Τοπικά

Αναφορά Μπουκώρου για τη στελέχωση του Ειδικού Καταστήματος Κράτησης Νέων με ψυχολόγο και κοινωνικό λειτουργό

Την ανάγκη ένταξης ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού των κλάδων ΠΕ23 Ψυχολόγων και ΠΕ30 Κοινωνικών Λειτουργών στο 33ο Δημοτικό Σχολείο Βόλου «Ειδικό Κατάστημα Κράτησης Νέων» ζητά, με αναφορά προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, ο βουλευτής Μαγνησίας και Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος Ν.Δ. Χρήστος Μπουκώρος, μετά από σχετική επιστολή που έλαβε από τη Διεύθυνση του σχολείου.
Όπως επισημαίνει στην αναφορά του ο βουλευτής Μαγνησίας, το ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό, ειδικότητας ψυχολόγου και κοινωνικού λειτουργού, καθώς και η δημιουργία Τάξης Υποδοχής Ζ.Ε.Π. (Ζώνη Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας) θα διευκολύνουν την εκπαιδευτική διαδικασία σε ένα ευαίσθητο σχολικό περιβάλλον, όπως είναι το σχολείο φυλακών.

Συγκεκριμένα, στην αναφορά του βουλευτή Μαγνησίας τονίζονται τα εξής: «Σύμφωνα με την επιστολή του 33ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου αναδεικνύεται η αναγκαιότητα δημιουργίας Τάξης Υποδοχής Ζ.Ε.Π. (Ζώνη Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας), αλλά και στελέχωσης του σχολείου με ψυχολόγο και κοινωνικό λειτουργό, προκειμένου αυτοί να λειτουργήσουν υποστηρικτικά προς τους μαθητές που βρίσκονται σε περιβάλλον εγκλεισμού, όπως είναι το συγκεκριμένο σχολείο (Ειδικό Κατάστημα Κράτησης Νέων), αλλά και προς την ίδια την εκπαιδευτική κοινότητα.

Πιο αναλυτικά, το ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό αναμένεται να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην ομαλή και χωρίς προβλήματα προσαρμογή των μαθητών-κρατουμένων στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Αξίζει να επισημανθεί ότι αυτή τη στιγμή, δύο μόνιμοι εκπαιδευτικοί υπηρετούν στο σχολείο, καταβάλλοντας καθημερινά υπεράνθρωπες προσπάθειες, σε δύσκολες συνθήκες εργασίας, καθώς πρέπει να χειριστούν 25 μαθητές, κυρίως αλλοδαπούς, με παραβατική συμπεριφορά, εκ των οποίων οι περισσότεροι προέρχονται είτε από εμπόλεμες ζώνες είτε από περιβάλλοντα με έντονα τα στοιχεία της βίας, με αποτέλεσμα να χρήζουν ψυχολογικής υποστήριξης.
Η στελέχωση του συγκεκριμένου σχολείου με τις ειδικότητες του ψυχολόγου και του κοινωνικού λειτουργού και η δημιουργία Τάξης Υποδοχής Ζ.Ε.Π. (Ζώνη Εκπαιδευτικής Προτεραιότητας) από τη νέα χρονιά, κρίνεται αναγκαία, προκειμένου να διευκολυνθεί η διδακτική διαδικασία και να γίνει ομαλά η προσαρμογή των μαθητών-κρατουμένων στην εκπαιδευτική κοινότητα».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το