Τοπικά

8.000 ηλεκτρονικές τάξεις σε Δημοτικά, Γυμνάσια και Λύκεια της Μαγνησίας

Σε πάνω από 8.000 ανέρχονται οι ηλεκτρονικές τάξεις που έχουν δημιουργηθεί από τους εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας τόσο στη σύγχρονη, όσο και στην ασύγχρονη εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση των μαθητών.
Στα Λύκεια συμπληρώθηκαν δέκα εργάσιμες ημέρες που έχει αρχίσει η τηλεκπαίδευση, μια νέα κατάσταση που διαμορφώθηκε λόγω της πανδημίας, ενώ ιδιαίτερη δραστηριότητα, μέσω κυρίως της ασύγχρονης εκπαίδευσης, παρατηρείται και στα Γυμνάσια. Στα Δημοτικά εδώ και περίπου μια εβδομάδα οι δάσκαλοι συμμετέχουν περισσότερο στην ασύγχρονη εκπαίδευση.

Και είναι γεγονός πως οι εκπαιδευτικοί έχουν αντιμετωπίσει με ξεχωριστή θέρμη τη δημιουργία εκπαιδευτικοί υλικού για να το αξιοποιήσουν οι μαθητές τους μέσα από τις ψηφιακές πλατφόρμες, όπως είναι το e-class και το e-me. Στις μέρες κορωνοϊού που βιώνουμε, νέες ορολογίες έχουν εισαχθεί στην εκπαιδευτική κοινότητα, που ελάχιστοι τις γνώριζαν πριν την εμφάνιση του κορωνοϊού και το κλείσιμο των σχολείων. Επίσης, αρκετοί καθηγητές, ιδίως στα Λύκεια, πραγματοποιούν απευθείας ψηφιακά μαθήματα, ενώ χιλιάδες μαθητές από τη Μαγνησία άνοιξαν λογαριασμό στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας, μέχρι και την Παρασκευή είχαν δημιουργηθεί περισσότερες από 4.500 ηλεκτρονικές τάξεις, δηλαδή είτε μαθήματα-εκπαιδευτικό υλικό που τα ανέβαζαν στις ψηφιακές πλατφόρμες είτε απευθείας μαθήματα με τους μαθητές. Σε αυτές, αν προστεθούν και οι 3.500 και πλέον ηλεκτρονικές τάξεις από τους δασκάλους, τότε ο συνολικός αριθμός τους ξεπερνά τις 8.000.
Από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας επισημάνθηκε πως στη σύγχρονη εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση οι ηλεκτρονικές τάξεις αγγίζουν τις 1.230, οι συμμετέχοντες καθηγητές είναι 478 και οι μαθητές 4.500. Στην ασύγχρονη εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση οι ηλεκτρονικές τάξεις αγγίζουν τις 3.300, οι συμμετέχοντες καθηγητές τους 1.106 και οι μαθητές τους 2.200.

Η τηλεκπαίδευση θα συνεχιστεί και την τρέχουσα εβδομάδα, ενώ είναι πολύ πιθανό να αποτελέσει το κύριο εκπαιδευτικό εργαλείο επαφής των εκπαιδευτικών με τους μαθητές τους και κάποιες εβδομάδες μετά το Πάσχα, μέχρι να ομαλοποιηθεί η κατάσταση με την πανδημία και επιστρέψουν οι φοιτούντες στις σχολικές μονάδες.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το