Τοπικά

Από Άνω Λεχώνια μέχρι Μηλιές το τρένο Πηλίου “Θ”

μουτζούρης-πήλιο

Στο ορεινό τμήμα του σιδηροδρομικού δικτύου από Άνω Λεχώνια έως και Μηλιές θα συνεχίζει να διέρχεται το τρένο Πηλίου και δεν θα σφυρίζει στο αντίστοιχο πεδινό από Βόλο. Η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής του Δήμου Βόλου στη διάρκεια της χθεσινής της συνεδρίασης εξέφρασε ομόφωνα τη σύμφωνη γνώμη της στη μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων που εκπόνησε ο ΟΣΕ για όλη τη γραμμή, με το τρένο Πηλίου, ωστόσο, να διέρχεται μόνο στο ορεινό τμήμα με την υφιστάμενη κατάσταση.
Σύμφωνα με το Τμήμα Περιβάλλοντος του Δήμου Βόλου, η υφιστάμενη σιδηροδρομική γραμμή από Άνω Λεχώνια μέχρι και Μηλιές όπως λειτουργεί σήμερα δεν επηρεάζει το πρωτογενές περιβάλλον.
Σε αυτό το πλαίσιο η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής του Δήμου Βόλου εξέφρασε στη διάρκεια της χθεσινής της συνεδρίασης τη σύμφωνη γνώμη επί της μελέτης περιβαλλοντικών επιπτώσεων του ΟΣΕ για όλη τη γραμμή, με το τρένο, ωστόσο, να κινείται μόνο στο ορεινό τμήμα, χαρακτηρίζοντας ομόφωνα ως αδύνατη τη διέλευσή του στο τμήμα Βόλου – Άνω Λεχωνίων.
Η Επιτροπή έλαβε υπόψη της και τις αντιδράσεις που προκαλούνται από κατοίκους στα Άνω Λεχώνια.
Ουσιαστικά δεν υφίσταται σιδηροδρομικό δίκτυο στη γραμμή Βόλου – Άνω Λεχωνίων, καθώς διέρχεται αντίστοιχο οδικό και κατά μήκος υπάρχουν οικίες, ενώ υφίσταται και το ενδεχόμενο καθιζήσεων κατά μήκος του δικτύου από πιθανή διέλευση του τρένου.
Η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων που εκπόνησε ο ΟΣΕ αφορά στις υφιστάμενες και όχι σε νέες υποδομές και συγκεκριμένα σε συντηρήσεις σιδηροδρομικών σταθμών, στάσεων, κτιρίων, εγκαταστάσεων.
Η σιδηροδρομική γραμμή Βόλου – Μηλεών είναι πλάτους 60 εκατοστών και μήκους 28,3 χιλιομέτρων και αποτελείται από το πεδινό τμήμα Βόλος – Άνω Λεχώνια, το οποίο δεν λειτουργεί σήμερα και το αντίστοιχο ορεινό Άνω Λεχώνια – Μηλιές μήκους 15 χιλιομέτρων.
Στην ίδια συνεδρίαση εγκρίθηκε ομόφωνα από την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής η απομάκρυνση κενωθέντων περιπτέρων στη συμβολή των οδών Ν. Πλαστήρα και Φιλ. Ιωάννου και επί της οδού Γ. Δήμου πλησίον της οδού Κύπρου.
Παράλληλα, η Επιτροπή ενέκρινε ομόφωνα την κοπή ενός φοίνικα επί της οδού Ι. Πρίγκου με Κ. Παλαμά.
Το δέντρο βρίσκεται σε πεζοδρόμιο πλάτους 80 πόντων και η διάμετρος του φοίνικα ξεπερνά τους 90, με συνέπεια να είναι αδύνατη η διέλευση των πεζών.
Επίσης, αποφασίστηκε ομόφωνα η κοπή κυπαρισσιών που βρίσκονται εντός του οδοστρώματος στις οδούς Κασσαβέτη και Καρόλου Κουν, με το ύψος των δέντρων να ξεπερνά τα έξι μέτρα.
Βάσει της ομόφωνης απόφασης η αρμόδια Διεύθυνση Πρασίνου Δήμου Βόλου πριν προχωρήσει στην κοπή των κυπαρισσιών θα εξετάσει τη δυνατότητα μεταφύτευσής τους.
Τέλος, εγκρίθηκε ομόφωνα από την Επιτροπή Ποιότητας Ζωής χθες η εγκατάσταση δομικών κατασκευών σταθμού κινητής τηλεφωνίας στη θέση Μάιρα Βράχος Διμηνίου εκτός οικισμού.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το