Τοπικά

Αλ. Κουτσελίνης: Τηλεφωνικές γραμμές και ανεξάρτητες αρχές στην υπηρεσία του πολίτη 

Την τηλεφωνική γραμμή 1520 μπορούν να τηλεφωνούν οι καταναλωτές για καταγγελίες, όταν εντοπίζουν περιστατικά αισχροκέρδειας, όπως σε μάσκες προστασίας από τον κορωνοϊό. Ο πρόεδρος της Ένωσης Καταναλωτών Βόλου και Θεσσαλίας Αλέκος Κουτσελίνης υπογράμμισε την ανάγκη να υπάρξουν κοστολογικοί έλεγχοι, προκειμένου να διαπιστωθεί σε ποια τιμή αγοράστηκε και σε ποια πωλείται τελικά το προϊόν. Οι καταναλωτές διαθέτουν χρήσιμα «εργαλεία» στα χέρια τους, για να προστατευθούν και να επιλύσουν πρόβλημα, που αντιμετωπίζουν σχετικά με προϊόν ή παρεχόμενη υπηρεσία. «Υπάρχει ο Συνήγορος του Καταναλωτή, στον οποίο μπορούν να απευθύνονται οι πολίτες, για κάποιο θέμα που έχουν. Μάλιστα υπάρχει και φόρμα καταγγελιών, για να περιγράψουν το πρόβλημά τους.

Αναφορικά με τις τιμές προϊόντων, μπορούν επίσης να καλούν στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, στην τηλεφωνική γραμμή 1520. Για τις εταιρείες σταθερής, κινητής τηλεφωνίας ή το ίντερνετ υπάρχει η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, στην οποία μπορούν να απευθυνθούν οι πολίτες και μέσω φόρμας καταγγελιών από το διαδίκτυο».

Ο κ. Κουτσελίνης σημείωσε ότι οι πολίτες πρέπει πρώτα να απευθυνθούν στη γραμμή εξυπηρέτησης της εταιρείας, για να επιλύσουν το πρόβλημά τους και αν δεν λυθεί, τότε μπορούν να απευθυνθούν στην Εθνική Επιτροπή. Αναφορικά με τις τράπεζες, ο πρόεδρος της Ένωσης Καταναλωτών πρόσθεσε ότι οι πολίτες μπορούν να επικοινωνούν με τον Μεσολαβητή Τραπεζικών-Επενδυτικών Υπηρεσιών, ενώ για παράπονα που έχουν για τοπικά καταστήματα, μπορούν να απευθύνονται είτε στην Ένωση Καταναλωτών (με e-mail ή με μήνυμα στη σελίδα της Ένωσης στο Facebook). Για τις καταγγελίες τους επίσης μπορούν να επικοινωνούν και με τη Διεύθυνση Εμπορίου.

 

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το