Τοπικά

Απρίλιο αρχίζουν οι εργασίες βελτίωσης στο δρόμο μπροστά από το 304 ΠΕΒ “Θ”

ΜΗΝΥΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΣΑΜΑΡΑΚΙΑ

Δημοπρατήθηκε το έργο της βελτίωσης του δρόμου μεταξύ Βελεστίνου-Βόλου μπροστά από το ΠΕΒ και έτσι θα δοθεί ένα τέλος στην ταλαιπωρία χιλιάδων οδηγών και συνεπιβατών που νομίζουν ότι… απογειώνονται περνώντας από το συγκεκριμένο σημείο.
Το έργο, σύμφωνα με πληροφορίες, ανέλαβε αθηναϊκή εταιρεία, η οποία έδωσε έκπτωση που άγγιξε το 59%.
Ουσιαστικά το έργο της βελτίωσης του οδικού τμήματος Βόλου-Βελεστίνου είναι το πρώτο έργο που δημοπρατείται με πόρους από το νέο ΕΣΠΑ όχι μόνο για τη Θεσσαλία, αλλά ίσως και για όλη την Ελλάδα.
Για το λόγο αυτό, όπως ανέφερε και ο περιφερειάρχης κ. Κώστας Αγοραστός, «συμμετείχαν τουλάχιστον 25 εταιρείες και το ενδιαφέρον ήταν πολύ μεγάλο. Εκτιμούμε, αν όλα πάνε καλά, πως το έργο θα ξεκινήσει να κατασκευάζεται γύρω στον Απρίλιο και σύμφωνα με τη σύμβαση μέσα σε 18 μήνες θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί».
Το έργο έχει συνολικό προϋπολογισμό 9.200.000 ευρώ και χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ, ενώ εντάσσεται στο Διευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορών.
Μόλις κατακυρωθεί η δημοπράτηση από την οικονομική επιτροπή και εγκριθεί και από το Ελεγκτικό Συνέδριο, θα ξεκινήσουν οι εργασίες. Ο ανάδοχος θα πρέπει να καταθέσει μελέτη κατασκευής του έργου και χρονοδιάγραμμα εργασιών. Μάλιστα λόγω των εργασιών αναμένεται να υπάρξουν κυκλοφοριακές ρυθμίσεις.
Οι εργασίες που προβλέπεται να γίνουν είναι μεταξύ άλλων η καθαίρεση του προβληματικού επιχώματος της αρτηρίας, για την εξάλειψη των φθορών (υψώματα, κυματώσεις) που εμφανίζονται στο οδόστρωμα, η σήμανση – ασφάλιση της οδού με την τοποθέτηση νέου τύπου Συστημάτων Αναχαίτισης Οχημάτων (Στηθαίων Ασφαλείας) και η αντικατάσταση των υφιστάμενων Φωτιστικών Σωμάτων με Φωτιστικά Σώματα τύπου Φωτεινών Διόδων Φωτοεκπομπής (LED).
Το προς ανακατασκευή οδικό τμήμα, μετά τη βελτίωσή του, θα έχει τα ίδια γεωμετρικά χαρακτηριστικά με αυτά της υφισταμένης οδού και συγκεκριμένα 4 λωρίδες κυκλοφορίας (δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση) πλάτους 3,75 μ. η κάθε μία και Λωρίδες Εκτάκτου Ανάγκης (ΛΕΑ) πλάτους 2,5 μ., οι οποίες διαχωρίζονται με κεντρική νησίδα. Με την ολοκλήρωση του έργου βελτιώνεται σημαντικά η οδική ασφάλεια και αναβαθμίζεται το υπόψη οδικό τμήμα λόγω της εξάλειψης των υφιστάμενων φθορών του οδοστρώματος, της βελτίωσης του οδοφωτισμού και της ασφάλισης και αυξάνεται το επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας από 60km/h σε 90 km/h.
Πάντως η βελτίωση του συγκεκριμένου τμήματος του δρόμου, μήκους περίπου τριών χιλιομέτρων, ήταν απαραίτητη, καθώς λόγω της ανωμαλίας του οδοστρώματος έχουν συμβεί και ατυχήματα.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το