Τοπικά

Αρνήθηκε να παραλάβει έγγραφο φοβούμενη τον κορωνοϊό υπάλληλος σε δημόσια υπηρεσία του Βόλου

Η πανδημία της Covid -19 εκτός από γνωστά προβλήματα που δημιούργησε στην υγεία των πολιτών, στην Οικονομία λόγω του καθολικού απαγορευτικού που συνεχίζεται, έκανε ακόμα δυσκολότερη τη ζωή των συναλλασσόμενων με τις υπηρεσίες του Δημοσίου. Από την εφαρμογή του μέτρου της υποχρεωτικής τηλεργασίας και στο Δημόσιο κατά ποσοστό 50% δεν είναι λίγες οι υπηρεσίες που ουσιαστικά υπολειτουργούν, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται τραγελαφικές καταστάσεις.
Μπροστά σε μια τέτοια βρέθηκε Βολιώτης ελεύθερος επαγγελματίας, πριν από 20 περίπου ημέρες, που χρειάστηκε να μεταβεί σε Υπηρεσία του ευρύτερου δημόσιου τομέα, προκειμένου υποβάλει αίτηση για την παροχή εγγράφου. Εισερχόμενος στην αίθουσα η υπάλληλος μιλώντας στο τηλέφωνο και ενώ δεν υπήρχε ψυχή στον χώρο, ανέφερε επιδεικτικά πως μπήκε κάποιος κατά λάθος… Κατόπιν τον ρώτησε εάν η πόρτα ήταν ανοιχτή, θυμίζοντας την έκφραση «είδα φως και μπήκα» λες και δεν ήταν υποχρεωμένη να κάνει τη δουλειά της και να τον εξυπηρετήσει, ειδικά από τη στιγμή που δεν περίμενε κάποιος άλλος. Του ζήτησε να αφήσει το χαρτί που είχε μαζί του για να προχωρήσει η δουλειά του σε ένα τραπεζάκι, δικαιολογώντας αυτήν της την ενέργεια λέγοντας πως δεν θα το ακουμπήσει για το επόμενο τριήμερο, επειδή ίσως να έχει το χαρτί πάνω του ιικό φορτίο κορωνοϊού… Ο άνδρας αφού προσπάθησε να συγκρατήσει τον εκνευρισμό του ακούγοντας αυτή την εξωφρενική αιτιολογία, λες και δεν θα μπορούσε η υπάλληλος να χρησιμοποιήσει ένα από τα δεκάδες αντισηπτικά σκευάσματα που κυκλοφορούν στο εμπόριο, ή απλά να πλύνει τα χέρια της, της ζήτησε να πάρει αριθμό πρωτοκόλλου. Η υπάλληλος επέμεινε στον παραλογισμό και ο ελεύθερος επαγγελματίας τής επισήμανε τον κίνδυνο απώλειας του εγγράφου ή μη εξυπηρέτησής του εάν το έγγραφο δεν πρωτοκολληθεί, ως έπρεπε. Ζήτησε να ξαναπάει την επόμενη ημέρα για να το παραλάβει, με την υπάλληλο να του απαντά ότι εάν θυμηθεί θα τον πάρει τηλέφωνο για να τον ειδοποιήσει, ότι το χαρτί είναι έτοιμο… Τελικά ο Βολιώτης βρήκε άκρη την επαύριο από άλλη υπάλληλο η οποία, όταν μετέβη ο άνδρας, εργαζόταν μέσω υπολογιστή και απουσίαζε από την Υπηρεσία.

Καθυστερήσεις στην Εφορία
Η εφαρμογή της τηλεργασίας, ο μεγάλος περιορισμός της φυσικής παρουσίας του πολίτη στο Δημόσιο έχουν προξενήσει προβλήματα στην εξυπηρέτηση και στις εφορίες. Σύμφωνα με Βολιώτες φοροτεχνικούς ένα ραντεβού μπορεί να κλειστεί σε κάποιες περιπτώσεις για μετά και από 15 ημέρες, ενώ σε κάποια τμήματα, όπως το Μητρώο σε ορισμένες συναλλαγές χρειάζεται η φυσική παρουσία, καθώς δεν μπορούν όλα να γίνουν εξ αποστάσεως. Παράλληλα δημιουργούνται ζητήματα αναφορικά με προθεσμίες τις οποίες θα πρέπει να προλάβουν οι φοροτεχνικοί, καθώς λήγουν, όπως είναι οι μεταβολές επιχειρήσεων, αλλά και επείγουσες περιπτώσεις που οι λογιστές ζητούν να εξυπηρετούνται κατά προτεραιότητα. Αξίζει να σημειωθεί ότι σωρευτικά στα υπόλοιπα προβλήματα λειτουργεί και η έλλειψη προσωπικού, αφού για παράδειγμα στην Εφορία Βόλου πριν από κάποιο καιρό είχε μείνει μια υπάλληλος στο Μητρώο, γιατί μια συνάδελφός της απουσίαζε με άδεια εγκυμοσύνης και μια ακόμα είχε βρεθεί θετική στον κορωνοϊό. Έτσι για να μη φρακάρει εντελώς η διαδικασία, τοποθετήθηκε υπάλληλος από άλλο τμήμα της ΔΟΥ…

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το