXENIA, μετά από την επιβεβλημένη παύση λόγω του κορωνοιού, επανέκαμψε δυναμικά με σκοπό την ανασύσταση του τουριστικού προϊόντος και την αποκόμιση των καλύτερων δυνατών αποτελεσμάτων στην αύξηση της επισκεψιμότητας και την επιμήκυνση της περιόδου στους ελληνικούς τουριστικούς προορισμούς.
Επιχειρηματίες του τουρισμού, υπεύθυνοι λήψης αποφάσεων, προσκεκλημένοι αγοραστές (hosted buyers) από διάφορες χώρες του κόσμου, αλλά και απλοί επισκέπτες που αναζητούσαν πληροφορίες για την επόμενη ταξιδιωτική τους απόδραση, συνέθεσαν το προφίλ μιας έκθεσης, η οποία 36 χρόνια τώρα, αποτελεί συνώνυμο του τουριστικού επιχειρείν.
Η δυναμική της φετινής PHILOXENIA αποτυπώθηκε και μέσα από το πλούσιο πρόγραμμα παράλληλων εκδηλώσεων με θεματικές παρουσιάσεις, ημερίδες, workshops και το κορυφαίο για την αξιοπιστία του, Hosted Buyers Ρrogram.
Στην 36η PHILOXENIA η Περιφέρεια Θεσσαλίας σε ένα ιδιαίτερα καλαίσθητο χώρο 75τμ είχε εντυπωσιακή παρουσία με το σύνολο των προορισμών της, εστιάζοντας στη δυνατότητα συνδεσιμότητας τους και τα ποιοτικά, γαστρονομικά θεσσαλικά προϊόντα.

Όπως τονίζει ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός, «στοχεύσαμε φέτος στην παρουσίαση του ποιοτικού θεματικού τουρισμού στη Θεσσαλία, με σύγχρονα μέσα και νέο οπτικοακουστικό υλικό. Κατά τη διάρκεια της πανδημίας και του τουριστικού lockdown δεν αδρανήσαμε ούτε μια μέρα. Προγραμματίσαμε, σχεδιάσαμε, αναδιαμορφώσαμε το πρόγραμμα τουριστικής προβολής και προχωρήσαμε σε παραγωγή νέου οπτικοακουστικό υλικό που να ανταποκρίνεται στις νέες ανάγκες και τα δεδομένα της αγοράς».
Ο Εντεταλμένος Σύμβουλος Τουρισμού της Περιφέρειας Θεσσαλίας Γιάννης Μπουτίνας, σημειώνει: «Προσπαθήσαμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο να προβάλλουμε και να αναδείξουμε το σύνολο των προορισμών μας, με έμφαση στην ανάπτυξη των ποιοτικών θεματικών μορφών τουρισμού σε συνδυασμό με την αυθεντικότητα και μοναδικότητα των προορισμών της Θεσσαλίας. Συνολικά, πραγματοποιήθηκαν πάνω από 50 συναντήσεις Β2Β με hosted byers από χώρες της Κεντρικής Ευρώπης και των Βαλκανίων, στο χώρο μας, σε συνεργασία με τους εκπροσώπους των τουριστικών φορέων. Η Περιφέρεια Θεσσαλίας συνεχίζει τις δράσεις της και ολοκληρώνει το νέο πρόγραμμα τουριστικής προβολής για το 2022».

 

Share

Πρόσφατα άρθρα

Τρόμος στον αέρα: Άρπαξε φωτιά ο κινητήρας και το αεροπλάνο έκανε αναγκαστική προσγείωση

Τρόμος επικράτησε με πτήση της Virgin Airlines, με τον πιλότο να κάνει αναγκαστική προσγείωση στο…

17 Ιουνίου 2024

Αργ.Κοπάνας: «Αντιμετώπιση της δυσοσμίας στο λιμάνι του Βόλου» – Έλεγχοι από ειδικά συνεργεία της ΔΕΥΑΜΒ-

Στη συμβολή των οδών Τοπάλη-Ιάσονος βρέθηκε ο Πρόεδρος της ΔΕΥΑΜΒ Αργύρης Κοπάνας όπου ειδικά συνεργεία…

17 Ιουνίου 2024

Δολοφονία Σήφη Βαλυράκη: Νέα αναβολή στη δίκη

Για τις 20 Ιανουαρίου 2025 αναβλήθηκε από το Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο η δίκη των δύο…

17 Ιουνίου 2024

Απόστολος Λύτρας: Απολογήθηκε για τον ξυλοδαρμό της συζύγου του – Αποφασίζεται αν θα προφυλακιστεί ή όχι

Ολοκληρώθηκε λίγο πριν τις 11:30 η απολογία στην ανακρίτρια του ποινικολόγου Απόστολο Λύτρα ο οποίος…

17 Ιουνίου 2024

Αίσιο τέλος για την εξαφάνιση της 16χρονης – Επέστρεψε στους οικείους της

Αίσιο τέλος είχε ο συναγερμός που σήμανε για την εξαφάνιση 16χρονης από τις Αχαρνές. Όπως…

17 Ιουνίου 2024

Τρία παιδιά και μια γυναίκα βρέθηκαν νεκροί μετά από φωτιά σε κτίριο στο Ανόι

Η αστυνομία βρήκε τα άψυχα σώματα μιας 53χρονης γυναίκας και τριών παιδιών, ηλικίας από 2…

17 Ιουνίου 2024