Τοπικά

7.285 ψηφιακές τάξεις σε Δημοτικά – Νηπιαγωγεία της Μαγνησίας 

Την ώρα που οι μαθητές στα Γυμνάσια και τα Λύκεια έχουν επιστρέψει, στα Δημοτικά, η εκπαιδευτική διαδικασία πραγματοποιείται μόνο μέσω της εξ αποστάσεως με τη χρήση των ψηφιακών μέσων για όσους βέβαια μαθητές έχουν αυτή τη δυνατότητα.
Εν αναμονή μάλιστα των ανακοινώσεων τη Δευτέρα από το υπουργείο Παιδείας για το αν θα ανοίξουν ή όχι τα Δημοτικά και τα Νηπιαγωγεία, ο μόνος δρόμος για τη διατήρηση της επαφής των μαθητών με το σχολείο, είναι η σύγχρονη και η ασύγχρονη εκπαίδευση.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας μέχρι στιγμής έχουν δημιουργηθεί 7.285 ψηφιακές Τάξεις από τους δασκάλους, τους νηπιαγωγούς και τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων.
«Και αυτό το αριθμητικό στοιχείο αφορά μόνο τη μια ψηφιακή πλατφόρμα από αυτές που υπάρχουν. Εμείς διαπιστώνουμε ότι στην πλατφόρμα του e-class έχουν κατατεθεί μέχρι στιγμής 7.285 φύλλα εργασίας από τους εκπαιδευτικούς του Νομού. Παράλληλα πολλά σχολεία εφαρμόζουν και τη σύγχρονη εκπαίδευση, δηλαδή τη ζωντανή μετάδοση μαθημάτων, όπου σύμφωνα με τις αναφορές των διευθυντών η συμμετοχή των παιδιών είναι σημαντική. Και έχουν διαμορφωθεί προγράμματα διδασκαλίας από τα σχολεία» τόνισε ο διευθυντής Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας κ. Γιώργος Πολύζος.
Από την πλευρά του ο διευθυντής του 30ου Δημοτικού Βόλου κ. Πασχάλης Δήμου δήλωσε πως «σχεδόν αμέσως μόλις έκλεισαν τα σχολεία λόγω της πανδημίας ξεκινήσαμε τις διαδικασίες για να αξιοποιήσουμε την ψηφιακή τεχνολογία. Οι εκπαιδευτικοί απέκτησαν κωδικούς πρόσβασης, ασχοληθήκαμε με τις πλατφόρμες και βοηθήσαμε τους γονείς να υποβάλλουν αίτηση στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο. Μέσα από τη σύγχρονη και ασύγχρονη εκπαίδευση κρατούμε ζωντανή την επαφή των μαθητών με την εκπαιδευτική διαδικασία».

«Εκπαιδευτικό ντελίβερι»
Παράλληλα αναφέρθηκε και στο ζήτημα των ψηφιακών ανισοτήτων ως αποτέλεσμα της δεκαετούς οικονομικής κρίσης, ώστε νοικοκυριά να μην έχουν όχι μόνο υπολογιστή, αλλά σε κάποιες εξαιρετικές περιπτώσεις ούτε τηλέφωνο.
«Η Ελλάδα βγήκε μετά από μια δεκαετή οικονομική κρίση και πολλά νοικοκυριά δεν είχαν την απαιτούμενη ψηφιακή υποδομή που εμείς μπορούμε να θεωρούμε αυτονόητη. Έτσι στο σχολείο μας ένα 10% των μαθητών δεν είχε ηλεκτρονικό υπολογιστή, και οι δάσκαλοι προέβησαν σε ένα είδους «εκπαιδευτικού ντελίβερι» πηγαίνοντας οι ίδιοι τις εργασίες στα σπίτια των μαθητών τους, ώστε να μπορούν να βρίσκονται σε μια επαφή με την εκπαιδευτική διαδικασία» τόνισε ο διευθυντής
Κάποιοι μαθητές παρακολουθούν την εκπαιδευτική τηλεόραση, ενώ ένα ποσοστό 30% των μαθητών συμμετέχει στη σύγχρονη εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση. «Το ποσοστό θα μπορούσε να ήταν και μεγαλύτερο, αλλά τα πρωινά οι γονείς λείπουν στις δουλειές τους και δεν είναι τόσο εύκολο οι μαθητές να χρησιμοποιήσουν από μόνοι τους τον υπολογιστή».
Παράλληλα ένα ποσοστό 20% παρακολουθεί και την εκπαιδευτική τηλεόραση που έχει ξεκινήσει εδώ και ενάμιση περίπου μήνα.

Τοποθετήσεις
Την ίδια στιγμή οι διαδικασίες οργάνωσης της εκπαίδευσης βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη. Όπως ανέφερε ο κ. Πολύζος, προχωρούν οι τοποθετήσεις, όσων έλαβαν μετάθεση στον Νομό, αλλά και αυτών που ζήτησαν βελτίωση θέσης εντός Νομού. Παράλληλα υπάρχει και το θέμα των αποσπάσεων από νομό σε νομό και σε φορείς.
Επίσης μέχρι τα τέλη Μαΐου θα διαρκέσουν οι αιτήσεις για τα νηπιαγωγεία και τα Δημοτικά.

Προηγούμενο ΆρθροΕπόμενο Άρθρο
Μοιραστείτε το