Ελλάδα

Απαλλαγή παγίου στα ειδικά και κοινωνικά τιμολόγια αποφάσισε η ΕΥΑΘ – Για την βλάβη στον αγωγό

Eιδική πρόβλεψη για απαλλαγή από το πάγιο τέλος για τα κοινωνικά και τα ειδικά τιμολόγια ενώ υπάρχει και ειδικό σχέδιο για τους επαγγελματίες αναφορικά με την πολυήμερη αναστάτωση που προκάλεσε η βλάβη στο δίκτυό της ανακοίνωσε η ΕΥΑΘ.
Ειδικότερα σε ενημέρωσή της η ΕΥΑΘ ανακοινώνει την απαλλαγή παγίου στα κοινωνικά και ειδικά οικιακά τιμολόγια, ειδική μέριμνα για τους επαγγελματίες, αλλά και καταγραφή και οικονομική κάλυψη των αναγκών νοσοκομείων και δήμων για σχέδια ασφάλειας νερού την οποία αποφάσισε, στη σημερινή συνεδρίασή του, το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΥΑΘ Α.Ε., μετά την πολυήμερη ταλαιπωρία επαγγελματιών, καταναλωτών και ευαίσθητων δομών από τη μεγάλη βλάβη στον αγωγό της Αραβησσού.

Παράλληλα, αποφασίστηκε να ανατεθεί στο Τεχνικό Επιμελητήριο πραγματογνωμοσύνη για τα αίτια της βλάβης, ενώ εντός της εταιρείας θα εξεταστούν αστοχίες του επιχειρησιακού σχεδίου που ακολουθήθηκε.
Τα τιμολόγια ειδικών (ΑΜΕΑ, πολύτεκνοι κ.ά.) και ευπαθών ομάδων, που θα πάρουν απαλλαγή παγίου στον επόμενο λογαριασμό, αφορούν σε 23.000 περίπου υδρόμετρα. Ειδικά για τους επαγγελματίες, που υπέστησαν ζημιές τις ημέρες αυτές, θα ακολουθήσει σειρά επαφών με τα αρμόδια επιμελητήρια, ώστε να αποφασιστούν συγκεκριμένα μέτρα ελάφρυνσης. Επαφές θα ακολουθήσουν και με τις διοικήσεις των νοσοκομείων και τους δήμους για την καταγραφή – σε πρώτη φάση – των υποδομών που λείπουν για την επάρκεια νερού σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης.

Σε ανακοίνωση της ΕΥΑΘ τονίζεται ότι κατά τη διάρκεια της βλάβης, στο επιχειρησιακό σχέδιο που ακολουθήθηκε, λήφθηκε μέριμνα ώστε να είναι απρόσκοπτη η λειτουργία των βιομηχανικών μονάδων στη ΒΙΠΕ-Θ, ενώ σε όσα νοσοκομεία δεν είχαν μεριμνήσει για την πληρότητα των δεξαμενών τους έγινε ειδική διαχείριση, ώστε να μη διακόψουν βασικές λειτουργίες τους.
“Η διασφάλιση της δημόσιας υγείας και η εφαρμογή ορθών πρακτικών στο σύστημα ύδρευσης της Θεσσαλονίκης είναι υποχρέωση της ΕΥΑΘ. Δεδομένου ότι το αποτέλεσμα της διαχείρισης για τους καταναλωτές μας ήταν μη αποδεκτό (ανεξάρτητα από την τεχνική επάρκεια και την ετοιμότητα που επέδειξε η εταιρεία), η λήψη μέτρων ελάφρυνσης είναι η αυτονόητη, έμπρακτη αποτύπωση της κατανόησής μας προς τους πολίτες”, αναφέρει η ΕΥΑΘ.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

 

Share

Πρόσφατα άρθρα

Τηλεφωνική επικοινωνία Μητσοτάκη-Χριστοδουλίδη: Συζήτησαν για το Κυπριακό μετά την επίσκεψη Ερντογάν στην Αθήνα

Τηλεφωνική επικοινωνία με τον με τον πρόεδρο της Κύπρου, Νίκο Χριστοδουλίδη είχε ο πρωθυπουργός Κυριάκος…

7 Δεκεμβρίου 2023

Ψηφίστηκε το φορολογικό νομοσχέδιο με 158 «ναι» στη Βουλή

Με τις ψήφους των βουλευτών της ΝΔ υπερψηφίστηκε από την ολομέλεια το φορολογικό νομοσχέδιο. Υπέρ…

7 Δεκεμβρίου 2023

Γεραπετρίτης: «Μόνη μας διαφορά με την Τουρκία η οριοθέτηση ΑΟΖ και υφαλοκρηπίδας» – Τι είπε για την υπόκλιση στον Τούρκο πρόεδρο

«Χρέος μας να δίνουμε λύσεις και να μην παράγουμε κρίσεις», σημείωσε μεταξύ άλλων ο υπουργός…

7 Δεκεμβρίου 2023

Ισραηλινά ΜΜΕ: Δεκάδες μαχητές της Χαμάς παραδόθηκαν στον ισραηλινό στρατό – Βίντεο τους δείχνουν γυμνούς με δεμένα χέρια

Στον ισραηλινό στρατό παραδόθηκαν πολλοί μαχητές της Χαμάς που βρίσκονταν κοντά στην Τζαμπάλια στη βόρεια…

7 Δεκεμβρίου 2023

ΕΟΔΥ: Άυξηση στα κρούσματα κορονοϊού στη χώρα – 44 θάνατοι και 54 διασωληνωμένοι – Δύο τα σοβαρά κρούσματα γρίπης

Αύξηση καταγράφουν τα κρούσματα του SARS-CoV-2, στην κοινότητα και οι εισαγωγές στα νοσοκομεία. Επίσης αύξηση…

7 Δεκεμβρίου 2023

Μικρής έκτασης φωτιά σε διαμέρισμα στον Βόλο

Λαχτάρησαν οι ένοικοι πολυκατοικίας στην οδό Καραϊσκάκη στον Βόλο, λίγο πριν τις 8 σήμερα το…

7 Δεκεμβρίου 2023