Με αφορμή την επιδημία του κορωνοϊού και τα δεκάδες κρούσματα αλλά και τους θανάτους που έχουν καταγραφεί στη γειτονική Ιταλία, η αεροπορική εταιρία Aegean προχώρησε στην παρακάτω ανακοίνωση:
«Για την πληροφόρηση του επιβατικού κοινού, η Aegean Airlines ενημερώνει ότι όσοι επιβάτες επιθυμούν από σήμερα (Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου) και έως 20 Μαρτίου 2020, λόγω του κορωνοϊού, να μεταθέσουν σε μεταγενέστερη ημερομηνία το εισιτήριό τους, προς οποιοδήποτε προορισμό του δικτύου, μπορούν να το πραγματοποιήσουν χωρίς rebooking fees.
Επίσης ενημερώνουμε ότι η εταιρεία θα συνεχίσει τις πτήσεις της κανονικά προς όλους τους προορισμούς, συμπεριλαμβανομένης της Ιταλίας, μέχρι νεότερης ενημέρωσης. Παραμένουμε σε επικοινωνία με τις αρμόδιες υπηρεσίες για οποιαδήποτε περαιτέρω ενέργεια τυχόν κριθεί αναγκαία».
Τι γίνεται σε περίπτωση ακύρωσης εισιτηρίου;
Σε περίπτωση που κάποιος επιβάτης επιθυμεί να ακυρώσει το εισιτήριο που έχει εκδώσει, και όχι να το μεταθέσει σε μεγαγενέστρη ημερομηνία, σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες του ethnos.gr, θα ισχύει η πολιτική της αεροπορικής εταρίας. Δηλαδή, ανάλογα, με τον τύπο του εισιτηρίου που έχει εκδοθεί από τον υποψήφιο επιβάτη.
Μετάθεση εισιτηρίου σ’ όλο το δίκτυο
Οπως επισημαίνουν στο ethnos.gr στελέχη της Aegean, λόγω του γεγονότος ότι η αίσθηση ανησυχίας από τον κόσμο είναι ιδιαίτερα έντονη, η Aegean δίνει η δυνατότητα στο επιβατικό κοινό να μεταθέσει το εισιτήριό του, σε όλο το δίκτυο, και όχι μόνο προς τους προορισμούς της Ιταλίας.
Πηγή: Έθνος