Τοπικά

Αρίστευσε στις πανελλήνιες με ένα χρόνο μελέτης ο Δημ. Κρανιάς από το 2ο ΓΕΛ Βόλου “Θ”

Σ02 ΠΡΟΣΩΠΟ

Κάθε χρόνο τα φώτα της δημοσιότητας πέφτουν πάνω στο μαθητή, ο οποίος συγκεντρώνει την υψηλότερη βαθμολογία στις πανελλήνιες εξετάσεις. Την περασμένη Παρασκευή ήταν σειρά του Δημήτρη Κρανιά από το 2ο Γενικό Λύκειο Βόλου να προσθέσει το όνομά του στον κατάλογο με τους αριστούχους μαθητές. Συγκέντρωσε 19.248 μόρια και πέτυχε την καλύτερη επίδοση στη Μαγνησία. Έγραψε 19,9 στη Χημεία, 19,7 στη Φυσική και 19,3 στα μαθηματικά, ενώ στην Έκθεση πήρε 17,9. Αυτές οι βαθμολογίες στάθηκαν αρκετές για να του χαρίσουν τον τίτλο του καλύτερου για την σχολική περίοδο 2015/16.

Οι βαθμολογίες που αναρτήθηκαν πριν από λίγες ημέρες επιφύλαξαν μία ευχάριστη έκπληξη στον μαθητή του 2ου ΓΕΛ Βόλου, ο οποίος ανταποκρίθηκε με επιτυχία στις απαιτήσεις και διέπρεψε στις φετινές πανελλήνιες εξετάσεις. «Νιώθω χαρά, αλλά και ανακούφιση που τελείωσα το λύκειο και τις πανελλήνιες», εξομολογήθηκε ο Δημήτρης Κρανιάς, ο οποίος στη συνέχεια μίλησε για το πώς εξελίχθηκε η μελέτη των μαθημάτων τους μήνες που προηγήθηκαν των εξετάσεων: «Στην ουσία ξεκίνησα να μελετάω συστηματικά από το καλοκαίρι που μας πέρασε. Όμως και τις προηγούμενες χρονιές δεν άφηνα κενά».
Ο ίδιος αιτιολόγησε το πώς αποδείχθηκε αρκετός ένας χρόνος: «Πολλοί με ρωτάνε πώς γίνεται να επιτύχεις τόσο υψηλούς βαθμούς διαβάζοντας μόνο στην τρίτη τάξη του λυκείου. Αυτή είναι δύσκολη ερώτηση, γιατί πολλές φορές έχει να κάνει με τον κάθε μαθητή, αλλά και πολλούς άλλους παράγοντες που δεν μπορώ να ξέρω. Μόνο για μένα μπορώ να μιλήσω. Σε κάθε περίπτωση αν δεν αφήνεις κενά από παλιότερες τάξεις και διαβάσεις τον τελευταίο χρόνο, μπορείς να γράψεις καλά. Το πόσο εξαρτάται από το άτομο και τη ψυχολογία που έχεις στις πανελλήνιες».
Οι επιδόσεις του σε μαθηματικά, χημεία και φυσική κρίθηκαν αναμενόμενες από τον αριστούχο απόφοιτο του 2ου ΓΕΛ Βόλου, ο οποίος όμως από την άλλη πλευρά περίμενε να γράψει καλύτερα στο μάθημα της έκθεσης: «Βασικά σε όλα τα μαθήματα περίμενα ότι θα γράψω καλά. Όμως, η έκθεση ήταν έκπληξη για μένα. Δεν το περίμενα». Όσο για το εάν περίμενε να βγει πρώτος των πρώτων στο νομό; Ο νεαρός απάντησε: «Ότι θα έβγαινα πρώτος, κανείς δεν μπορούσε να το μαντέψει. Όταν έμαθα ότι πέτυχα την υψηλότερη βαθμολογία χάρηκα, ήταν μία επιβράβευση για μένα»
Φυσικά σημαντικό ρόλο για τον Κρανιά έπαιξαν και τα ιδιωτικά φροντιστήρια που ξεκίνησε, αμέσως μετά την αποφοίτησή του από το 5ο Γυμνάσιο Βόλου: «Πηγαίνοντας στο λύκειο άρχισα φροντιστήρια σε όλα τα μαθήματα που θα έδινα στις πανελλήνιες. Στην Α’ τάξη του λυκείου δεν ήταν τόσο πιεστικά τα πράγματα. Πρόσεξα λίγο παραπάνω στη Β’ τάξη και στη Γ’ Λυκείου έτρεξα και τα τέσσερα μαθήματα». Πάντως, τα φροντιστήρια μονοπώλησαν το ενδιαφέρον του κατά τη διάρκεια της φοίτησής του στο 2ο ΓΕΛ Βόλου: «Είχα άλλες δραστηριότητες πιο μικρός. Μέχρι ενός σημείου ασχολήθηκα και με άλλα πράγματα. Το γεγονός ότι σταμάτησα δεν είχε να κάνει τόσο με το διάβασμα, όσο με την έλλειψη επιθυμίας να συνεχίσω».
Κλείνοντας, ο Δημήτρης Κρανιάς μίλησε για τους στόχους που θέτει από εδώ και πέρα: «Εννοείται πως σκοπεύω και στο πανεπιστήμιο να συνεχίσω εξίσου καλά. Στο πεδίο μου με ενδιαφέρει σίγουρα το Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών, ίσως και η Σχολή Μηχανικών Αεροσκαφών. Έχω μπροστά μου ολόκληρο το καλοκαίρι για να σκεφτώ. Δεν βιάζομαι».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το