Τοπικά

Αγωνία για το άνοιγμα των σχολείων – Προβληματισμός για τα τεστ στα Λύκεια της Μαγνησίας 

Αγωνία και προβληματισμός για το πότε θα ανοίξουν τα σχολεία, αλλά και με ποιες προϋποθέσεις θα γίνει η επιστροφή των μαθητών στα θρανία, επικρατεί αυτή την περίοδο στα Λύκεια, με τις αποφάσεις των ειδικών να αναμένονται από μέρα σε μέρα.
Η τηλεκπαίδευση έχει κουράσει, ενώ πλέον στην εξίσωση μπαίνει όλο και πιο δυναμικά ο παράγοντας των πανελλαδικών εξετάσεων, καθώς οι υποψήφιοι σε περίπου δύο μήνες θα κληθούν να διαγωνιστούν. Πότε λοιπόν, θα επιστρέψουν οι υποψήφιοι στα σχολεία για την τελευταία τους ακόμη πιο ουσιαστική προετοιμασία; Τις τελευταίες μέρες ακούγεται ως πολύ πιθανή η ημερομηνία της 12ης Απριλίου, αν και με τα κρούσματα να επιμένουν σε υψηλά επίπεδα, τίποτα δεν θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο.

Παράλληλα μαζί με την αγωνία υπάρχει και ο προβληματισμός για το κατά πόσο θα λειτουργήσει το σύστημα με τα αυτοδιαγνωστικά τεστ που θα πρέπει να κάνουν οι μαθητές μια φορά την εβδομάδα και να εμφανίζουν το αποτέλεσμα στον διευθυντή του σχολείου, καθώς σε διαφορετική περίπτωση δεν θα μπορούν να μεταβαίνουν στο σχολείο.
Ο διευθυντής του ΓΕΛ Αγριάς κ. Θωμάς Καρανίκας τόνισε πως «το ζήτημα των αυτοδιαγνωστικών τεστ είναι θέμα συζήτησης ανάμεσα στους καθηγητές. Μπαίνουν διάφορα ερωτήματα από την εκπαιδευτική κοινότητα για το τεστ, όπως, αν θα το κάνουν και πώς οι μαθητές, πώς εμείς θα μπορούμε να το ελέγξουμε. Θα υπάρχουν μαθητές που θα αποσιωπήσουν, αν είναι θετικοί; Θα μπορούν όλοι μαθητές να κάνουν το τεστ; Τα σχολεία έχουν κατά μέσο όρο 150-200 μαθητές. Αν 10-20 από αυτούς για διάφορους λόγους δεν φέρουν τη δήλωση ότι έκαναν το τεστ, τι θα γίνει με αυτούς τους μαθητές; Δεν θα μπουν στο σχολείο για μάθημα, όπως έχουμε ακούσει; Ίσως να πρέπει να βρεθεί μια άλλη ασφαλιστική δικλείδα ασφαλείας. Οι καθηγητές προβληματίζονται για το θέμα και δεν έχουν και τα μέσα για να το ελέγξουν. Ας ελπίσουμε ότι θα υπάρξει η μέγιστη κοινωνική υπευθυνότητα και όλα θα πάνε καλά με την πολυπόθητη επιστροφή των μαθητών. Το σημαντικό είναι να ανοίξουν τα σχολεία, γιατί όλοι έχουν κουραστεί με την τηλεκπαίδευση».

Αναφερόμενος στην τηλεκπαίδευση είπε πως «οι καλοί και άριστοι μαθητές βοηθήθηκαν ακόμη περισσότερο με την τηλεκπαίδευση, καθώς δεν χάθηκε κανένα μάθημα και παρακολουθούσαν. Εκεί που έχουμε το ζήτημα είναι στους μαθητές με μεσαία βαθμολογία, τους οποίους το σχολείο βοηθά να τους πάει ένα δύο σκαλοπάτια παραπάνω. Και η εξ αποστάσεως εκπαίδευση αυτό δεν μπορεί να το πετύχει».

Έχασαν μεγάλο κομμάτι της σχολικής ζωής
Η διευθύντρια του 1ου ΓΕΛ Βόλου κ. Βούλα Λοντρίδου ανέφερε πως «καθηγητές και μαθητές θέλουν να επιστρέψουν στα θρανία, αλλά προέχει το θέμα της ασφάλειας, επομένως το ζήτημα επαφίεται στους ειδικούς. Ειδικά οι μαθητές της Γ’ Τάξης Λυκείου που θα δώσουν σε λίγο καιρό τις πανελλαδικές εξετάσεις, θέλουν να επιστρέψουν στο σχολείο, αλλά σκέπτονται και το ζήτημα της ασφάλειάς τους, να μην κινδυνεύσουν δηλαδή να κολλήσουν τον ιό. Πάντως οι φετινοί υποψήφιοι είναι σε πιο δύσκολη θέση με υποψήφιους άλλων ετών, καθώς ένα μεγάλο κομμάτι της σχολικής ζωής το έχουν περάσει στο σπίτι μπροστά από έναν υπολογιστή. Έχουν χάσει τα οφέλη της μαθητικής ζωής, όπως να βρίσκονται στο σχολείο και να λαμβάνουν τα διάφορα ερεθίσματα, πετυχαίνοντας και μεγαλύτερη κοινωνικότητα».

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το