Ελλάδα

Αττική: 5 μέρες στο σκοτάδι 3.500 νοικοκυριά και “μπαλάκι” οι ευθύνες

Για πέμπτη μέρα, βρίσκονται στο σκοτάδι άλλες 4.000 νοικοκυριά στην Αττική, απόρροια της κακοκαιρίας Μήδεια που έπληξε κυρίως την Αττική και την Εύβοια, την ώρα που το γαϊτανάκι των ευθυνών συνεχίζεται και προκαλεί θυμηδία. Τα συνεργεία του ΔΕΔΔΗΕ συνεχίζουν να εργάζονται νυχθημερόν για να επαναφέρουν την ηλεκτροδότηση στο 100% του δικτύου, όμως πολλά σπίτια με ηλικιωμένους, μικρά παιδιά και άνθρωποι που χρήζουν βοήθεια, δεν έχουν ακόμα ρεύμα.

Το πρόβλημα στις γραμμές Μέσης Τάσης εντοπίζεται στις περιοχές της βόρειας και ανατολικής Αττικής. Εκάλη, Διόνυσος, Αγιος Στέφανος, Κρυονέρι, Ανοιξη, Δροσιά και Κάλαμος είναι περιοχές που πέντε μέρες μετά τη διακοπή ρεύματος, βρίσκονται ακόμα στο σκοτάδι. Ο ΔΕΔΔΗΕ καλεί όλους τους πολίτες που συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν προβλήματα ηλεκτροδότησης στις περιοχές που σημειώθηκαν ζημιές στο Δίκτυο από την κακοκαιρία, να επικοινωνήσουν άμεσα με την Εταιρία προκειμένου να εξεταστεί η περίπτωση μεμονωμένης βλάβης.

Η επικοινωνία με τον ΔΕΔΔΗΕ μπορεί να γίνει τηλεφωνικά στο 11500 ή 2111900500 , μέσω της εφαρμογής MyDEDDiE app σε Android και iOS από το κινητό τους ή και μέσω υπολογιστή από την ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ στο Online Δήλωση Βλάβης (deddie.gr)

Αφαίρεση της Χρέωσης Δικτύου Διανομής για τους πληγέντες καταναλωτές

Μηδενική χρέωση δικτύου διανομής τον Φεβρουάριο για όλους τους πελάτες ηλεκτρικής ενέργειας που επλήγησαν από την κακοκαιρία ανακοίνωσε την Πέμπτη ο ΔΕΔΔΗΕ, επιβεβαιώνοντας τις πληροφορίες που μετέδωσε το ΑΠΕ-ΜΠΕ.

«Ο ΔΕΔΔΗΕ, αναγνωρίζοντας την ταλαιπωρία χιλιάδων νοικοκυριών που επλήγησαν από την πρωτοφανή κακοκαιρία και με αίσθημα ευθύνης απέναντι στους καταναλωτές ηλεκτρικής ενέργειας, αποφάσισε να αφαιρέσει από τους λογαριασμούς τη Χρέωση Δικτύου Διανομής, που αντιστοιχεί στον μήνα Φεβρουάριο», αναφέρει ο Διαχειριστής.
Η Χρέωση Δικτύου Διανομής θα αφαιρεθεί από όλους τους λογαριασμούς πελατών που επλήγησαν, ανεξάρτητα από τον προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας.
Ο ΔΕΔΔΗΕ θα αφαιρέσει το ποσό που αναλογεί στη χρέωση αυτή από τους λογαριασμούς των συγκεκριμένων πελατών και θα το αποστείλει στους προμηθευτές.
Η μείωση θα ενταχθεί στους λογαριασμούς που θα λάβουν οι καταναλωτές στο επόμενο διάστημα, ανάλογα με τον κύκλο τιμολόγησης του κάθε προμηθευτή.

Πηγή: Έθνος

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το