Τοπικά

Αντιδράσεις για τις κυκλοφοριακές αλλαγές στην οδό Καραμπατζάκη

Ομόφωνα από την Επιτροπή Βιώσιμης Κινητικότητας εγκρίθηκε η πρόταση της δημοτικής αρχής για κυκλοφοριακές αλλαγές στις οδούς Ζάχου και Καραμπατζάκη. Την αντίδρασή της για την πρόταση αυτή, η οποία θα έρθει στο Δημοτικό Συμβούλιο για επικύρωση, εξέφρασε μιλώντας στη “Θ-ΤV”η δημοτική σύμβουλος Φωτεινή Κοκκινάκη.

Νωρίτερα ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Θ. Σταυρίδης υποστήριξε ότι οι αλλαγές που προτείνονται με τη μονοδρόμηση των οδών Ζάχου και Καραμπατζάκη, θα ανακουφίσουν τον Βόλο και τη Νέα Ιωνία.
«Η πρόταση της δημοτικής αρχής είναι να «κουμπώσει» η Λαρίσης με τον Περιφερειακό , δηλαδή ο οδός Ζάχου να είναι μόνο άνοδος , να ανεβαίνουν τα αυτοκίνητα από τη Λαρίσης και να βγαίνουν στον Περιφερειακό και η Καραμπατζάκη να είναι κάθοδος, όπου θα κινούνται τα αυτοκίνητα από τον Περιφερειακό προς την οδό Λαρίσης» είπε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε:
«Στην οδό Ζάχου δεν χρειάζεται να γίνει κάτι επιπλέον. Παρεμβάσεις απαιτείται να γίνουν σε κάποια κομμάτια της Καραμπατζάκη, από την Αναλήψεως και κάτω όπου υπάρχουν εσοχές ή πλάκες που εμποδίζουν». Μάλιστα ο Θ. Σταυρίδης σημείωσε ότι στην Επιτροπή Βιώσιμης Κινητικότητας πέρασε ομόφωνα η πρόταση, ενώ επισήμανε επίσης ότι από την οδό Ζάχου θα περάσει και ποδηλατόδρομος.
Ο ίδιος υποστήριξε ότι οι κάτοικοι της Καραμπατζάκη, από τον Περιφερειακό μέχρι την Αναλήψεως, δεν θα έχουν πρόβλημα. « Κοντά στο Μεταξουργείο όπου υπάρχει η ζαρντινιέρα, θα φύγει, και κοντά στις γραμμές όπου υπάρχει νησίδα, θα σπάσει. Στο σημείο του Μεταξουργείου θα γίνει διαπλάτυνση» είπε χαρακτηριστικά.
Την έντονη αντίδρασή της εξέφρασε η δημοτική σύμβουλος, μέλος της δημοτικής κίνησης «Μαζί για τον Βόλο» Φωτεινή Κοκκινάκη. Όπως σημείωσε η κ. Κοκκινάκη, η οδός Καραμπατζάκη είναι δρόμος ήπιας κυκλοφορίας και οι παρεμβάσεις που έχουν γίνει με τον πεζόδρομο, τα πάρκα και τα παγκάκια, χρονολογούνται από το 1993 με το πρόγραμμα LIFE.

Βασίζονται σε μελέτη πριν από 15 χρόνια
«Αυτό το πρόγραμμα έδωσε χρήματα για να δημιουργηθεί ένας χώρος πρασίνου, ένας «πνεύμονας» οξυγόνου όχι μόνο για την περιοχή. Υπάρχει ένα κομμάτι πρασίνου μέσα στην πόλη. Δεν έχω δει πουθενά να καταστρέφονται πάρκα για να γίνονται αυτοκινητόδρομοι. Και αποσπασματικά συμβαίνει γιατί βασίζονται σε μια μελέτη που έγινε στην αρχή της δεκαετίας του 2000, αλλά τώρα τα κυκλοφοριακά δεδομένα είναι εντελώς διαφορετικά» εξήγησε η ίδια.
Όπως είπε, «αυτοί που κάνουν την πρόταση αρπάζουν από τη μελέτη ένα συγκεκριμένο κομμάτι και αποφασίζουν ότι θα καταστρέψουν την Καραμπατζάκη για να φέρουν όλη την κυκλοφορία από την Αθηνών, να την περάσουν μέσα από την πόλη για να την πάνε στον Περιφερειακό».

«Αντί να δημιουργήσουμε χώρους πρασίνου, εμείς κοιτάμε πως θα το καταστρέψουμε. Ο καρκίνος έχει εκτιναχθεί και κανείς δεν κοιτάει να δει από πού προέρχεται» σημείωσε.

Θα αυξηθούν τα αυτοκίνητα στη Ζάχου
«Η Ζάχου αυτή τη στιγμή δε λειτουργεί ως ένας δρόμος σύνδεσης Αθηνών με Περιφερειακό. Για ποιο λόγο πρέπει να δημιουργούμε τέτοιους φόρτους κυκλοφορίας μέσα στον ιστό της πόλης; Νομίζουν πως έτσι θα έχουμε λιγότερα αυτοκίνητα στη Ζάχου αλλά δεν είναι έτσι. Τα αυτοκίνητα θα είναι περισσότερα και με μεγαλύτερες ταχύτητες» .
Επίσης η κ. Κοκκινάκη σημείωσε πως υπάρχει ποδηλατοδρόμος και στην οδό Ζάχου και στην οδό Καραμπατζάκη, ωστόσο στη Ζάχου δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί λόγω της κυκλοφορίας. «Οφείλουν την ποιότητα ζωής που ζητάμε να τη δώσουν και στους κατοίκους της οδού Ζάχου. Όμως, επιλέγουν να καταστρέψουν και όχι να δημιουργήσουν κάτι καλύτερο. Η πόλη δεν θα βοηθηθεί με μια μελέτη πριν από 15 χρόνια» ανέφερε η δημοτική σύμβουλος.
Τέλος η κ. Κοκκινάκη τόνισε πως πρέπει να γίνει μια σωστή κυκλοφοριακή μελέτη. «Ας πάνε στη Λάρισα να δουν πως έχει ρυθμιστεί η κυκλοφορία. Ακούμε για κυκλικούς κόμβους και δεν τους έχουμε δει ακόμα».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το