«Για ποιο λόγο δεν περιλαμβάνεται στη διαγωνιστική διαδικασία για το πακέτο ύψους 4 δισ. ευρώ, που προκήρυξε η ΕΡΓΟΣΕ για δρομολογούμενα σιδηροδρομικά έργα, το έργο για τη σιδηροδρομική σύνδεση του λιμανιού του Βόλου με την Α’ ΒΙ.ΠΕ., τη Β’ ΒΙ.ΠΕ. Βόλου, το Αεροδρόμιο της Αγχιάλου και τον Αλμυρό παρά τα όσα είχαν ανακοινωθεί;», ρώτησε τον υπουργό Υποδομών & Μεταφορών καταθέτοντας σχετική κοινοβουλευτική Ερώτηση ο βουλευτής Μαγνησίας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος.
Όπως επεσήμανε ο βουλευτής, πριν από περίπου 4 μήνες ανακοινώθηκε πως η μελέτη για τη σιδηροδρομική σύνδεση του λιμανιού του Βόλου με την Α’ ΒΙ.ΠΕ., τη Β’ ΒΙ.ΠΕ. Βόλου, το Αεροδρόμιο της Αγχιάλου και τον Αλμυρό πέρασε στη φάση της δημοπράτησης και πλέον οδεύει προς αξιολόγηση των προσφορών.
«Τοπικά δημοσιεύματα στις 17/02/2022 αναφέρουν ότι στα σιδηροδρομικά έργα που δρομολογούνται και τα οποία αναβαθμίζουν τον εμπορικό και στρατηγικό ρόλο των βασικών λιμένων της χώρας ενισχύοντας τη διασυνοριακή σιδηροδρομική σύνδεση με τα Βαλκάνια και τη νοτιοανατολική Ευρώπη, δεν περιλαμβάνεται για ακόμα μία φορά η χρηματοδότηση του έργου ηλεκτροκίνησης του Βόλου», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Σύμφωνα με τον Αλέξανδρο Μεϊκόπουλο, το έργο της ηλεκτροκίνησης Βόλου-Λάρισας, δηλαδή, της σιδηροδρομικής σύνδεσης της πόλης του Βόλου με τη Λάρισα και το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο, αλλά και της αποτελεσματικής σύνδεσης της βιομηχανικής ζώνης του Βόλου (Α’ ΒΙΠΕ) με το λιμάνι, το Αεροδρόμιο της Αγχιάλου και τον Αλμυρό, με ταυτόχρονη κατάργηση της παράκαμψης «S» της Ν. Ιωνίας, αποτελεί πάγιο αίτημα της τοπικής κοινωνίας εδώ και αρκετά χρόνια.
«Ο σχεδιασμός της νέας σιδηροδρομικής γραμμής εξυπηρετεί την προώθηση των συνδυασμένων μεταφορών, κατ’ επιταγή και του σχεδιασμού που προωθεί η Ευρωπαϊκή Ένωση, καθώς με τον τρόπο αυτό, λιμάνι Βόλου και ΒΙΠΕ συνδέονται άμεσα και αποτελεσματικά, όχι μόνο μεταξύ τους, αλλά και με το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο, προωθώντας ταυτόχρονα τη διευκόλυνση της σύνδεση με το επιβατικό αεροδρόμιο της Ν. Αγχιάλου και τη Βιομηχανική Περιοχή Αλμυρού», τόνισε ο βουλευτής, ενώ σημείωσε ότι ο ανωτέρω σχεδιασμός εξυπηρετεί και την αναμενόμενη δημιουργία Εμπορευματικού Κέντρου στην περιοχή του Βελεστίνου, έργο που θα αναβαθμίσει την οικονομική ζώνη ολόκληρης της Μαγνησίας και θα μετατρέψει την περιοχή σε εμπορευματικό κόμβο της κεντρικής Ελλάδας.
«Η μη ένταξη του έργου της ηλεκτροκίνησης Βόλου-Λάρισας στο νέο χρηματοδοτικό πακέτο σιδηροδρομικών έργων συνιστά υποβάθμιση της προσπάθειας εκσυγχρονισμού της σιδηροδρομικής σύνδεσης στη Μαγνησία, και θέτει για ακόμα μία φορά το Βόλο εκτός των κονδυλίων για αναβάθμιση μεγάλων έργων υποδομής», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Αλέξανδρος Μεϊκόπουλος και ζήτησε την άμεση παρέμβαση του αρμόδιου υπουργού για να χρηματοδοτηθεί άμεσα και να δρομολογηθεί το έργο της ηλεκτροκίνησης Βόλου-Λάρισας.
Απίστευτες σκηνές σε κατάστημα μίνι μάρκετ στα Χανιά εξελίχθηκαν αργά το απόγευμα του Σαββάτου, με…
Έφυγε σήμερα από τη ζωή, σε ηλικία 94 ετών, ο πρώην βουλευτής Ιωαννίνων Λευτέρης Καλογιάννης.…
Για περίπου μισή ώρα έμειναν εγκλωβισμένοι σε ύψος τριάντα μέτρων, αιωρούμενοι ανάποδα, με τα κεφάλια…
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας για τα Γλυπτά του Παρθενώνα έγινε στο Βρετανικό Μουσείο, με αφορμή τη συμπλήρωση…
Την τελευταία του πνοή άφησε ένας άντρας 39 ετών έπειτα από σοκαριστικό τροχαίο δυστύχημα που…
Συνολικά 72.700.677 ευρώ θα καταβληθούν σε 76.052 δικαιούχους, από τις 17 έως τις 21 Ιουνίου…