Τοπικά

Αντιπαράθεση για την τουριστική προβολή στον Δήμο Ζαγοράς- Μουρεσίου

Σε πεδίο αντιπαράθεσης έχει μετατραπεί στον Δήμο Ζαγοράς- Μουρεσίου η επιλογή της Δημοτικής Αρχής να προχωρήσει στη δημιουργία δυο τηλεοπτικών μηνυμάτων, τα οποία θα προβληθούν σε εθνικά και τοπικά τηλεοπτικά δίκτυα, για τη στήριξη της τουριστικής περιόδου και την ανάδειξη της περιοχής μετά την πανδημία του κορωνοϊού. Σχετική απόφαση έλαβε η Οικονομική Επιτροπή με την επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας Μαρία Σαμαρά να αντιδρά και να ζητεί να συμπεριληφθούν το ραδιόφωνο και τα έντυπα ΜΜΕ στην καμπάνια διαφήμισης.

Το πρώτο μήνυμα θα είναι διάρκειας τεσσάρων περίπου λεπτών και θα αφορά στην προβολή στα ηλεκτρονικά μέσα και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ το δεύτερο μήνυμα θα έχει χρονική διάρκεια 40 δευτερολέπτων και θα αφορά στην προβολή σε τηλεοπτικούς σταθμούς εθνικής και τοπικής εμβέλειας.
Να αναφερθεί ότι το συνολικό ποσό που θα διατεθεί ανέρχεται στις 24.800 ευρώ.
Όπως επισημάνθηκε στη συνεδρίαση «ύστερα από την καταγραφή των αναγκών και αφού συγκεντρώθηκαν πληροφορίες από την τοπική αγορά του Δήμου, θεωρείται σημαντικό να παραχθεί οπτικοακουστικό υλικό προβολής και ενίσχυσης της τουριστικής περιόδου.

Η παραγωγή των δυο μηνυμάτων θα γίνει με τη διαδικασία της διαπραγμάτευσης από το Τμήμα Προμηθειών του Δήμου Ζαγοράς- Μουρεσίου.
Όπως προαναφέρθηκε, η επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας και μέλος της Επιτροπής κ. Μαρία Σαμαρά εξέφρασε την αντίθεσή της για την επιλογή να γίνει διαφημιστική καμπάνια του Δήμου μόνο μέσω τηλεοπτικών μηνυμάτων, τονίζοντας ότι «προκαλεί εντύπωση γιατί δεν συμπεριλαμβάνονται το ραδιόφωνο και τα έντυπα ΜΜΕ. Έχουμε υποστηρίξει και δημοσίως πως η περιοχή μας χρειάζεται προβολή για να ενδυναμώσουμε ακόμη περισσότερο την έλευση Ελλήνων τουριστών. Ωστόσο, δεν συμφωνούμε με τη διαφήμιση μόνο στην τηλεόραση και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ζητούμε να συμπεριληφθούν οι εφημερίδες και τα ραδιόφωνα σε αυτή» προσέθεσε η ίδια.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το