Τοπικά

«Άπνοια» στην εμπορική αγορά του Βόλου – Οι εκπτώσεις δεν έφεραν την πολυπόθητη τόνωση

«Άπνοια» επικρατεί στην εμπορική αγορά με τους επαγγελματίες να έχουν ήδη στραμμένο το βλέμμα τους προς τον Σεπτέμβριο και τις εξελίξεις που θα φέρει η πανδημία, καθώς εκτιμούν πως ό,τι ήταν να δώσουν οι καλοκαιρινές εκπτώσεις, τον έχουν δώσει.
Σε γενικές γραμμές οι έμποροι σημειώνουν πως στην καλύτερη των περιπτώσεων η κίνηση να κυμαίνεται στα περυσινά επίπεδα, αν και θεωρούν ότι μάλλον πτωτική είναι τάση.
Άλλωστε γεγονότα, όπως καύσωνας που απέτρεπε την κάθοδο των καταναλωτών στο κέντρο, επιλέγοντας τη δροσιά του κλιματιστικού στο σπίτι, αλλά και οι πυρκαγιές που έφεραν πάλι το γκρίζο στην ψυχολογία των πολιτών, δεδομένης και της γενικότερης επίδρασης της πανδημίας, δεν βοηθούν στην τόνωση της κατανάλωσης, καθώς πλέον εισήλθαμε στο πιο «θερμό» δεκαπενθήμερο του καλοκαιριού με πολλούς να κάνουν διακοπές.

Ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Βόλου κ. Απόστολος Οντόπουλος ερωτηθείς για την κατανάλωση στην αγορά, απάντησε πως δεν υπάρχει ιδιαίτερη κίνηση και τα πράγματα φαίνεται να κινούνται πτωτικά από πέρυσι, ίσως στην καλύτερη των περιπτώσεων για κάποιους επαγγελματίες στα ίδια επίπεδα. Υπάρχει ο οικονομικός λόγος, καθώς μεσολάβησε ένα μεγάλο διάστημα καραντίνας με πολλές οικονομικές απώλειες. Και το γεγονός πως τα εμπορικά είναι ακόμη ανοικτά μετά από όλη αυτή την κατάσταση που βίωσαν, είναι επιτυχία».
Αναφερόμενος στις εκπτώσεις που ξεκίνησαν πριν ένα μήνα και είναι ακόμη σε εξέλιξη, τόνισε χαρακτηριστικά πως οι εκπτώσεις δεν μπορούν να δώσουν κάτι παραπάνω, ούτε να κάνουν τη διαφορά σε ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, καθώς στο πλαίσιο του ανταγωνισμού όλο το χρόνο γίνονται εκπτώσεις από τα εμπορικές επιχειρήσεις».

Πάντως οι εκπτώσεις κινούνται σε υψηλά επίπεδα προσφέροντας ευκαιρίες στους καταναλωτές.
Για δεύτερο καλοκαίρι λείπουν και οι τουρίστες που συνήθως αποτελούν ένα 10-15% του τζίρου των καταστημάτων για το καλοκαίρι. «Η πόλη δεν έχει τουρίστες και όσοι εμφανίζονται, τη διασχίζουν οδικώς για να πάνε σε άλλα μέρη. Και από την έλλειψη ξένων επισκεπτών έχουμε απώλειες». Ανέφερε.
Παράλληλα σημείωσε πως οι έμποροι στρέφουν το ενδιαφέρον τους προς το Σεπτέμβριο και στο πώς θα λειτουργήσουν άλλοι κλάδοι, όπως η εστίαση με την ψυχαγωγία, αφού ο συγκεκριμένος κλάδος επηρεάζει ιδιαίτερα την κίνηση και στην αγορά».

 

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το