Τοπικά

Απαγόρευση κυκλοφορίας βαρέων οχημάτων και παράκαμψη, οι προτάσεις για το δρόμο «καρμανιόλα» της οδού Βόλου

Σήμανση, απαγόρευση κυκλοφορίας, αστυνόμευση και παράκαμψη: Σε αυτό το τετράπτυχο συμπυκνώνεται το πλαίσιο δράσης που προτείνουν τόσο ο δήμος Λάρισας ως έχων την ευθύνη, τόσο και η Περιφέρεια Θεσσαλία ως συνδράμουσα στη λύση του προβλήματος.
Στην ευρεία σύσκεψη που ξεκίνησε στις 12 το μεσημέρι της Πέμπτης στην αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου της Λάρισας για την κυκλοφορία στην οδό Βόλου, διεφάνη ξεκάθαρα από τη μία η ομόθυμη βούληση για να λυθεί το πρόβλημα που δυστυχώς κοστίζει ανθρώπινες ζωές, αλλά και η αδυναμία δραστικής διευθέτησης στο άμεσο μέλλον.
Τούτο διότι, όπως εξήγησε και ο δήμαρχος Λαρισαίων κ. Απόστολος Καλογιάννης, η «συζήτηση για την πιθανότητα ενός εξωτερικού δακτυλίου της πόλης που έχει σχεδιαστεί στο πλαίσιο της μελέτης του Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας είναι μακροπρόθεσμη λύση που απαιτεί μελέτες, απαλλοτριώσεις και έχει δυσκολίες που φέρουν τα μεγάλα αντίστοιχα έργα».

Η πρόταση του Δήμου
Παρουσιάζοντας την πρόταση του δήμου, ο κ. Καλογιάννης υποστήριξε πως «πρέπει να βρεθεί τρόπος απαγόρευσης της κυκλοφορίας βαρέων οχημάτων, δηλαδή άνω των 3,5 τόνων, στην οδό Βόλου και στην οδό Καραμανλή… Αυτό μπορεί να συμβεί χρησιμοποιώντας τον εξωτερικό κλάδο της ΠΑΘΕ ως τον μεγάλο κλάδο του περιφερειακού. Αυτό ως βραχυπρόθεσμή ή μεσοπρόθεσμή λύση… Από εκεί και πέρα θα χρειαστεί η σχετική απόφαση του υπουργείου, μία κανονιστική που θα δώσει αυτές τις λύσεις και βέβαια αστυνόμευση».

Τι λέει η Περιφέρεια
Ξεκαθαρίζοντας ευθύς εξαρχής πως το όλο ζήτημα αποτελεί αποκλειστική ευθύνη του δήμου Λαρισαίων σε επίπεδο αρμοδιοτήτων, ο περιφερειάρχης κ. Κώστας Αγοραστός ξεκίνησε την τοποθέτησή του με τη φράση «είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε».
Ο κ. Αγοραστός εξήγησε πως «από τον ανισόπεδο κόμβο Βελεστίνου μέχρι τη γέφυρα της ΠΑΘΕ στο Μελισσοχώρι, έχει απαγορευτεί σύμφωνα με απόφαση του υπουργού Υποδομών, απαγορεύτηκε η διέλευση φορτηγών πάνω από 3,5 τόνους. Επιτρέπεται μόνον με ειδική άδεια».
Σε ότι αφορά την παλιά εθνική οδό Λάρισας – Βόλου, είπε πως έχει ενταχθεί στο πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων μελέτη για τη βελτίωση του δρόμου από το ύψος του Μελισσοχωρίου μέχρι το Βελεστίνο.

Ο περιφερειάρχης ζήτησε να διερευνηθεί ως πιο γρήγορα εφαρμόσιμο και πρακτικό το ενδεχόμενο δημιουργίας μίας «μικρής περιφερειακής» από το ύψος του Μελισσοχωρίου μέχρι την οδό Αγιάς, όπως αυτή θα προκύψει από την εξυγίανση του παρακείμενου χάνδακα. Επ’ αυτού αργότερα ο κ. Καλογιάννης εξέφρασε τον προβληματισμό του, καθώς όπως τόνισε, υπάρχει σχετική οδηγία από το υπουργείο Περιβάλλοντος, που δεν επιτρέπει την παρέμβαση στον συγκεκριμένο χάνδακα.|
Τέλος, ο κ. Αγοραστός στάθηκε στην ανάγκη υπογειοποίησης των σιδηροδρομικών γραμμών «τουλάχιστον μέχρι την οδό Αγιάς».

Πηγή: onlarissa.gr

 

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το