Τοπικά

Απώλεια τζίρου 2 εκατ. ευρώ για το Αστικό ΚΤΕΛ Βόλου λόγω καραντίνας

Σε πάνω από 2.000.000 ευρώ υπολογίζεται η απώλεια του τζίρου μέσα στο πολύ δύσκολο 2020 για το Αστικό ΚΤΕΛ Βόλου το οποίο προσπαθεί να αντιμετωπίσει μια πολύ δύσκολη κατάσταση που προκλήθηκε στον κλάδο της οικονομίας πόσο περισσότερο στις μεταφορές οι οποίες γονάτισαν από την εξελισσόμενη πανδημία.
Μετά από έναν μήνα καραντίνας στο ευρύτερο πολεοδομικό συγκρότημα Βόλου τα λεωφορεία του Αστικού ΚΤΕΛ κινούνται καλύπτοντας ανάγκες των επιβατών, αλλά ασφαλώς είναι πολύ λιγότερα σε σχέση με την προηγούμενη κατάσταση. Για παράδειγμα τα δρομολόγια της ίδιας γραμμής διαδέχονται το ένα το άλλο, όχι ανά ένα τέταρτο, αλλά ανά μισή ώρα ή ακόμη και μια ώρα, ανάλογα με τις μέρες και τα χρονικά διαστήματα.

Ο πρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ Βόλου κ. Νίκος Ευαγγελινός μιλώντας στη διαδικτυακή εκπομπή «Θεσσαλία Παντού» τόνισε πως «σε αυτές τις έκτακτες συνθήκες και με κόστος για το Αστικό ΚΤΕΛ Βόλου κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν για να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε τους επιβάτες» και πρόσθεσε πως «τα δρομολόγια έχουν μειωθεί κατά 80%. Αναμένουμε να δούμε, αν θα ανοίξει το λιανεμπόριο και πώς θα λειτουργήσει, ώστε από την ερχόμενη Δευτέρα ενδεχομένως να αυξήσουμε τα δρομολόγια σε γραμμές, όπως στο νούμερο δύο και τρία».

Ο κ. Ευαγγελινός παρατήρησε πως «σε σχέση με την πρώτη καραντίνα, αυτή η δεύτερη έχει διαφορές, όπως για παράδειγμα η κίνηση στους δρόμους είναι πιο αυξημένη. Λειτουργούν περισσότερες υπηρεσίες και επιχειρήσεις, δεν έκλεισε εντελώς η οικονομία, και γι’ αυτό υπάρχει και μια πιο αυξημένη επιβατική κίνηση, όχι, όμως τόση για διαφοροποιήσει τα πράγματα. Έτσι ο συνήθης αριθμός των επιβατών στα δρομολόγια είναι συνήθως μονοψήφιος».
Ο ίδιος αναφέρθηκε στην τήρηση του υγειονομικού πρωτοκόλλου με τον συνεχή καθαρισμό και την απολύμανση των οχημάτων, ενώ σημείωσε πως το ποσοστό επιβατών που μπορούν να μετακινούνται δεν ξεπερνούν το 40% επί του συνόλου των διαθέσιμων θέσεων, όταν το ποσοστό του ΕΟΔΥ έχει θέσει ως πήχη το 65%.

Ο πολύ μεγάλος προβληματισμός της διοίκησης του Αστικού ΚΤΕΛ έγκειται και στην οικονομική διάσταση.
Ο κ. Ευαγγελινός ανέφερε πως «ένα μέρος του προσωπικού βγήκε σε αναστολή εργασίας, ενώ η επιχείρηση ενισχύθηκε μέσα από τις φάσεις της επιστρεπτέας προκαταβολής. Αν δεν υπήρχαν και τα χρηματοδοτικά εργαλεία της κυβέρνησης, όπως η επιστρεπτέα προκαταβολή, τότε τα πράγματα θα ήταν πολύ χειρότερα. Επίσης αναμένουμε και την ενίσχυση για την αποζημίωση των κενών θέσεων στα λεωφορεία που δεσμεύτηκε η κυβέρνηση. Ωστόσο όλα αυτά τα μέτρα που πάρθηκαν, δεν είναι δυνατόν να καλύψουν τη μεγάλη απώλεια τζίρου του Αστικού ΚΤΕΛ Βόλου που υπολογίζεται για το 2020 στα δύο εκατομμύρια ευρώ. Άλλωστε το 2020 ήταν η μια πολύ άσχημη χρονιά με τέσσερις και πλέον μήνες καραντίνας. Άλλωστε την άνοιξη η καραντίνα ξεκίνησε στα μέσα Μαρτίου και διήρκεσε μέχρι τέλη Μαΐου, καθώς η ομαλότητα δεν είχε αποκατασταθεί».

«Σε σχέση με την πρώτη καραντίνα που τα λεωφορεία κινούνταν σε άδειους δρόμους, τώρα τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά, καθώς οι κεντρικοί δρόμοι αρκετές ώρες την ημέρα παρουσιάζουν μεγάλη κίνηση, σε βαθμό που να αναρωτιόμαστε, αν τελικά έχουμε απαγορευτικό ή όχι» τόνισε ο πρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ Βόλου κ. Νίκος Ευαγγελινός μιλώντας στη διαδικτυακή εκπομπή «Θεσσαλία παντού».
Μάλιστα πρόσθεσε πως «βλέπουμε και αρκετά αυτοκίνητα που είναι άναρχα παρκαρισμένα». Προφανώς οι γνωστές παθογένειες των Ελλήνων οδηγών δεν περιορίστηκαν ούτε στη δεύτερη καραντίνα.

 

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το