Τοπικά

Αφανείς ήρωες οι εργαζόμενοι των σούπερ μάρκετ – “Κάποιοι μεγαλύτεροι μας έφερναν και λουλούδια”

Όταν για αρκετές εβδομάδες είχε μπει «λουκέτο» σχεδόν στα πάντα, στο πλαίσιο των μέτρων που πάρθηκαν για να προστατευθεί η δημόσια υγεία από τον κορωνοϊό, το προσωπικό των σούπερ μάρκετ δεν έκανε πίσω. Τον καιρό της πανδημίας όσοι εργάζονταν στα καταστήματα τροφίμων, ανήκαν κι εκείνοι στους αφανείς ήρωες της καθημερινότητας, προκειμένου να μη λείψει τίποτα από τα νοικοκυριά χιλιάδων Βολιωτών.

Η κ. Βούλα Χατζηγιαννάκη, η οποία εργάζεται σε μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, έχει προϋπηρεσία 21 ετών στον χώρο. Η άρση των περιοριστικών μέτρων και η επιστροφή στην κανονικότητα, στάθηκαν αφορμή για να ανοίξει την καρδιά της και να μιλήσει για την κατάσταση που επικράτησε το προηγούμενο διάστημα στον Βόλο.

Εκμυστηρεύθηκε το πώς ένιωθε τον καιρό της πανδημίας και εάν -εύλογα- φοβήθηκε και η ίδια. Άλλωστε, η Βολιώτισσα ιδιωτική υπάλληλος ήταν εκτεθειμένη καθημερινά στους κινδύνους του COVID-19. Παρόλα αυτά, όπως παραδέχθηκε και η ίδια, έκανε τη δουλειά της και τίποτα παραπάνω, ενώ παράλληλα προσπαθούσε να διατηρήσει το κατάστημα που εργάζεται όσο το δυνατόν πιο καθαρό και ασφαλές για την αποτροπή της εξάπλωσης της νόσου.
«Είχαμε τις ίδιες φοβίες με το υπόλοιπο τμήμα του πληθυσμού. Κάτι που βρίσκω και απόλυτα φυσιολογικό», εξομολογήθηκε, αν και την ίδια στιγμή ξεκαθάρισε το εξής: «Από την άλλη, όμως, ένιωσα υπερήφανη γιατί βρέθηκα στην πρώτη γραμμή και μπόρεσα να βοηθήσω από την πλευρά μου τους συνανθρώπους μου».

Η πίεση που υπήρξε το προηγούμενο διάστημα ήταν πρωτοφανής, αφού καθημερινά υπήρχε μεγάλος όγκος εργασίας και η ζήτηση αυξήθηκε κατακόρυφα, παράλληλα με τη σχολαστική τήρηση των μέτρων υγιεινής κατά της διασποράς του ιού. «Χρειάστηκε να εργαστούμε πολλές ώρες παραπάνω, ειδικά όταν εφαρμόστηκε το διευρυμένο ωράριο, για να αντιμετωπιστεί η μαζική προσέλευση στα μάρκετ. Στην αρχή ήμασταν ανοικτά από τις επτά το πρωί μέχρι τις δέκα το βράδυ, συν κάποιες Κυριακές που ανοίξαμε και μόλις τώρα επανήλθαμε στο παλιό ωράριο», τόνισε η Βούλα Χατζηγιαννάκη. Όσο για τα είδη που προτίμησαν οι Βολιώτες; «Τον πρώτο καιρό εξαφανίζονταν τα ζυμαρικά, το αλεύρι και τα γάλατα μακράς διάρκειας. Όπως επίσης τα χαρτιά υγείας, τα απολυμαντικά και τα αντισηπτικά. Και όσο περνούσε ο καιρός, είδα να αυξάνεται η ζήτηση για σοκολάτες και είδη ζαχαροπλαστικής, όπως για παράδειγμα οι κουβερτούρες και η μαγιά, αφού πολλοί που έμεναν σπίτι αξιοποιούσαν τον χρόνο τους με διάφορες συνταγές. Όμως δεν δημιουργήθηκε η παραμικρή έλλειψη. Τουλάχιστον στο κατάστημα που εργάζομαι στη Νέα Ιωνία, η τροφοδοσία ήταν διασφαλισμένη και πάντοτε τα ράφια ήταν γεμάτα».

Στη συνέχεια αναφέρθηκε στην αντιμετώπιση από τον κόσμο: «Λόγω της κρίσης που βιώσαμε και της αβεβαιότητας που επικράτησε απ’ όλο αυτό που συνέβη με την πανδημία, νομίζω πως πλέον οι πελάτες μάς αντιμετωπίζουν με μία αίσθηση εκτίμησης και σεβασμού. Οι περισσότεροι μας έλεγαν μια καλή κουβέντα. Έμπαιναν μέσα και μας έλεγαν: «Υπομονή» ή «Καλή δύναμη. Ξέρουμε τι περνάτε». Κάποιοι μεγαλύτερης ηλικίας μας έφερναν και λουλούδια ορισμένες φορές. Αναγνώρισαν πως όλον αυτόν τον καιρό ήμασταν στην πρώτη γραμμή διακινδυνεύοντας την ασφάλεια και την υγεία μας, ώστε να μη λείψουν τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης από κανένα σπίτι», σημείωσε η κ. Χατζηγιαννάκη, η οποία δείχνει συγκινημένη από την ευγνωμοσύνη που εξέφρασαν πολλοί καταναλωτές. «Όλη αυτή η θετική αλληλεπίδραση μας δίνει κουράγιο, ενώ η αυτοθυσία και η προσπάθειά μας το προηγούμενο διάστημα αναγνωρίστηκαν και από τη διοίκηση που μας αντάμειψε ανάλογα», κατέληξε.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το