Ούτε οι προσφορές δεν μπορούν πλέον να γεμίσουν το καλάθι των νοικοκυριών. Η ακρίβεια, όπως δείχνουν τα στοιχεία, οδηγεί ξεκάθαρα σε μείωση κατανάλωσης. Τον Ιούλιο η ψαλίδα ανάμεσα στους τζίρους των σουπερ μάρκετ που αυξήθηκαν κατά 10,3% και στις ποσότητες των προϊόντων που ακολουθούν πτωτική πορεία μεγάλωσε κι άλλο.
Αν και η τουριστική κίνηση για τον μήνα Ιούλιο ήταν αυξημένη, δεν κατάφερε να συγκρατήσει την κατανάλωση. Έτσι η κατανάλωση παρουσίασε πτωτική τάση σε όλες τις βασικές κατηγορίες προϊόντων. Πιο συγκριμένα, οι πωλήσεις γάλακτος στα σουπερ μάρκετ μειώθηκαν κατά 4,9%, των κατεψυγμένων τροφίμων κατά 5,2%, στα αλκοολούχα ποτά η μείωση ήταν 7,8% στα είδη προσωπικής περιποίησης κατά 5,2% και στα είδη καθαρισμού κατά 6,5%.
Τιμές «φωτιά» και στις λαϊκές αγορές
Με το κόστος παραγωγής να έχει αυξηθεί κατά 26%, στα ύψη εκτινάχθηκαν οι τιμές και στις λαϊκές αγορές. Εποχικά είδη, όπως το καρπούζι πωλούνται φέτος 90% ακριβότερα, το πεπόνι 40%, τα ξερά κρεμμύδια κατά 85% και τα κολοκύθια 20%.
Πηγή:ethnos
Ποινή φυλάκισης 22 μηνών με αναστολή επιβλήθηκε στον καθηγητή στην Αλεξανδρούπολη για προσβολή γενετήσιας αξιοπρέπειας…
Η περιπέτεια της Αμαρίσα Μεϊντάνι, 4 ετών, και της προγιαγιάς της, Έσμα Μεϊντάνι, 76 ετών,…
Ανατροπές στο πολιτικό σκηνικό καταγράφει η πανελλαδική δημοσκόπηση της ProRata, καθώς βρισκόμαστε στην τελική ευθεία…
Απαντήσεις από τον Κυριάκο Μητσοτάκη για το μπάζωμα στα Τέμπη και τη μυστική συνάντηση που…
Νέο ρεκόρ «έσπασε» η Φινλανδία τον μήνα Μάιο, ξεπερνώντας το επίσημο όριο του καύσωνα στη…
Μικρή σε διάρκεια αλλά μεγάλη σε ένταση ήταν η κακοκαιρία που ξέσπασε σήμερα Πέμπτη, κατά…