Τοπικά

Αναγνωριστική η πρώτη βόλτα των καταναλωτών στην αγορά του Βόλου την πρώτη μέρα των εκπτώσεων 

Με μικρές προσδοκίες για τους εμπόρους, άρχισε χθες η καλοκαιρινή περίοδος των εκπτώσεων στον Βόλο, που θα διαρκέσει μέχρι τις 5 Σεπτεμβρίου. Ενώ τα ταμπελάκια-«κράχτες» των εκπτώσεων διαφημίζουν τιμές μειωμένες κατά 50%, μέσο όρο, παραμένει αμφίβολο, κατά πόσο οι καταναλωτές θα σπεύσουν να αγοράσουν.
Στην Ερμού βρέθηκαν χθες αρκετοί καταναλωτές για μια αναγνωριστική βόλτα που τους επέτρεψε να διαπιστώσουν τις μεγάλες μειώσεις τιμών από την πρώτη ημέρα των θερινών εκπτώσεων.
«Τα πρώτα αποτελέσματα θα τα βγάλουμε στο τέλος της εβδομάδας», είπε ο κ. Οντόπουλος. Ουρές παρατηρήθηκαν στις αντιπροσωπείες των πολυεθνικών εταιρειών ειδών ένδυσης, στην οδό Ιωλκού. Οι ουρές αρχικά ήταν μικρές, με τους καταναλωτές να τηρούν τις απαραίτητες αποστάσεις που επιβάλλει η πανδημία, ωστόσο υπήρχαν στιγμές που ο συνωστισμός ήταν έντονος και οι ουρές έξω από τα καταστήματα άναρχες, αφού τα νέα δεδομένα προβλέπουν μειωμένη είσοδο ατόμων στα καταστήματα.

Oι έμποροι έχουν μικρές προσδοκίες για τις φετινές εκπτώσεις αν και ελπίζουν ότι ο κόσμος θα ανταποκριθεί, στο πλαίσιο των δυνατοτήτων του.
«Από την περίοδο των εκπτώσεων θα κριθούν πολλά, αλλά κρατάμε μικρό καλάθι, λόγω των οικονομικών προβλημάτων που αντιμετωπίζουμε όλοι. Γνωρίζουμε τις ανάγκες των πολιτών και ξέρουμε πως η περίοδος είναι δύσκολη. Τα καταστήματα από την πλευρά τους είναι έτοιμα να υποδεχτούν τους καταναλωτές τηρώντας όλους τους υγειονομικούς κανόνες, προσφέροντας όλων των ειδών τα προϊόντα σε πολύ ελκυστικές τιμές», σημείωσε ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου κ. Οντόπουλος.
Το αποτύπωμα του lockdown είναι βαθύ στην αγορά. Οι έμποροι δεν προσδοκούν έσοδα από τους τουρίστες, που κάθε καλοκαίρι υπολογίζεται πως εισφέρουν περίπου δύο στα δέκα ευρώ του κύκλου εργασιών.
«Βάζουμε τα δυνατά μας και η αγορά βασίζεται για να προχωρήσει στους κατοίκους του Νομού», σημείωσε.

Οι εμπορικές επιχειρήσεις θα πρέπει να δείξουν ιδιαίτερη προσοχή στα εξής σημεία: Είναι υποχρεωτική η αναγραφή διπλής τιμής, δηλαδή της παλαιάς (διαγεγραμμένης) και της νέας τιμής όλων των ειδών που πωλούνται με έκπτωση.
Επιτρέπεται και η αναγραφή και η εμπορική επικοινωνία ποσοστού έκπτωσης.
Εφόσον παρέχεται μειωμένη τιμή σε περισσότερα από το 60% του συνόλου των πωλούμενων ειδών, η επίδειξη του παρεχόμενου ποσοστού έκπτωσης επιβάλλεται, οπότε θα πρέπει να αναγράφεται στην προθήκη του καταστήματος και σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία.
Στην περίπτωση που υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού («από ….% έως ….%»).
Σε κάθε άλλη περίπτωση θα αναγράφεται ότι οι εκπτώσεις αφορούν επιλεγμένα είδη με αναφορά στο αντίστοιχο ποσοστό.
Οι καταστηματάρχες θα πρέπει, σε περίπτωση ελέγχου, να είναι σε θέση να αποδείξουν, ότι η παλαιά τιμή πώλησης που αναγράφεται στην πινακίδα, ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το