Τοπικά

Αλ. Μεϊκόπουλος: Nα σταματήσει άμεσα η υποβάθμιση του σιδηροδρόμου της Μαγνησίας

Την πλήρη υποβάθμιση του σιδηροδρόμου της Μαγνησίας, την οποία φέρνει η πρόταση της Διοίκησης του ΟΣΕ για το νέο Οργανόγραμμα και με βάση την οποία καταργούνται δύο κρίσιμα για τη λειτουργία του σιδηροδρόμου Μαγνησίας Τμήματα, ανέδειξε με ερώτησή του προς τον αρμόδιο Υπουργό ο Βουλευτής Μαγνησίας του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος, ζητώντας την παρέμβασή του ώστε να μην προχωρήσει αυτός ο σχεδιασμός και τα Τμήματα να παραμείνουν στο Βόλο.
Συγκεκριμένα, με βάση το νέο Οργανόγραμμα του ΟΣΕ, δεν περιλαμβάνεται στην υπηρεσία γραμμής, το Τμήμα Γραμμής Βόλου και στη Διεύθυνση κυκλοφορίας, το Τμήμα Επιθεώρησης Βόλου, τα οποία πλέον θα εντάσσονται διοικητικά στη Λάρισα.

Σύμφωνα με το Βουλευτή, η κατάργηση των εν λόγω Τμημάτων διαταράσσει σημαντικά τη λειτουργία του σιδηροδρόμου Μαγνησίας, καθώς η γραμμή του Τμήματος Βόλου είναι επιφορτισμένη με την επισκευή των ζημιών στο δίκτυο Βόλου-Λάρισας, στο δίκτυο Παλαιοφάρσαλο-Καλαμπάκα και στο τρενάκι του Πηλίου, ενώ το Τμήμα Επιθεώρησης περιλαμβάνει τους κλειδούχους και τους σταθμάρχες του σιδηροδρόμου Μαγνησίας.

Ο Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος τόνισε πως η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, είχε επανασυστήσει το 2016, μετά από κατάργησή τους το 2013, τα Τμήματα αυτά με έδρα το Βόλο, ενώ από την προηγούμενη ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών είχε ξεκινήσει μία σοβαρή προσπάθεια ανάκαμψης του σιδηρόδρομου της Μαγνησίας, επαναχάραξης της γραμμής του με κατάργηση της παράκαμψης του S από την περιοχή της Ν. Ιωνίας και αποτελεσματικής σύνδεσής του με λιμάνι Βόλου και ΒΙΠΕ.
Για τον Βουλευτή, η επαναφορά του παλαιότερου σχεδιασμού και η κατάργηση των Τμημάτων, απαξιώνει το σιδηρόδρομο της Μαγνησίας και εντείνει τη σιδηροδρομική απομόνωση της περιοχής, εμποδίζοντας ταυτόχρονα την προσπάθεια για τη συνολική αναβάθμιση του σιδηροδρομικού της δικτύου.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ Η ΕΡΩΤΗΣΗ:

Σύμφωνα με την πρόταση της Διοίκησης του ΟΣΕ για το νέο Οργανόγραμμα του Οργανισμού, σε αυτό δεν περιλαμβάνονται δύο κρίσιμα για τη λειτουργία του σιδηροδρόμου Μαγνησίας Τμήματα.
Συγκεκριμένα, με βάση το νέο Οργανόγραμμα, δεν περιλαμβάνεται στην υπηρεσία γραμμής, το Τμήμα Γραμμής Βόλου και στη Διεύθυνση κυκλοφορίας, το Τμήμα Επιθεώρησης Βόλου.
Τα τμήματα αυτά, που αυτή τη στιγμή έχουν έδρα τον Βόλο, με βάση την πρόταση για το νέο Οργανόγραμμα του ΟΣΕ καταργούνται, ώστε πλέον να εντάσσονται διοικητικά στη Λάρισα.
Η κατάργηση των εν λόγω Τμημάτων διαταράσσει σημαντικά τη λειτουργία του σιδηροδρόμου Μαγνησίας, καθώς η γραμμή του Τμήματος Βόλου είναι επιφορτισμένη με την επισκευή των ζημιών στο δίκτυο Βόλου-Λάρισας, στο δίκτυο Παλαιοφάρσαλο-Καλαμπάκα και στο τρενάκι του Πηλίου.
Το Τμήμα Επιθεώρησης περιλαμβάνει τους κλειδούχους και τους σταθμάρχες του σιδηροδρόμου Μαγνησίας, οι οποίοι στο άκουσμα της κατάργησης του Τμήματος και της ένταξής του στη Λάρισα, έχουν δικαιολογημένα αναστατωθεί.

Η υποβάθμιση των εν λόγω Τμημάτων δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει. Το 2013 τα συγκεκριμένα τμήματα είχαν υποβιβαστεί σε Τομείς και είχαν υπαχθεί στην Λάρισα.
Ωστόσο, η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, αναγνωρίζοντας την ανάγκη αναβάθμισης και ενίσχυσης του σιδηροδρόμου Μαγνησίας, επανασύστασε το 2016 τα Τμήματα, με έδρα το Βόλο.
Ακόμη, από την προηγούμενη ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών είχε ξεκινήσει μία σοβαρή προσπάθεια ανάκαμψης του σιδηρόδρομου της Μαγνησίας, επαναχάραξης της γραμμής του με κατάργηση της παράκαμψης του S από την περιοχή της Ν. Ιωνίας και αποτελεσματικής σύνδεσής του με λιμάνι Βόλου και ΒΙΠΕ.
Η επαναφορά του παλαιότερου σχεδιασμού και η κατάργηση των Τμημάτων, απαξιώνει το σιδηρόδρομο της Μαγνησίας και εντείνει τη σιδηροδρομική απομόνωση της περιοχής, εμποδίζοντας ταυτόχρονα την προσπάθεια για τη συνολική αναβάθμιση του σιδηροδρομικού της δικτύου.

Επειδή,με βάση την πρόταση για το νέο Οργανόγραμμα του ΟΣΕ, σε αυτό δεν περιλαμβάνεται στην υπηρεσία γραμμής, το Τμήμα Γραμμής Βόλου και στη Διεύθυνση κυκλοφορίας, το Τμήμα Επιθεώρησης Βόλου.
Επειδή,τα τμήματα αυτά, με βάση την πρόταση για το νέο Οργανόγραμμα πλέον θα εντάσσονται στη Λάρισα.
Επειδή,η κατάργηση των εν λόγω Τμημάτων διαταράσσει σημαντικά τη λειτουργία του σιδηροδρόμου Μαγνησίας.
Επειδή, οι εργαζόμενοι στα Τμήματα έχουν δικαιολογημένα αναστατωθεί.
Επειδή, το 2016 η προηγούμενη ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών σε μία σοβαρή προσπάθεια ανάκαμψης του σιδηρόδρομου της Μαγνησίας, είχε επανασυστήσει τα Τμήματα στο Βόλο.
Επειδή,η κατάργηση των Τμημάτων, υποβαθμίζει και απαξιώνει το σιδηρόδρομο της Μαγνησίας.

Ερωτάται ο κ. Υπουργός:
Πως προτίθεται να παρέμβει ώστε να σταματήσει η υποβάθμιση του σιδηροδρόμου της Μαγνησίας, να παραμείνουν τα Τμήματα Γραμμής Βόλου και Επιθεώρησης Βόλου στην περιοχή και να μην προχωρήσει ο σχεδιασμός της Διοίκησης του ΟΣΕ για κατάργησή τους και ένταξή τους στη Λάρισα;

Share

Πρόσφατα άρθρα

Στο Φάιναλ Φορ των W Rising Stars μετέχουν οι νεάνιδες του Ολυμπιακού

«Πάμε να το ζήσουμε, είμαστε στο φάιναλ φορ, ως οι μοναδικές εκπρόσωποι της ελληνικής περιφέρειας…

10 Φεβρουαρίου 2024

Κλάδεμα

Αδυνατούν να δουν αν καταφθάνει το λεωφορείο οι καθήμενοι στην στάση στη συμβολή των οδών…

10 Φεβρουαρίου 2024

Σε εξέλιξη το θρίλερ με την εξαφάνιση της Σταυρούλας Γκουγκουλιά

Σε εξέλιξη είναι το θρίλερ με την εξαφάνιση της 53χρονης Σταυρούλας Γκουγκουλιά από την Κυψέλη,…

10 Φεβρουαρίου 2024

Τον Αίολο Αγυιάς εκτός έδρας κοντράρει η Νίκη

Αγωνιστικές υποχρεώσεις έχει σήμερα η Νίκη, καθώς αντιμετωπίζει τον Αίολο Αγυιάς στις 17.00 εκτός έδρας…

10 Φεβρουαρίου 2024

Τρεις αθίγγανοι αποπειράθηκαν να “σηκώσουν” μεταλλική πόρτα

Συνελήφθησαν, χθες το απόγευμα στην ευρύτερη περιοχή του Βόλου, από προστρέξαντες αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος…

10 Φεβρουαρίου 2024

Έργα

Πως και πως περιμένουν οι έμποροι αλλά και οι Βολιώτες γενικότερα να ολοκληρωθούν τα έργα…

10 Φεβρουαρίου 2024